ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

Zasto bih se vratila u srednju skolu, a zasto ne?

Zdravo drage moje :)


Za danasnji post vam pisem zasto bih se voljela vratiti u srednju skolu, a zasto ne. Ovo je kao neki nastavak na moj post Fakultet iz moje perspektive.
Nadam se da cete uzivati!



Zasto bih se vratila u srednju skolu?

1.Slobodno vrijeme
Vratila bih se u srednju skolu jer sam imala vise slobodnog vremena, odnosno, kada su praznici i ljeto, nisam mislila uopce o skoli, samo sam uzivala, a sada su mi slobodni dani zapravo dani kada mogu uciti po cijeli dan, odnosno, najcesce je to vjezbanje zadataka, ali shvacate sto zelim reci.



2.Nedolasci na kontrolni
Voljela bih se vratiti i radi ove stvari. Da malo pojasnim, na fakultetu nikoga nije briga sto vas je bolio stomak, glava ili nesto drugo. Ako ne dodete na ispit, gubite samo vi, gubite jedan rok, sto moze biti jako vazno. Dok u srednjoj skoli to bas i nije tako, imate vremena da odgovarate to gradivo i dobijete ocjenu.



3.Manje gradiva
Na fakultetu ima puno vise gradiva, knjiga iz koje smo ucili u srednjoj skoli je na fakultetu knjiga samo za jedan ispit ili cak samo za kolokvij. Bude vam smjesno kada vidite koliko ste se prije mucili na naucite 10 stranica, ucite to po cijeli dan, a sada morate nauciti barem 30-50 stranica, ovisno o predmetu.





Zasto se ne bih vratila u srenju skolu?

1.Kolegijalnost
Profesori se ne ponasaju bezobrazno prema vama, smatraju vas kolegama, postuju vas i mnogo su opusteniji nego oni u srednjoj skoli. To je nesto sto se meni jako svida. A vecina kolega je susretljivija nego oni u srednjoj skoli. Nema nekih grupica koje ne pricaju ni sa kim,



2.Drustvo, kolege
O ovome sam vec pisala u postu koji sam spomenula na pocetku ovoga pa mozete pogledati.



3.Glupi izgovori
Da, ako vam se jednostavno ne ide na faks, samo ostanete kod kuce i spavate (ili nesto drugo zanimljivije radite). Ne morate lagati da ste prespali, da vam se autobus ili auto pokvario dok ste isli na fakultet ili nesto trece. Naravno, pravila postoje, ako ste redovni student, smijete imati najvise 3 izostanka, u suprotnom necete dobiti potpis i necete moci polagati taj ispit.


4.Znate svoja prava
U srednjoj skoli, barem kod nas se to bas i nije znalo, neki profesori su izmisljali svoje, a mi smo morali slusati, naravno :)



5.Vrijeme
U skoli ste uvijek u isto vrijeme i svaki dan se morate buditi rano ako ste prva smjena, a dolaziti kasno kuci ako ste druga smjena, to zna biti jako dosadno. Ja sam cesto imala i slobodnih dana kada nemam nista, a takoder ima dana kada imam samo jedno predavanje ili vjezbe, a to je najvise 3 sata provedena na fakultetu, a u skoli je svaki dan 6 ili 7 sati.



6.Domaca zadaca
Cekaj, koja domaca zadaca?



7. Bez stresa
Znate ono kada profesor ude i rekne:"Ostavite samo list papira i pribor za pisanje!" ?
Ili kada profesor otvara dnevnik, to zna biti jako stresno! Ili kada vas profesor uhvati da pricate na satu ili da provjeravate mobitel, pisete nekome poruku ili slicno, pa vas prozove, a vi niste ucili i dobijete jedan. To na fakultetu ne postoji, stoga ste ultra opusteni na predavnjima, mobitel mozete provjeravati stalno, profesor vam bas i nece puno zamjeriti. Ja sam samo jednoga profesora imala kome je to izuzetno smetalo, pa to nismo mogli raditi na njegovim predavnjima ako smo u prvim klupama :)


8. Slobodno izlazenje
Netko vas zove, morate u wc, nesto vam je iskrsnulo, morate obaviti nesto na pet-deset minuta, izadete slobodno, nikoga nista ne morate pitati niti ce profesora zanimati zasto ste vi izasli. To mi se jako svida, jer ima profesora koji vas ne pustaju sa sata, cak ni onda kada im kazete da je nesto hitno.



Mislim da bi to bilo sve za ovaj post.
Kao sto vidite, vise je razloga da ostanem na fakultetu.
Ako ste vi vec  na fakultetu, kako je vama, bi li radije da se vratite u srednju?
Kako je vama na fakultetu?



*Ovako je bilo u mojoj skoli i ovako je na mome fakultetu! Ne zelim da se generalizira ovaj post. U drugim skolama i na drugim fakultetima je sigurno drugacije!*


Pozdrav do sljedeceg citanja :*


Kontakt:marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 16:

  1. Odlican post,ja sam jos srednja i jako me zanimala tako necija perspektiva,tako da mi je jako drago...Ima par stvari za koje nisam znala no sad znam :)
    Takoder uzvratila sam follow,#71
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjaajan post i super ideja, uživala sam čitajući. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post i jako kreativna ideja. Jer već pišeš postove vezane za školu, možeš li napisati post o savetima za učenje. Jer volim da učim ali ne mogu ništa da upamtim, pa da napišeš post o savetima za učenje.

    http://blogfromdreamgirl.blogspot.com/2016/07/summerishere-my-summer-movie-list.html--Novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. zdravo draga moja! ja bih se rado vratila srednoj skoli :))
    check out my new post:
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/07/always-ultra-sensitive.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru! Ja iskreno ne bih bas :)

      Izbriši
  5. Jasno je da je srednja škola lakša od fakulteta ali fakultet je veliki korak ka uspijehu :)

    👑 forever-blogm.blogspot.com 👑 -check out my new post :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, ja imam još dvije godine do faksa i još ni sama ne znam šta da upišem.
    Super ti je blog i zaslužuješ puno više pretplatnika! :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Ja sam "znala" pa sam se tjedan dana prije upisa predomislila haha :)

      Izbriši
  7. super post, ali ja se iskreno nebi nikada vratila u srednju skolu XD
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. U koju si srednju školu išla?��

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!