četvrtak, 7. srpnja 2016.

Upoznajte mog ljubimca

Zdravo svima!

Za danas vam pisem nesto o  mojoj mački koju obozavam !





1. Ime tvog ljubimca?

Moja macka se zove Brkača :)


2. Rasa tvog ljubimca?

Iskreno, ne znam, ne razumijem se previse u to, ali je sigurno neka gladna 😁




3. Koliko dugo imaš svog ljubimca i koliko ima godina?

Macku imam 1 godinu, ne sjecam se tocnog datuma . A stara je oko 1 godinu i 3 mjeseca!



4. Kako si kupila svog ljubimca?

Zapravo, nisam ju niti kupila. Ona je bila macka mojih susjeda, ali buduci da se nisu dobro brinuli o njoj, ona je nekako dosla kod nas i nije se vise htjela vratiti kod susjeda.

5. Neke čudne stvari u vezi tvog ljubimca?

Moja macka voli uređivati moga psa, uopce ga se ne boji i oni su najbolji prijatelji,brine o njemu kao o svome macicu. 
Kada vidi hranu, u stanju je sve napraviti da dođe do hrane. 
Ne boji se drugih ljudi, jako je umiljata i voli se puno maziti. 
Voli se penjati na prozore i gledati sto mi u kuci radimo, a to najcesce radi dok jedemo.




6. Što ti znači odnos sa tvojim ljubimcem?

Ja obozavam moju macku, kao i moja obitelj :)

7. Omiljeni trenutci sa tvojim ljubimcem?

Gotovo svaki je omiljen. Najvise volim kada joj trebam dati jesti, a ona skace oko mene i penje se na zadnje noge, samo da dohvati hranu!

8. Koji su nadimci tvog ljubimca?

Najcesce je to Brki, skraceno od Brkača. Cesto je zovemo i samo Mačka i nekada Mjau.




To bi bilo sve o mojoj macki Brki!


Nadam se da vam se ovaj tag svidio :)


Do sljdeceg citanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 20:

  1. Jaoo, Bože, kako je slatka. Oduvijek sam željela imati maačku. :3

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaa, prelepa jee ^_^ Ja obožavam mačke, imam ih čak 6 :D Divna stvorenja :) <3

    introverted-dreamer.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link http://bysinkj.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatka je maca! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatka je. Ja mnogo volim životinje. Super post.♥

    13# http://positivethoughts5.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj. Kako je slatka. Imam i ja mačku. Isto je crne boje. Omacila nam je dva slatka mačića. Jedno je crno a drugo ima tri boje. Kao tigar. Mačka nam se zove Crna, crni mačić je ženski i zove se Mica, a tigrast je muški i zove se Tigar.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ❤
      Joj kako preslatko. I moja ima dva macica. Ali su oba crna i imaju bijelu tocku ispod vrata. Jos im nismo dali imena :)

      Izbriši
  7. Svi u kući obožavao mačke, osim majke. I naravno, majka je odlučila iako je izgubila 3:1. Tvoja mačka je tako slatka, a i ime joj u potpunosti odgovara, Brka. Simpatično. Drago mi je što je našla dom u kom će se neko dobro brinuti o njoj i voljeti je <3

    Ako budes imala vremena, znacilo bi mi da pogledas novi post na mom blogu Simona's diary

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja mama bas voli moju macku. Zao mi je sto nemas macku, a zeljela si ju.
      Hvala ti puno ❤

      Izbriši
  8. Odlican post i slike! Maca je preslatka ^^ Ja imam macka (Felix) i psa (Fleki) :)

    kreativanblog.blogspot.com ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ❤
      Macka ima vise slika nego ja haha 😃
      Bas lijepa imena! 😄

      Izbriši
  9. Aaa presladak je ^^
    Ja isto obozavam mace i takoder ih imam (:

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Nice and cute post)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!