ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

My summer morning routine 2016

Zdravo :)

Za danas vam pisem moju jutarnju rutinu, malo se razlikuje od rutine koju sam pisala prosle godine. Pa, da krenemo!


Budim se oko 7, nekad ranije, nekad kasnije, ali otprilike tada.
Prvo se samo izlezavam u krevetu i ne radim nista, zatim provjerim ima li sto novo na blogu, a zatim slijedi moja workout rutina koju cete citati vjerojatno za par dana.



Nakon toga slijedi osobna higijena, tusiranje, umivanje, pranje zubi itd.



Onda najcesce ogovaram na vase komentare na mom blogu, te gledam sto ima novo na ostalim blogovima.


Nakon toga, najcesce igram Family Farm Seaside ili provjerim sto ima novo na youtubeu i gledam ono najzanimljivije.

Jutri cesto i pisem novi post ili smisljam sto cu novo pisati.

Nakon desetak minuta ponovnog izlezavanja, sljedi kava i dorucak.
Ne dorucujem uvijek isto, tako da ne mogu reci sto sam jela :)





To je otprilike moje jutro :)

Nadam se da vam se svidio ovaj post :)


Do sljedeceg citanja :*


Kontakt:marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 12:

  1. odlican post, hvala sto si posjetila moj blog
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post draga. Zapratila sam i ja tebe! :)
    Vesna - Home Chic Club
    novi post: http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/07/zafulcom-dresses-try-on-review.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. I ja se budim oko 7 iako bih voljela da se kasnije budim jer nikada nisam naspavana. Haha:)♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to bi bilo super kada bih mogla spavati bar do 10 :)

      Izbriši
  4. Super post!
    Imamo sličnu rutinu. :D

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!