srijeda, 13. srpnja 2016.

Omiljeni ljetni lakovi

Zdravo drage moje!

Za danas vam pisem o lakovima koje ja najvise lakiram tijekom ljeta. Nadam se da cete uzivati u ovom postu koliko ja uzivam lakirajuci nokte! 



Prva su ova tri laka.

Prvi lak je Essence u nijansi 51 miss captain . Ovaj lak mozda bas i nije pravi ljetni, ali ja ga svejedno obozavam jer je bas neka cudna nijasna. Ima tu malo zelene, plave, sive, ma odlican!

Drgu lak je Gabrimi u broju 337 . Ovo je, ja bih rekla, neka smjesa ljubicaste i plave i obozavam ovaj lak nositi i zimi, a najvise mi se svida kada preko stavim matt top coat. 

Treci lak je Essence u nijasni 37 serendipity . Ovaj lak je jako cudan, nekada mi izgleda ljubicasto, a nekada sivo, ovisno o osvjetljenju i zbog toga mi se najvise i svida, jer je cudan. Ovaj lak sam spominjala u mom postu Moji trenutni favoriti. Tako da je sada i ostao moj favorit :)





Sljedeca su ova dva zelena laka.

Prvi lak je Essence u nijansi 138 L.O.L. . Ovaj lak imam malo duze vrijeme, ali i sada ga volim iako nije kvalitetan kao moji ostali Essence lakovi. Lako se "guli" s noktiju i to je jedino sto mi se ne svida kod njega, ali nijansa me bas na ljeto podsjeca.

Drugi lak nema nikakvu naljepnicu na sebi i ne znam koja je marka u pitanju i koja nijansa. Kamera bas nije dobro "uhvatila" ovu boju. Ovdje izgleda kao zagasito zelena, dok je ovo zapravo drečavo zelena i zato ga obozavam nositi ljeti!




Sljedeca su ova tri laka toplijega tona.

Prvi je Gabrini u broju   385 . Predivna baby pink nijasna, obozavam ju!

Drugi lak je Essence u nijansi 24 indian summer. Ovaj lak sam vidjela kod Ane Duracovic sa bloga Teen Queen na postu OVDJE. Morala sam ga kupiti jer mi je izgledao presavrseno na njenim noktima, kupila sam ga tek jucer, ali sam vec nalakirala nokte s njim :)

Treci je Gabrini u broju 37. Klasicna crvena nijansa, na slici izgleda malo tamnije, ali zapravo i nije takav. Mislim da je crveni lak uvijek must have!




Zadnja su ova tri laka!

Prvi je Gabrni Matt lak u broju M 07 . Volim nositi plave lakove ljeti jer me asociraju na more!

Drugi lak je takoder Gabrini u broju 343 . Mislim da je zuta prava ljetna boja!

Zadnji lak za ovaj post je ovaj Essnece bijeli lak u nijansi 33 wild white ways. Vec sam gotovrila o ovome laku, koji je zapravo baza, na mom postu  OVDJE.



To bi bilo sve za ovaj post!


Nadam se da ste uzivali!

Koje vi lakove volite nositi ljeti?


Pozdrav do sljedeceg citanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 17:

  1. Ovaj Essence lak u nijansi 24 indian sumer mi izgleda preelepo. *--* Ja u toku leta najčešće nosim neke neonske lakove ili beli lak. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jest prelijep. Bijeli mi je najdrazi :)

      Izbriši
  2. Najvise mi se svidaju Gabrini lakovi u zutoj i rozoj boji. Ja preko ljeta najvise nosim neke svjetlije nijanse (roza, plava,zelena...) :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Najviše mi se sviđa taj plavi matt lak, izgleda mi preeliijepo, mnogo mi se sviđa.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je prelijep, najvise mi se svida jer je matt.

      Izbriši
  4. Preljepe su nijanse
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj prvi Essence mi se mnooogo dopada, prava morska nijansa! Ja volim da nosim razne boje, uglavnom neke vesele.☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  6. Super boje lakova! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Woow! Imam dosta ovih gel lakova i stvarno su odlicnii :)
    novi post -> http://angelasfashionn.blogspot.rs/2016/07/paraliagreece-2016.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne nijanse, najviše mi se sviđa ovaj Gabrini mat plavi i Gabrini ljubičasti :) Pratim te, pa ako možeš uzvrati :* **Novi post** http://fabbyk.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!