nedjelja, 31. srpnja 2016.

Potrošeni proizvodi

Zdravo!



Za danas vam pišem nešto o proizvodima koje sam potrošila u zadnje vrijeme. 
Nadam se da će vam se post svidjeti!




Prvi proizvod je ovo Afrodita mlijeko za čišćenje. Iskreno, proizvod me nije oduševio, miris mi se ne sviđa. Sam proizvod je u redu, ništa specijalno, ali nije ni toliko loš.


Ocjena: 3/5
 Sljedeći je ovaj Elegans lak za kosu.
Dugo sam ga koristila jer ne volim lakove za kosu jer mi isušuju kosu.
Nisam previše zadovoljna ovim proizvodom, ne drži mi kosu na mjestu dugo vremena, no budući da je koštao oko 2 KM, nisam bolje niti očekivala

Ocjena: 2/5


 Ovo je Balea gel za umivanje lica o kojem sam već pričala u mom postu o njezi lica OVDJE.
U tom sam postu više pričala o ovome proizvodu. Savršenstvo!

Ocjena: 5/5
Sljedeći proizvod je ovaj Essence  korektor. Moj je u nijansi 06 Matt ivory. Sam proizvod je dobar, prekrivenost srednja do velika.
Malo je suh, pa ga ne bih savjetovala osobama sa suhom kožom. Svakako preporučujem nanošenje hidratantne kreme prije ovoga korektora.

Ocjena:4,5/5

Balea sredstvo za dezinfekciju ruku. Nemam što više reći za ovaj proizvod, volim ga imati uvijek u torbi!

Ocjena: 5/5
Nivea dezodorans. Predivan miris i dosta, dosta dugo ostaje na koži. Obožavam njihove dezodoranse!

Ocjena: 5/5
Sljedeća su ova dva gela za tuširanje.
Fa gel za tuširanje sa tri njegujuća ulja, arganovim, bademovim i uljem marule. Jako lijepo miriše, miris se, prema mome mišljenju ne zadrži previše dugo na koži.

Ocjena: 4/5



Balea gel za tuširanje za suhu kožu.
Miriše mi na čistinu i svježinu (??). Ne znam kako da opišem taj miris :)
Nemam previše problema sa suhom kožom, osim kože na nogama zbog učestalog brijanja, nije baš previše pomogao!

Ocjena: 4/5







To bi bilo sve za ovaj post! 

Nadam se da vam se svidio :)



Do sljedećeg čitanja :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

22 komentara:

  1. Svi proizvdi izgledaju super,koristim isti dezedorans I super je.

    Novi post:)
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Svi proizvdi izgledaju super,koristim isti dezedorans I super je.

    Novi post:)
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne koristim mnogo ovih proizvoda, ali bih trebala isprobati balein gel za umivanje,jer mi baš nešto takvo i treba

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post ;)
    ilofashion5.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Proizvodi izgledaju baš zanimljivo,odličan post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Proizvodi izgledaju super, odličan post. .)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne koristim nista od ovih proizvoda, ali imam u planu da probam Essence korektor, s obzirom da je moja koza masna, mislim da bi mi odgovarao. Super post. :)

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Meni je odlican, a primjetila sam da ga dosta cure kupuju jer ga rijetko kada ima u drogerijama. Ja sam isla u dvije i nisam mogla naci ponovno ovu nijansu :/

      Izbriši
  10. Koristim taj mini balein gel za umivanje kad putujem!
    Zamolila bih vas da popunite upitnik za sve šopingholičarke i blogere,
    bila bih vam zahvalna da odvojite 10 minuta svog vremena!
    https://goo.gl/forms/dpbUozzt1NdbZOso2 hvalaa <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne koristim nista od ovih proizvoda ili moracu da ih isprobom<3 Imace odlicna si!!!
    Pogledajte moj blog http://perfectadvice134.blogspot.rs
    HVALA

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!