nedjelja, 10. srpnja 2016.

Stvari koje volim

Zdravo svima !


Zadnjih dana sam bila neaktivna na blog, a razlog tome je jedan jako vazan usmeni ispit koji sam imala. Sada je to napokon zavrsilo, za mene uspjesno :)


Da predemo na post
.
.
.

Za danas vam pisem nesto o stvarima koje obozavam trenutno ili vec dulje vrijme :)



1. Tamni ruzevi
Mislim da mi takvi ruzevi najbolje stoje. Nisam bas zadovoljna sa nude nijansama ili nekim svjetlijim bojama. Ali ne idem prvise u krajnosti i ne nosim crni ruz :)





2. Glazba
Mislim da ovo nije nista novo, tko ne voli slusati glazbu po cijeli dan? Upravo sada slusam glazbu haha :)




3. Cokoladno mlijeko
I mlijeko opcenito, jednostavno OBOZAVAM. Ovo ce sada biti cudno (s obzirom na prethodnu recenicu), ali zaprao ne volim piti samo mlijeko, uvijek moram nesto dodati.




4. Lakiranje noktiju
Uvijek kupujem nove lakove i stalno neke nove isprobavam, najvise volim lakirati nokte dok su mi nokti dugacki, tada najcesce crtam po njima i ukrasavam ih i bude mi zao kada dode vrijeme da skinem lak sa noktiju!




5.Novi recepti 
Obozavam gledati razne recepte za kolace i cesto ih pravim, nije mi problem provesti pola dana pored miksera :)



6.Blog
U zadnje vrijeme sam opsjednuta blogom, po cijeli dan ulazim na blog i provjeravam sto ima novo na blogovima koje sam zapratila.


7. Voda s okusom
Cudno je zapravo da sam prije mrzila vodu s okusom, a sada to obozavam!





Mislim da bi to bilo sve za ovaj post.

Nadam se da vam se svidio :)

Sto vi najvise volite u zadnje vrijeme ?



Do sljedeceg citanja!
Voli vas MMara <3





Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

22 komentara:

  1. SAuper post, uglavnom volim sve što si navela u postu. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/noviteti.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Veoma originalan i zanimljiv post. ☺❤
    Iskreno nisam ljubitelj tamnih ruževa, jer meni grozno stoje. :D ❤ Naravno, ko ne voli muziku? ❤ Čokoladno mleko je moja opsesija poslednjih meseci. ❤ Takođe, naročito sada kada je leto, volim da eksperimentišem sa noktima i izmišljam razne kombinacije, trenutni favorit su mi 'Mini Maus' nokti. ( jaki crveni lak i preko bele tačkice) ☺❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno <3
      E to je dobra kombinacija, jos mozda koja masnica i super :)
      <3 <3

      Izbriši
  3. Jaoo mnogo volim da čitam ove postoveeee
    Iste smo,i volimo iste stvari sem vode sa ukusom..volim samo aqua viva - sa jabukom i to je to,ove sve pada u vodu hahah :D
    Sjajan post♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ja takoder prije nisam nikako podnosila tu vodu, a sada ju bas volim :)<3

      Izbriši
  4. Divan post. Volim da slušam muziku kao i da pijem mleko.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - poseti i po mogućnosti se učlani.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobar post, volim i ja sredjivati nokte, no pre se setim da se sminkam čisto iz zabave :D

    BebaGottel | Instagram | Facebook

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja takoder, bas sam to danas radila haha :)
      Hvala ti <3

      Izbriši
  6. Super post! Učlanila sam se na tvoj blog. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post, drago mi je da je ispit dobro prosao. I ja volim vecinu ovih stvari. ♥ :)


    Novi post kod mene na blogu. Ako zelis, mozes postaviti pitanja za Q & A. :)


    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja za post, ja obožavam muziku i knjige (uvek), a u zadnje vreme su posebno počele da mi se dopadaju pahuljice koje ranije uopšte nisam volela, a sada to jedem non-stop. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Ja sam pahuljice obozavala, sada i ne toliko :) <3

      Izbriši
  9. Great post ♥
    Follow-follow on GFC :)
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post. I ja stalno slusam muziku te isto volim traziti neke nove recepte i raditi ta jela. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/2016/07/cooking-with-anastasija.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  11. tamni ruzeviii.. i ja ih volim
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!