četvrtak, 28. srpnja 2016.

Uređenje sobe

Zdravo drage moje! 



Izgled moje sobe mi je već pomalo posao dosadan pa sam razmišljala što bih mogla uraditi da ju malo "osvježim". Odlučila sam svoje ideje podijeliti sa vama. Nadam se da će vam se svidjeti moje ideje! 



Tapete
Vrijeme tapeta se ponovno vratilo! Ali ovoga puta tapete najčešće viđamo samo na jednom zidu sobe i to je nešto što mi se jako sviđa. Prije nisam voljela tapete jer su bile dosadne, na svakom zidu prostorije.
Planiram staviti tapete u svoju sobu, na zid gdje se nalazi moj krevet. Mislim da to dosta pridonosi izgledu sobe.






Različita boja zidova
Zašto bi zidovi morali biti u istoj boji?
Želim svoju sobu obojati u ljubičasto i sivo. To mi se čini kao odlična ideja!
Odlično je i za isticanje najljepšeg dijela vaše sobe!




Naljepnice
Ima premnogo dobrih i lijepih naljepnica za zidove!
Odaberite vama najljepšu i zalijepite na prazan zid!







Dvije zadnje su mi najljepše!

Citati
Imate omiljeni citat? Zašto ga ne napisati na zid vaše sobe?
Ja to također planiram uraditi. Vidjet ću što će prevagnuti, naljepnica ili pak citat!
Mislim da bi oboje bilo previše za moju sobu haha :)





Biljke
Biljke su korisne i jako lijepo izgledaju. Ako imate neki prazan kut sobe, uvijek ga možete iskoristiti tako što ćete staviti neku biljku, također možete i na radni stol staviti malene biljke ili kaktus možda?





To bi bilo sve za ovaj post! 

Naravno, neću sve ovo uraditi u svojoj sobi, ali razmišljam o svim opcijama. 
Vidjet ću što će na kraju ispasti :)



Do sljedećeg čitanja :*





Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

34 komentara:

  1. Stvarno super ideje i divan post! Ja obožavam nalepnice za zidove, a skoro sam okrečila svoju sobu u moju omiljenu svetlo plavu boju s tim što je jedan zid sa belim 'trakama'. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      I to mi se cini kao odlicna ideja, vjeruj mi da sam i ja o tome razmisljala :)

      Izbriši
  2. Predobar post! Meni se jako sviđaju tapete i naljepnice! Meni se iskreno najvise sviđa prezadnja naljepnica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post. Ako mene pitas ja sam uvek za tapete i one su savrsene. ljubac

    Hvala na divnom komentaru,pratim te :)

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post! Meni se jako dopadaju foto tapete i kada budem renovirala sobu planiram da uradim jednu preko celog zida :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to mi je bas zanimljivo i jako lijepo :)
      Hvala ti :)

      Izbriši
  5. Odličan post,meni su zidovi rozi,sa motivima pariza,ali je ovo leto sigurno krecim u belo pa cu na zid zalepiti citat 😁❤.Biljke su definitivno nesto najlepse u sobi,osvezavaju prostoriju.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divno stvarno :)
      I to mi se cini kao super ideja :)

      Izbriši
  6. Odlične ideje! Volela bih da vidim kako će na kraju ispasti tvoja soba.☺♥

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! I ja jedva cekam da vidim sto ce ispasti na kraju :)

      Izbriši
  7. Dobre ideje! Već imam puno biljaka u sobi tako da ću isprobati naljepnice, a zidove već duže vrijeme planiram ofarbati u dvije različite boje:)
    Zapratila sam te, imaš odličan blog! :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Ove tapete sa Ajfelovom Kulom su mi najbolje!

    https://anastasijasblog.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predobro je , zaista :)
      Hvala ti na komentaru :)

      Izbriši
  9. Super post ko zeli neka pogleda moj blog
    .☺☺

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post,ja sam baš nedavno preuređivala tj. renovirala sobu i nekih sam se pravila definitivno držala,kao npr. citati,biljke... A ovi ostali savjeti su vrlo korisni za osobe koje tek kreću preuređivati sobu,tako da super post!!
    Također,ako nađeš vremena,napiši mi u zadnjem postu 3 osobe u komentar za kiss,marry,kill :)
    Novi post---> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve je odlično. Saveti za uređenje sobe su odlični, i mislim da će ti soba izgledati odlično. Ja mislim da su ti bolje nalepnice od citata.
    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlične ideje, najviše mi se sviđaju citati :D

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post sve ideje su odlične i voljela bih da imam tapete u sobi. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba - novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Uradi barem jedan zid ili jedan dio zida, npr iznad radnoga stola :)

      Izbriši
  14. Stvarno odlične ideje!Ja sada provodim vreme praveći diy ideje za sobu,želim da mi soba bude black&white. :) <3

    http://anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  15. Ove godine (tačnije do septembra :D) takođe namravam da svoju sobu potpuno preuredim, krečim i ostalo. :) U sobi mojih roditelja na jednom zidu su ljubičaste tapete koje su skoro uradili, mnogo mi se dopada kako izgleda i verovatno ću uraditi sično u svojoj sobi. Uglavnom, vrlo zanimljiv i kreativan post draga. ❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljubicaste mi se nekako najvise i svidaju, iako bih mozda stavila i plave :)
      Zelim ti puno srece sa uredivanjem :)
      Hvala ti na komentaru :)
      <3 <3 <3

      Izbriši
  16. Ideja za post ti je odlična, tapete su super riješenje ukoliko želite promijeniti izgled sobe, definitivno, pogotovo mi se sviđaju citati i naljepnice, ali ja nažalost ništa od navedenog nemam u svojoj sobi xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!