ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.

Back to school - očekivanje vs realnost

Zdravo svima!


Za danas vam ponovno pišem jedan post sa očekivanjem i realnosti, nadam se da će vam se svidjeti :)



Outfit za prvi dan škole

Očekivanje:





Realnost:






Učenje

Očekivanje: Učit ću svaki dan, imat ću svoj planer, bit ću redovna i stalno ću pisati podsjetnike.




Realnost: Jako sam lijena, tko još uči svaki dan? Ma ne moram učiti baš toliko. Mogu ja sve stići dan prije kontrolnog.


Ocjene


Očekivanje:


Realnost: 
Paa, i nije baš tako. Neće biti sve negativne, ali dalje od svih petica :)


Prvi dan škole

Očekivanje:
Prvi dan je odlično prošao, upoznala sam nove prijatelje i jedva čekam sljedeći dan da se svi ponovno družimo. 

Realnost:
Oh, ne, zašto baš ona cura ide sa mnom u razred, ne sviđa mi se to. A zašto ja sjedim na najgorem mjestu u učionici, Sunce će samo na mene ići, a ovi profesori, hm, nisu nešto zanimljivi. 


Frizura

Očekivanje:
Svaki dan neka nova frizura, često ću isprobavati nešto novo!





Realnost:
Budim se toliko rano da se jedva počešljam...






To bi bilo sve za ovaj post. Nadam se da vam se svidio!



*Post ne služi u svrhe ismijavanja, služi samo u svrhe zabave*







Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

34 komentara:

  1. Hahaha realno! Istinit i zabavan post. Svaka čast! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha,jako kreativan i istinit post! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Istina! Prva 3 dana si organizovana, nosiš sve potrebne knjige i sveske, a kasnije pišeš gde stigneš, da li to bila sveska ili parče papira nebitno je. Sjajan post!

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaaha, doličan post. Definitivno si u pravu, na kraju uvijek ovako bude :'D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Haha, baš zabavan i realan post. Super ideja! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve šta si napisala je istina i skroz ja, ali svake godine haha. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš zanimljiv post, iako je to prava realnost barem sam se nasmijala :D

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj hahahah, umirem, stvarno! Sjajan post! <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično i realno!! :D :D :D
    Vesna - Home Chic Club
    novi post: http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/08/a-product-review-twinkledeals.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Great post!

    Would you like to follow each other? Let me know, I always follow back :)

    xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Hahaha realan post. Sviđa mi se. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Hahaha ovo je prerealan post. Zaista svaka čast.
    Nova sam ovde i mnogo bi mi značilo kada bi pročitala moj novi post i komentarisala ga i ukoliko budeš želela učlanila se u njega. Link posta - http://belablogss.blogspot.rs/2016/08/back-to-school-15-novi-pocetak-iz-ugla.html#_=_ ♥

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post, kod mene isti slučaj xD. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  14. http://marijaarmus.blogspot.rs/

    super si

    OdgovoriIzbriši
  15. Love the combinations <3
    Please follow back: http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!