utorak, 26. srpnja 2016.

Q&A odgovori na vaša pitanja

Zdravo :)



Danas pišem, kao što sam rekla, odgovore na vaša pitanja.
Odgovorit ću na svako pitanje!




1.Šta želiš da promijeniš na sebi?
-Ako se misli na izgled, želim samo malo smršati. Što se ostalog tiče, želim da više i češće učim, želim da sam vise organizirana i manje lijena za neke stvari!

2.Koje je tvoje mjesto iz snova?
-A koje drugo nego zagrljaj?
Ok, ok, ne misli se na to haha :)
Pa. mogla bih reći da je negdje uz more i gdje je uvijek toplo, možda Australija?

3.Da li si ikada imala noćne more?
-Imala sam tužnih snova, ali ne sjećam se baš da sam imala noćne more.

4.Odakle ti ideja za blog?
-Pričala sam nešto sa prijateljicom i dogovorile smo se da zajedno napravimo blog. Tu je bila naravno radoznalost i želja za pisanjem. Nekada davno sam pisala knjigu, no nikada je nisam završila.

5.Sta mislis o pesmi Ruze Rupic-Slatko mi je?
-Ne pratim Ružu Rupić, ali za potrebe bloga (haha) sam poslušala pjesmu. Iskreno, ne sviđa mi se. To je sve što ću reći, ne želim nikoga vrijeđati :)

6.Kada bi na ulici nasla 3000$ sta bi sa njima uradila?Sta bi prvo kupila?
-Neću sada da ispadam neki moralista, ali to je ipak mnogo novca! Prvo bih odnijela na policiju :)

7.Omiljeni lak za nokte?
-Trenutno je to predivan lak od Essenca u nijansi 24 indian summer kojeg možete vidjeti na mome postu OVDJE.

8.Kada bi mogla posjetiti bilo koje mjesto ovog ljeta koje bi to mjesto bilo?
- Amsterdam, Oslo i Beč!

9.Da li nekada planiraš uraditi nešto ludo sa kosom? :)
- Nikada. Previše volim svoju kosu da ju ošišam ili da se farbam. Ali, opet, tko zna, možda nekada :)

10.Omiljene pjesme trenutno ?
- Dženan Lončarević - Pitam te - OVDJE
Željko Joksimović - Nisam te zbog lepote voleo  OVDJE
Željko Samardžić - U ime ljubavi - OVDJE
Željko Samardžić - Nisi ti za male stvari - OVDJE
Šako Polumenta - Vojnik - OVDJE



11.Koji si horoskopski znak ?
-Ne vjerujem u horoskop.

12.Kim ili Taylor ? Na čijoj si strani ?
- Iskreno, ne pratim svijet slavnih i nemam pojma što se događa, niti znam tko su Kim i Taylor :)

13.Da li misliš da je Pokemon Go eksperiment američke vlade ?
- Ne! 

14.Što želiš postati kad odrasteš?
- Profesorica fizike :)

15.Imaš li još koji hobi osim bloga?
- Baš i nemam, prije mi je hobi bio pravljenje raznih stvari od papira, ali to me sada sve manje zanima.

16.Imaš li kućnog ljubimca?
-Imam, pogledaj post o mojoj mački OVDJE.

17.Koji su tvoji ciljevi kada je blog u pitanju?
-Trenutno mi je cilj imati 100 pretplatnik!



18.Odakle dobijas inspiraciju za pisanje bloga
-Iskreno, najviše "iz glave". Vidim neki proizvod i odmah mislim što bih mogla pisati o tome. Ili mi odjednom sine neka ideja, npr razmišljam nešto vezano za školu i sjetim se par ideja, pomislim na more, opet ideje same naviru.
Naravno, pišem i postove koje i drugi pišu, ali trudim se što više i što češće imati originalne ideje!
Nećete vjerovati, ali sam danas sanjala da pišem jedan post i tako sam dobila inspiraciju u snu haha :)

19.Imas li neki hobi, pored pisanja bloga?
-Odgovorila sam na ovo pitanje, pogledaj odgovor na 15. pitanje.

20.I wonder in which countries you have already visited?
- I visited Croatia, Slovenia, Austria and Czech Republic!

21.Sta za tebe predstavlja srecu?
- Ljubav!

22.Tvoj najveci uspeh?
- Razmišljala sam dosta o ovome pitanju. Ne znam što bih izdvojila, ali neka to bude fakultet.

23.Hipi/boho?
- Niti jedno, ali kada bih baš morala birati, bilo bi to boho.

24.Najcudnija cinjenica o tebi?
- Također sam dosta razmišljala o ovome pitanju. Možeš pogledati moje postove u kojima sam pisala činjenice o meni pa odluči koja je zapravo najčudnija :)
OVDJE i OVDJE .

25.Da li za sebe, trenutno, mozes reci da si srecna osoba?
- Mogu! :)

26.Kada bi mogla da biraš, gde bi živela?
- Negdje gdje je jako toplo, ali ne bih ipak išla negdje u inozemstvo. Možda negdje u Hrvatskoj, na obali :)

27.Koji je tvoj omiljeni brend?
- Nemam ga, iskreno :)

28.Gde vidiš sebe za 10 godina?
- U školi opet haha :)

29.Da li si organizovana osoba?
- Jedno veliko NE!



30.Omiljena knjiga/film?
- Titanic haha, njega se prvo sjetim kada mi netko ovo pitanje postavi.
Šalu na stranu, omiljeni film mi je Knjižničar, prvi i drugi dio, treći mi se ne sviđa.
A knjiga, hm, lektire haha.
Razbojnici - F.Schiller
Otac Goriot - H. de Balzac.

31.Da li imas momka? 😂
- Da, 3 i pol godine :)

32.Da li ces otvoriti Yt kanal?I sta mislis o danasnjim yt? 
- Možda nekada, ali ne vjerujem, draži mi je postao blog. 
Mislim sve najbolje, neki su stvarno postigli ogroman uspjeh :)

33.Jesi ikada razmišljala da otvoriš yt kanal?
-Da, ali sada više volim blog :)

34.Najdraža yt-berica?
- Pisala sam o tome, možeš pogledati moj post OVDJE.

35.Najdraža blogerica?
- Ne želim nikoga izdvajati posebno, napisat ću poseban post na tu temu :)

36.Najdraža boja?
- Ljubičasta!
A volim i svjetlo plavu :)

37.Imas li kucnog ljubimca? ❤
- Pogledaj odgovor na 16. pitanje.

38.Koje bi mesto volela da posetis a do sada nisi? ❤
- Amsterdam i Oslo :)

39.Omiljena boja laka za nokte? ❤
-Volim iskreno sve boje nositi na noktima, ali neka to budu ljubičasta i plava :)

40.Da li bi nekada otorila youtube kanal? ❤
- Možda, ali sumnjam ;)

41.Da li si zadovoljna trenutnim uspehom svog bloga? ❤
- I više nego zadovoljna!

42.Omiljeni crtac kao dete i je bio? ❤
- Pokemoni, a voljela sam gledati i Johnny Bravo :)

43.Koji je tvoj srecni broj? ❤
-Malo čudno, ali 13 :)



44.Volis li gimnastiku? ❤
- Obožavam!!
Jako mi je žao što u mome gradu toga nema i nisam mogla trenirati :/

45.Najdrazi sport? ❤
- Tenis i odbojka :)

46.Suknje ili haljine? ❤
- Ovisi, nekada suknje, a nekada haljine, ali češće nosim haljine, tako da... haljine haha :)

47.Koliko dugo imaš blog i nestane li ti ikad inspiracije za postove, koliko često? 💟💋
- Blog imam malo vise od godinu dana, ali sam ga oko mjesec dana pisala zajedno sa prijateljicom. Uskoro će biti rođendan mome blogu ( od kada ja sama pišem ). Bit će post o tome taj dan :)
Naravno! Cesto se to desi, ali nekada imam toliko ideja da sam mirna par dana i nekada imam isplanirane postove za cijeli tjedan, a nekada stvarno ne znam sto ću pisati.
Ne znam odgovoriti na pitanje koliko cesto :)



To bi bilo sve za ovaj post! 

Odgovorila sam na sva vaša pitanja!


Nadam se da su vam se odgovori svidjeli!

Pitanja sam ostavljala u originalu, nisam htjela svako pitanje prevoditi na hrvatski jer ste vi ipak tako pitali! 

Do sljedećeg čitanja <3




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 12:

  1. Ako budes isla u Amsterdam, povedi me slobodno... :')
    Uzivala sam u odgovorima. :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com NOVI POST

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam O&A postove. :) Inače odgovori su sjajni i divne sličice. Takođe obožavam gimnastiku. *-* :)
    <333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajni odgovori!!Inače,zašto li se uvek oduševim tvojim izgledom bloga?

    Na mom blogu je post o tome zasto bi skola trebala da pocinje u oktobru-anjasworld1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš sam uživala čitajući ovaj post. Također bih voljela otputovati u Amsterdam. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličaan post. :*

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako volim postove ovakvih tema,na taj nacin bolje upoznamo vlasnika nekog bloga.Super pitanja,kao i odgovori.
    Miljana Easy Skillful <---- Posetite moj blog i uclanite se ako zelite. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!