subota, 30. srpnja 2016.

This or that TAG

Zdravo!


Za danas sam pripremila potrošene proizvode, ali na žalost, slike su mi bile loše i odlučila sam to ostaviti za neki drugi dan!
Da ovaj dan ne propadne, radim ovaj tag!



MAKEUP

Rumenilo ili bronzer?
- Rumenilo, ne volim nositi previše bronzera.



Sjajilo ili ruž?
- Ruž definitivno! Ne volim sjajila, usne mi izgledaju čudno i masno haha :)

Tuš za oči ili maskara?
- Maskara, definitivno!

Puder ili korektor?
- Puder, s njim opet mogu našminkati cijelo lice, dok je sa korektorom malo ipak teže.

Neutralna ili jarka boja sjenila?
- Neutralna. Ne volim kako mi jarke boje stoje na licu, tj kapcima :)

Kompaktno ili sjenilo u prahu?
- Kompaktno, praktičnije je!

Kistovi ili spužvice?
- Kistovi, ne volim spužvice.



NOKTI

OPI ili China Glaze?
- OPI

Dugački ili kratki?
- Dugački, kada su mi nokti mali, izgledaju mi tako smiješno, kao da imam "ćelave" nokte :)

Akrilni ili prirodni?
- Prirodni, jednom sam imala akrilne i mislim da se to neće ponoviti haha

Svijetle ili tamne boje?
- Oboje isto volim, mada češće  imam svjetlije :)


Cvjetići - da ili ne?
- Nacrtani lakom, zašto ne? Ali ako s kao cirkoni, ne!

TIJELO

Parfem ili sprej za tijelo?
- Parfem

Losion ili maslac za tijelo?
- Losion

Gel za tuširanje ili sapun?
- Gel za tuširanje. Imam osjećaj da mi sapun previše isušuje kožu.

Lush ili neki drugi brand
- Neki drugi brend,


FASHION

Traperice ili trenirke?
- Traperice, ali kod kuće trenirke 

Dugački ili kratki rukavi?
- Kratki!

Haljine ili suknje?
-Haljine, praktičnije su :)

Prugice ili karirano?
- Prugice, iako volim i karirano :)

Japanke ili sandale?
- Japanke

Šal ili kapa?
- Kapa, izgledaju jako slatko 

Male ili velike naušnice?
- Male za svaki dan, a za posebne prilike biram velike :)

Lančići ili narukvice?
- Narukvice, iako više nosim lančiće

Štikle ili balerinke?
- Balerinke za svaki dan, a štikle za van.

Jakna ili duks?
- Jakna 

KOSA

Kovrčava ili ravna?
- Ravna! Ja imam kovrčavu i ne volim to haha

Punđa ili rep? 
- Punđa, ali ih izbjegavam nositi jer jako štete kosi :)

Ukosnice ili kopčice?
- Ukosnice, manje se vide

Lak za kosu ili gel?
- Lak za kosu ako baš moram birati, ali ne volim nositi niti jedno :)

Duga ili kratka?
- Duuuga :)



Svijetla ili tamna?
- Tamna.

Svezana ili raspuštena?
- Rasuštena


RANDOM

Kiša ili sunce?
- Sunce, ali volim i kišu npr kada ne moram nigdje ići i kada mogu ležati pola dana u krevetu :)

Zima ili ljeto?
- Ljeto



Jesen ili proljeće?
- Proljeće. Sve cvijeta i postaje toplije i stiže ljeto,  dok je jesen malo depresivna za mene haha

Čokolada ili vanilija?
- Čokolada je uvijek moj izbor :)

Istok ili Zapad?
- ? Haha Zapad 




To bi bilo sve za ovaj post! 

Nadam se da vam se svidio :)


Kontakt; marijana-1-@hotmail.com

31 komentar:

  1. Jako dobar tag;)

    Novi post na mom bloguu:))

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljiv tag, kao i tvoji odgovori. :) Ja takođe imam kovrdžavu kosu za koju bih volela da je ravna. :')

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Da imamo ravno, sigurno bi htjele kovrdžavu haha :)

      Izbriši
  3. Ja i ti smo jako slicne :) I ja vise volim ljeto od zime . Samo sto je meni kpsa ravna haha :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja i ti smo jako slicne :) I ja vise volim ljeto od zime . Samo sto je meni kpsa ravna haha :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo dosta slicnostii. :3

    mirjanasite.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako zanimljiv tag! Odlični izbori što se tiče svega♥
    Novi post➡petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Slažem se za tobom za sjajila.Ni ja ih ne volim. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako zanimljiv tag
    https://magicworldofpanda.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimljiv tag. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako zanimljiv tag, dosta smo sličnee :)

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Zanimljivo.♥

    Posetite moj blog!
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Sa većinom što si napisala se slažem, s tim da dosta proizvoda i ne koristim, npr ne koristim ni bronzer ni rumenilo, ni sjaj ni ruž xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post, sve što si napisala je i za mene tako osim ovog ljeto ili zima i svijetla ili tamna kosa :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Super odgovori, slažem se za nokte. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Ličimo mnogo, hahahaha. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!