utorak, 19. srpnja 2016.

Slane kiflce - recept

Zdravo!

Za danas još jedan recept!
Slane kiflice!



Potrebni sastojci:

  • 2 jajeta
  • 1200 g brašna (oštrog)
  • 2 žlice šećera
  • 2 žlice soli
  • 6 dL mlijeka
  • 2 dL vode 
  • 500 g sitnog sira 
  • 120 g margarina
  • 1 svježi kvasac  (može i suhi, oko 7 g)
  • oko 1 dL ulja 

Za premazivanje 
  • 1 jaje
  • sezam





Korak 1
Prvo zagrijati mlijeko, ali ne previše, dodati mu kvasac i šećer. Ostaviti 10 minuta da odstoji.


Korak 2
U dublju posudu staviti brašno, oko 1000 g, zatim dodati mlijeko i sve dobro promješati.
U smjesu dodati prvo jaja, mogu biti i izmućena, da se lakše sjedini. 
Zatim dodati sir i margarin koji ja nisam rastopila, ali je bio dosta dugo na sobnoj temperaturi tako da je se lako rastopio miješanjem, a i vama savjetujem da ga držite na sobnoj temperaturi barem sat vremena prije nego počnete praviti kiflice. 
Kada sve dobro sjedinite, dodajte vodu i sol. Sve dobro promješajte te dodajte brašna po potrebi!

Korak 3
Zamijesite tijesto, polijte ga samo ulja te ostavite da odstoji oko 30 minuta.



Korak 4
Kada se tijesto "odmorilo" 30 minuta, malo ga premijesite te od njega odvajajte manje loptice, meni i je ispalo 9 od ovoga tijesta. Vi možete više ili manje, ovisno kolike kiflice želite.





Korak 5
Svaku lopticu tijesta razvucite oklagijom na debljinu koja vama najviše odgovara. 
Zatim tijesto podijelite na 12 dijelova ( može i više ili manje, vaš izbor )


( Korak 5 punjenje kiflica )
Naravno, ovaj korak možete preskočiti ukoliko to želite!
Ja sam kiflice punila običnim abc svježim krem sirom kao i pizza smjesom koju sam napravila od rendanog gauda sira, salame za pizzu, malo origana te kečapa. Savjetujem vam da ne pretjerujete sa kečapom kako se ne bi sve izlilo iz kiflica.



Korak 6
Zarolajte svoje kiflice, počevši od najšireg djela prema najužem te ih stavljajte u prethodno pouljenu tepsiju. 
Umutite jedno jaje te svaku kiflicu premažite i na svaku stavite malo sezama.


I to je to! 

Kiflice se peku na 200° C oko 20-25 minuta možda i duže, ovisi o vašoj pekari, naravno :)




Kiflice su jako mekane i ukusne! 
Ja sam od ove količine dobila oko 110 kiflica :)


Dobar tek!


*Post ne služi u svrhe reklamiranja proizvoda prikazanih na fotografijama!*

Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 26:

  1. Izgledaju preukusno. Gladna sam, haha. Super post!♥

    positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post,kiflice izgledaju preukusno.Moja baka često pravi iste i prelepe su 😁❤

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako ovo divno izgleda! Sigurna sam da je preukusno. Moraću da probam da napravim. :) ♥ Odličan post draga!

    Novi post na mom blogu -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Probat ću ih napraviti, izgledaju mi jako ukusno :)

    Novi post -> http://dragabolonja.blogspot.hr/2016/07/my-summer-2k16-playlist.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Probala sam ukusne su hah odlican post .Molim te uclani se na moj blog nova sam i ja se uclanila na tvoj
    http://queenoflife04.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post,super si to napisala! Vrlo kreativno,super što si sama to radila :D
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Recept za kiflice je odličan stvarno,jedva čekam sutra da probam da ih napravim ali mi se čini da će biti preukusne

    Nova sam ovde i mnogo bi mi značilo kada bi ušla na moj blog i pročitala prvi post i komentarisala ukoliko želiš.♥ Svaka tvoja pohvala a i kritika mi mnogo znači,u svakom slučaju hvala puno.♥ Lyy

    Link bloga --- http://belablogss.blogspot.rs/2016/07/things-about-for-me.html ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo izgleda jako ukusno i moram isprobati što prije.

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/#

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako koristan post, kiflice izgledaju bozanstveno, tako da cu definitivno morati da probam da ih napravim :) Drzi mi palceve da uspem haha :D 110 kiflica, wow, stvarno neverovatno! Divna ideja za post, svaka cast za tebe <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti !
      Haha, hocu, ne sumnjam da ce ti ispasti super :)

      Izbriši
  10. Kiflice izgledaju preukusno! Već dugo vremena praktikujem ovakav recept.☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post, kiflice izgledaju jako ukusno!

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican post!

    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. U sekundi sam postala gladna, prelepo izgledaju :)

    Moj blog Fraulein D

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!