subota, 16. srpnja 2016.

Sto se nalazi u mome neseseru?

Zdravo svima!


Danasnji post ide jako kasno, nisam bila u mogucnosti pisati ranije!
Za danas vam pisem sto se nalazi u mome neseseru :)
Nadam se da ce vam se post svidjeti!





Kao sto vidite, moj neseser je ovaj ljubicasti, koji je bas praktican. Nije mal, ali nije ni prevelik kao moji ostali neseseri koji mi ne mogu stati u torbu. 
Ovaj neseser sam dobila!





Prvi su tu proizvodi za usne. U njemu se nalaze dvije Essence olovke za usne, prva u nijansi 05 soft berry i druga u nijansi 12 wish me a rose, takoder tu je Labello Cherry shine koji ostavlja blago crveni trag na usnama i Essence ruz za usne u nijnsi 12 Blush my lips.




Zatim sljede razne stvarcice.
Škare, za svaki slucaj!
Turpija za nokte od Essencea koja ima 6 koraka i koja mi je odlicna, ali moram uskoro kupiti novu jer je ova kao sto vidite dosta istrosena :)
Tu su takoder kopcice za kosu, snalice i gumica. Cure sa dugom kosom ce shvatiti haha :)
I zadnja noktarica za nokte.



Zatim stvari koje me cesto spase haha.
Naravno, zrcalo koje sam dobila u cm-u, dvije pincete za obrve, cesljic za obrve te flasteri koje uvijek moram imati!



Zatim sljede ove cetkice. Prve tri sam kupila u Avonu, jos prije mozda dvije godine i jos uvijek su odlicne, ali ne sjecam se nikakvih detalja vezani za ove cetkice.
Zadnju sam dobila!
Sa svim cetkicama sam zadovoljna.



Essence liquid ink tus za oci koji je fenomenalan i She maskara koju trenutno isprobavam, nije losa, moram priznati!



Moja omiljena krema za ruke, Balea a mirisom kamilice i naravno obicna Nivea krema koja sluzi za sve i svasta!


Balea sretsto za dezifenkciju ruku, Violeta vlazne maramice i obicne papirnate maramice.



Zadnja dva proizvoda Nivea tekuci puder te Avonov puder u kamenu za koju ne znam nijansu, na zalost, izbrisalo mi se.




I to je sve za ovaj za ovaj post! 


Nadam se da vam se svidio i da ste uzivali! 


Do sljedeceg citanja :*



Kontakt:marijana-1-@hotmail.com

23 komentara:

  1. Presladak ti je neseser,i ima svašta zanimljivo u njemu,ai opet skoro sve zaista potrebno!Odlican post!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, oobžavam Essence olovke za usne! :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post. Essence ruz i olovke mi se bas dopadaju. :)

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno jaako zanimljiv post, uživala sam čitajući! :) Nesaser baš lepo izgleda. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne znam zasto ali obozavam da citam ovakve postove. Imam te esensove olovke i super su ali taj ruz jos uvek nisam probala. Te cetke izgledaju zanimljivo. Inace ja sam opterecena maramicama i sredstvima za dezinfikaciju ruku.

    mirjanasite.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja takoder, ne znam zasto haha. Meni s ruz takoder svida :)
      Hvala ti na komentaru :)

      Izbriši
  6. Sve stvari iz nessesera su predivne :D

    Ako hoćeš prijavi se na natječaj na mome blogu povodom 100 članova: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Super stvarčice i predivan neseser. Sjajan post!

    positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Neseser ti je predivan. Bas namjeravam kupiti onu Baleinu kremu jer cujem da je dobra. A sto se tice Essence olovaka za usne, jedne od najboljih. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Meni je dobra, nije bas za previse suhe ruke, ali je okej, a mirise predivno!
      Slazem se!

      Izbriši
  9. Odličan post. :*

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Nesser ti prekjut😍😘odličan post❤ bilo bi mi drago da pročitaš moj prvi post i slijedis me https://plus.google.com/116816841990469767464 inace odlična si❤💋

    OdgovoriIzbriši
  11. Nesser ti prekjut😍😘odličan post❤ bilo bi mi drago da pročitaš moj prvi post i slijedis me https://plus.google.com/116816841990469767464 inace odlična si❤💋

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!