petak, 5. kolovoza 2016.

L'Oreal Infallible 24h-matte-recenzija

Zdravo svima!

Za danas vam pišem još jednu recenziju. 
Danas je to L'Oreal Infallible 24-matt tekući puder!



Prije svega, ovaj proizvod je dosta hvaljen od strane raznih stranih, ali i naši youtubera i bloggera. 
Kada sam ga isprobala, znam i zašto!


Što laže L'Oreal?

Proizvod srednje gustoće, ali visokog prekrivanja.Vodootporan i pruža matt finiš 24 sata! 

Ambalaža 

Puder dolazi u plastičnoj tubici od 35 mL, što je malo više od standardnih 30 mL. 
Puder je jako praktičan, pogodan za putovanja, upravo zbog svoje ambalaže jer ne morate brinuti hoće li vam se puder rasuti u neseseru, kao što je slučaj sa puderima u staklenoj ambalaži.
Također, puder ćete moći iskoristiti do kraja, što nije slučaj kod većine (ako ne i svi) staklenih ambalaža.
Puder se veoma lako dozira i nema brige da ćete slučajno istisnuti više nego što vam je potrebno.
Proizvod je potrebno dobro promućkati prije upotrebe!





Moj je u nijansi 20 sand i to je najsvjetlija nijansa koju sam ja kod nas uspjela pronaći iako ima i svjetlijih u ponudi!
Cijena ovoga pudera jeste 22.60 KM.
Cijena je sasvim u redu u odnosu na samu kvalitetu proizvoda, a uzmite u obzir da proizvoda ipak ima nešto više nego standardno. 


Sastojci

G926677, Aqua / Water, Dimethicone, Isododecane, Nylon-12, Acrylates/Polytrimethylsiloxy Meth- Acrylate Copolymer, Silica, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Isohexa- Decane, Isononyl Isononanoate, Pentylene Glycol, Synthetic Fluor- Phlogopite, Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Acrylates Copolymer, Disteardimonium Hectorite, Disodium Stearoyl Glutamate, Calcium Gluconate, Perlite, Magnesium Gluconate, Tocopherol, Aluminum Hydroxide, [+/- May contain CI 77891 / Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides], (F.I.L. B168952/1)




Proizvod je zaista srednje gustoće, brzo se suši i matira, stoga vam savjetujem da sa njim radite brzo, da vam ne bi ostale mrljice od pudera.

Što se tiče prekrivanja, L'Oreal navodi da je ono potpuno, no, nisam baš sigurna da je to tako. Ja nemam baš mnogo nepravilnosti ili crvenila na koži, tako da ne mogu reći sa sigurnošću je li ovo zaista istina! 
Puder je lagan na licu i ne izgledate kao porculanska lutka, odnosno nije cakey na vašem licu, što je svakako ogroman plus!






Puder se može nadograđivati, ali svakako vam savjetujem da prije nego što nanesete drugi sloj, pričekate da se prethodni potpuno osuši jer postoji mogućnost da se pojave neke nepoželjne mrljice na licu!

Puder se, kao što sam rekla, jako brzo suši te ostavlja matt finiš. 
Što se tiče ovoga da je puder 24h matt, nisam provjerila, ali svakako mislim da je to pretjerivanje!

Budući da ja imam normalnu kožu, a ne masnu, meni je ovaj proizvod odličan! Ne prosijam se tako brzo, na mom licu ostaje matt i nakon 6-7 sati nošenja, a onda se obično oko nosa malo zasjajim, dok se ostatak lica jako dobro "drži".

Puder koristim zajedno sa prajmerom od Catrica Prime and fine za matiranje, a lice dodatno matiram sa Rimmel Stay Matte puderom u kamenu u nijansi Transparent ( na slici izgleda tamno i narančasto, ali je zapravo dosta svijetao ).



Što se tiče isušivanja kože, nakon par nošenja, nisam primjetila da mi isušuje kožu, valjda će tako i u buduće biti.
Puder se ne uvlači u pore i ne skuplja se u sitne linije.



Uzmite svakako u obzir moj tip kože. Ono što odgovara meni, ne mora i vama te ono što vrijedi za moju kožu, ne mora i za vašu.


Moja ocjena: 5/5

Zaista nemam veću zamjerku na ovaj proizvod, meni je stvarno savršen i u potpunosti mi odgovara.



Nadam se da vam se ovaj post svidio! 

Jeste li probali ovaj puder? Kakav je vama?


Do sljedećeg čitanja :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

32 komentara:

  1. Odlična recenzija.Zasad nisam probala ovaj puder ali sam čula dosta pohvala :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bas namjeravam vec dugo kupiti taj puder kada je na snizenju jer je to dosta cesto posto imam mnogo masnu kozu lica sa dosta nepravilnosti, a trenutno koristim Maybelline tekuci puder koji je jako "voden" i nije mat a meni tako nesto treba, tako da vjerujem da cu isprobati ovaj puder. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, mislim da bi bio odlican za masnu kozu :)
      Ja ne volim previse vodene pudere :)

      Izbriši
  3. Izgleda jako kvalitetno, inače ne koristim puder, ali ćim počenem gledat ću na one koje su svi hvalili. A taj je, kao što si rekla, mnogo hvaljen.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam probala ovaj proizvod, ali se čini veoma dobrim

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, nisam još probala ovaj puder ali morat ću uskoro jer sam čula puno pohvala :)
    Blog ti je divan, imaš moj follow :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Puder je odličan, imala sam isti ali u drugoj nijansi i preporučila bih ga svima.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  7. Puder je po meni jako skup zapravo.. Ipak izgleda jako dobro i sigurna sam da vrijedi! Super recenzija! :)
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 -new post on my blog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, malo jeste skuplji u odnosu na druge drogerijske pudere, ali mislim da vrijedi :)
      Hvala :)

      Izbriši
  8. odlična recenzija.Sigurno ću ga kupiti.LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicna recenzija,kupujem ga!


    Predplatite se na moj blog,uzv -> funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post, jako mi je drago što si napravila recenziju baš ovog pudera jer ga već duže vrijeme gledam u Mulleru i razmišljam dali da ga uzmem ili ne. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam ga baš kupila prije par dana, trebala mi je tamna nijansa jer sam baš potamnila, uzela sam ovaj i super mi je. Baš dobro pokriva, ujednači ten, sve u svemu, uglavnom se slažem sa tobom, ali ću svakako znati više kada ga bolje probam, do sada sam svega 2-3 puta. ☺

    OdgovoriIzbriši
  12. Predobar post, noovi post na mom blogu, pogledaj i kmenatrsii ako zelis ;-)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Predobar post, noovi post na mom blogu, pogledaj i kmenatrsii ako zelis ;-)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post, dobro mi je došla ova recenzija, jer puder već neko vrijeme proučavam, tako da mislim da ću ga ipak kupiti :)

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Super post i divna rezidencija.😘😃🌌

    🌊 Ccuteggirls.blogspot.hr 🌊

    OdgovoriIzbriši
  16. Super post,kupujem ovaj puder za par dana i nadam se da ce biti dobar! :)

    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!