ponedjeljak, 1. kolovoza 2016.

30 days rope jumping challange #3 + 100 postova na mome blogu!

 Zdravo svima!


Možete li vjerovati?
Ovo je moj stoti post na blogu! 

Ne mogu vam opisati koliko sam sretna! 

Imam gotovo 100 pratitelja i zbog toga sam jako sretna! 

Hvala vam!



Ne mogu vjerovati da sam već dogurala do ovoga trećega tjedna moga challenga, mislila sam da ću davno odustati!



Ponedjeljak

Ukupno preskoka: 1154
Broj serija: 7
Srednja vrijednost: 164.85

Najveći rekord dana: 227
Najmanji rekord dana: 125



Utorak

Ukupno preskoka: 1030
Broj serija: 8
Srednja vrijednost: 128.75

Najveći rekord dana: 237
Najmanji rekord dana: 59



Srijeda

Ukupno preskoka: 2025
Broj serija: 11
Srednja vrijednost: 184.09

Najveći rekord dana: 247
Najmanji rekord dana: 74



Četvrtak

Ukupno preskoka: 1036
Broj serija: 5
Srednja vrijednost: 207.2

Najveći rekord dana: 291
Najmanji rekord dana: 144




Petak

Ukupno preskoka: 1049
Broj serija: 5
Srednja vrijednost: 209.8

Najveći rekord dana: 422
Najmanji rekord dana: 79



U petak sam oborila svoj dosadašnji rekord koji je bio 403. Nije mnogo, ali meni je jako drago :)




Subota

Ukupno preskoka: 1048
Broj serija: 8
Srednja vrijednost: 131

Najveći rekord dana: 234
Najmanji rekord dana: 55




Nedjelja

Rest day!




Ukupno preskoka: 7342
Prosječno preskoka u jednome danu: 1223.66

Najveći rekord tjedna: 422
Najmanji rekord tjedna: 55


Najbolji dan po broju preskoka: Srijeda ( 2025 )
Najbolji dan po najvećoj srednjoj vrijednosti: Petak ( 209.8 )




Moram priznati da sam jako zadovoljna ovim tjednom i mojim rezultatima :)




Vježbate li vi?

Kako vam ide?


To bilo sve od mene za danas :)



Do sljedećeg čitanja!



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 26:

  1. Veoma zanimljiv challenge! Super post :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je drago što iz dana u dan napreduješ, super post!
    Čestitke na stotom postu i na gotovo sto pratitelja. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno ti se divim, poznavajući sebe ja bih odavno odustala

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! I ja sam to mislila za sebe haha :)

      Izbriši
  4. Baš je zanimljiv post, drago mi je da nisi odustala, ali i nemoj, ide ti super<3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme svaka čast :D
    http://wefashionitxx.blogspot.ba/ follow i uzrvraćam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaaao, ja ovo nikad ne bih mogla, svaka čast, pogotovo za srijedu. Baš se vidi da si napredovala :) Čestitam na 100 postova, ti si jedna od najredovnijih blogerki, i to pored fakultetskih obaveza, za svaku pohvalu <3
    Na mom blogu je novi post, pa ako hoćeš pogledaj :9 ---> Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na ovako divnom komentaru!! :) <3

      Izbriši
  7. Baš mi je drago da nisi odustala, samo tako nastavi! Da li primećuješ neke promene?☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Da, nije to nista pretjerano jer ipak nije dovoljno tri tjedna, ali mislim da cu svakako raditi poseban post na tu temu :)

      Izbriši
  8. Jako zanimljiv izazov :) Ide ti odlično.
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Izazov je jako zanimljiv. Divim ti se jer ja ne mogu preskočiti ni 50 puta, a kamoli 400.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  10. Stvarno ti čestitam, ja iskreno mislim da ne bih mogla.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Svaka cast stvarno!!I ja takodje radim challenge ali ništa preterano.Dosadašnji rekord mi je 350 :)<3.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Pa to je super :)
      Samo nastavi tako :)

      Izbriši
  12. so nice :)
    pls see my new post!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/07/fluo.html

    OdgovoriIzbriši
  13. Svaka cast! Odlicni trenizni! Ja ezbam 5 put nedeljno ,2 puta dnevno zaista sam zavisnik od treninga :)

    BebaGottel | Instagram | Facebook

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!