nedjelja, 7. kolovoza 2016.

Medijska nepravda prema bloggerima #kampanja

Zdravo svima!




Vjerojatno ste primjetili da sada svi pišu ovakve postove. O čemu se radi?
Dvije blogerke, Amina sa bloga Innisall i Milica sa bloga Style on first place su pokrenule ovu kampanju, a cilj kampanje je da se progovori i o nama blogerima, da se vidi i naš rad, a ne samo rad youtubera, Ne želimo slavu, ali želimo da ljudi saznaju što je blog i što mi zapravo radimo!


Zašto mediji ne obraćaju pažnju na blogere?
- Zapravo veoma teško pitanje! 
Danas smo svjesni toga da se youtube više posjećuje nego blogovi. Tome najviše pridonose mediji! 
Nikada u novinama nismo pročitali članak o nekoj našoj poznatoj blogerki ili bogeru već samo o youtuberima, zašto?
Istina je da mnogi ljudi zapravo niti ne znaju što je blog, ne znaju što mi zapravo radimo, dok za youtube zna svatko i veoma lako ga je koristiti. Mediji najčešće prikazuju iskrivljenu sliku nas blogera, ili često djevojke na instragramu nazivaju blogerima, ili čak one sa youtuba.
Zapravo, zaključak svega ovoga, mislim da je to zato jer su ljudi neinformirani.

Zašto su se svi na Balkanu usredotočili samo na youtubere?
- Balkan Tube Fest je svima poznat, na njega dolazi mnoštvo Balkanskih youtubera, ali i još više ljudi i djece koji te iste youtubere prate, a također je to jako popularno, youtuberi su tu promoviraju. A što mi blogeri imamo? Hm... Imamo i mi brojna događanja (mislim svakako na popularnije blogerke), ali, tu smo samo mi blogeri, to je jako malo i "intimno" druženje blogera.
Ljudi nas često smatraju dosadnima i nepotrebnima jer je naravno puno jednostavnije odgledati recenziju nekog proizvoda, nego čitati. Zato mislim da smo manje popularni na Balkanu.
Također, negdje drugo u svijetu više se cijene blogeri, ali, kod nas ne...

Zašto ljudi nisu upoznati sa svijetom blogera, a jesu sa svijetom youtubera?
- Promocije, Balkan Tube Fest i ostala događanja. A također i to što je jednostavnije odgledati video. 
Također, mediji. Imamo časopise gdje se piše samo o youtuberima i to nam se svakodnevno servira!
Možda ljudi više vjeruju youtuberima jer njih vide, dok od nas imaju samo tekst i par sličica.
Upoznati su sa njihovim životima, mnogi snimaju vlogove. 
Youtube je postao aplikacija koju koristimo svaki dan, dolazi čak i na svakom pametnom mobitelu kao već instalirana aplikacija i kao svatko tko je radoznao, pogledat će što je to, pogledat će par youtbera i već će mu biti zanimljivo.
Mislim da ljudi posjećuju blogove jedino kada traže recenziju i to je to. 
Zapravo samo blogeri čitaju blogove.



I vi se možete priključiti kampanji! 


PRAVILA


  1. U postu morate staviti banner kampanje.
  2. Morate se držiti suštine kada pišete post - Medijska nepravda prema blogerima.
  3. Ne smijete na bilo koji način uvrijediti youtubere ili medije.
  4. Post mora sadržavati odgovore na pitanja koje se nalaze na banneru.
  5. Napišite kako se pridružiti kampanji i iznesite svoje mišljenje o svemu ovome (nemojte vređati youbere i medije)
  6. Napišite u postu da su Amina i Milica organizatori ove kampanje,obratite se njima za bilo kakva pitanja.
  7. U postu možete koristiti hashtagove #vrijemejezablogere #kampanja i #medijskanepravdapremablogerima



Nadam se da će se što više vas priključiti ovoj kampanji i da ćete i vi napisati post na ovu temu!


Do sljedećeg čitanja! 


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 14:

  1. Slažem se sa svime što si rekla, definitivno bi se trbalo što više nas priključiti ovoj kampanji

    dnevnadozablgoa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post. Definitivno ću se pridružiti.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Imamo slično mišljenje, i ja sam napisala post o tome, ako želiš pogledaj ga. :)

    https://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  5. Okej, definitivno mi se dopada ideja. Smatram da je blog dosta popularniji preko okeana no što je na Balkanu prvenstveno. Ljudi uopste nisu upoznati s tim šta je blog, kako funkcioniše, ko su zapravo blogeri. Uvek povezuju blog i youtube, što se meni lićno ne dopada. Red je i da MI blogeri dobijemo malo prostora u online svetu. Puna podrška od mene! :)

    miciemica.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slazem se, kod njih se to puno više cijeni.
      Slazem se! :)
      Hvala ti na komentaru :)

      Izbriši
  6. Great post dear!!! I follow you now #114. Follow me back, please?
    Kisses :)

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista sjajan posy, draga! :) Jako mi je drago da se ova kampanja zaista dobro rasirila blogosferom i da ce se, nadam se, za nju i procuti. :) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      I meni je to jako drago :)
      Nadam se da ce se siriti i dalje :)

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!