utorak, 2. kolovoza 2016.

Essence All obout roses


Zdravo svima! 


Za danas vam pišem jednu recenziju palete sjenila za oči! 
Nadam se da će vam se svidjeti!


U pitanju je Essence all obout roses paleta.
Paleta me je oduševila!



Pakiranje je po meni jako dobro, čvrsta prozirna plastika tako da uvijek možete vidjeti u kakvom je stanju proizvod. Malo teže se otvara, ali meni se to sviđa jer je sigurnija u neseseru! 
Na poleđini palete imate uputstva za lookove koje možete raditi pomoću ove palete. 
Uz paletu ne dobijete nikakav aplikator, ali meni to nije minus jer su oni najčešće beskorisni, odnosno, loše napravljeni. 

Paleta sadrži 8 sjenila.
Ukupna težina sjenila je 9.5 g što je u redu, svaka zasebna sjena teži otprilike 1.18 g!
Cijena palete jest 7.85 KM ovisno gdje kupujete paletu, cijena može varirati!




Kao što sam već rekla, paleta se sastoji od 8 sjenila, 3 mat, 3 sa sedefastim, satenskim finišom i 2 sa šljokicama.
U paleti se nalaze 4 svjetlije nijanse i 4 tamnije.




Ja sam se potpuno zaljubila u zadnju nijansu u prvome redu! Prelijepa tamno ljubičasto-bordo nijansa, baš kakve najviše volim.
Pored ove palete vam ne treba niti jedna druga paleta za neki look, sasvim je dovoljna. 

Prva nijansa u prvome redu i prve dvije u drugome su odlične i kao highlighter!

Sjenila se jako lijepo blendaju, mat nijase se truse manje, dok se ostale malo više truse, ali nije ništa strašno! 
Budući da nemam problema sa masnim kapcima, meni se ne uvlače u pregib kapka, čak i kada ne stavim bazu!

Pigmentacija je jako lijepa, zadovoljavajuća.
Na slikama ispod možete pogledati pigmentaciju bez baze.





Zatim sa bazom. 
Sjenila su, naravno, više pigmentirana sa bazom, svjetlije nijanse odlično dolaze do izražaja!



Moje mišljenje ?

Po meni, ova paleta zaista zaslužuje da završi u vašoj košarici. Ima veoma pristupačnu cijenu, pigmentacija je odlična, a u samo jednoj paleti dobijete sve što vam je potrebno za jedan look! 
Plus+ pojedina sjenila iz palete požete iskoristiti za highlighter!



Ocjena: 5/5



Zaista ne mogu naći veću zamjerku ovoj predivnoj paleti!



Jeste li vi isprobali ovu paletu ili neki drugu iz kolekcije All about? 




Do sljedećeg čitanja :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 36:

  1. Super post!Sve sijenke izgledaju super :-)

    Novi post:
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post!Sve sijenke izgledaju super :-)

    Novi post:
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim ovu paleticu. Superiska post! ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Paletica izgleda odlično :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam je vec skoro godinu dana,stalno sam je koristila,jako se sporo trosi,pigmentacija dobra,boje prelepe,nemam zamerki.Odlican post!
    Ps:Za ovu cetvrtu boju u prvom redu se razumemo,savrsena je!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Paletica je divna, imam je ali je nažalost ne koristim često. Super post! ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice post! Thanks for sharing. 💙
    The pigmentation looks great.

    I followed you on Google+ and GFC

    Have a nice day
    xx

    pwiepassion.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  8. Essensove palete općenito nisu skupe, a jako su pigmentovane i dobre, i ova ima baš super ude bojice

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Zaista super post, sve su zaista super.✨💖💖

    💜 Ccuteggirls.blogspot.hr 💜

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja imam jednu essencovu od prošle godine, vrlo sličnu i bas sam zadovoljna. Sviđađ mi se ovaj post.
    Hvala što si posjetila moj blog. xoxo

    http://nikolinahajdinic.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Probala sam tu paletu i zaista mogu da kazem da je odlicna :)

    Pogledajte i moj blog:http://perfectadvice134.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post!
    Paleta je divna i ja sam kupila ali sa drugim nijansama i stvarno mi se sviđa :)

    Preplati se na moj blog -> funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Druge su mi takoder jako lijepe :)

      Izbriši
  13. Imam Greys i Nudes paletu i sjajne su,planiram i ovu da kupim jer vidim da su jako lepe boje :)

    Ako mozes pogledaj moj prvi post i prijavi se na moj blog,ja na tvoj jesam :)
    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlican izbor, kada sam kupovala ovu mislila sam se izmedu nje i Greys jer je i ona super :)

      Izbriši
  14. Odlican post i recenzija! Tvoj blog mi se bas svidja pa sam se uclanila #104

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  15. Ajme moram ju imatiiii... Bas lijepo objasnjavas kao i uvijek❤️

    rivapmakeup.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican post.Ja je vec dugo vreme osmatram kada dodjem u DM ili Lily,a takodje onu all about nude.Sigurno cu je kupiti jer je dosta jeftina a boje su divne.Sjajna recenzija.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --new post <3<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!
      I ta mi se jako svida, ali par nijansi iz ove palete je ipak prevagnulo :)

      Izbriši
  17. Odlična recenzija, imam ovakvu paletu i naprosto je obožavam! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. Nisam isprobala ovu paletu, ali se stvarno čini odlična, sve nijanse su prelijepe! :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slazem se, nema niti jedna da mi se ne svida :)

      Izbriši
  19. Nisam isprobala ovu paletu ali mi izgleda slatko i voljela bi je isprobati. :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!