petak, 12. kolovoza 2016.

Moji omiljeni blogovi

Zdravo svima!





Za danas vam pišem koji su to moji omiljeni blogovi!
Ja jako volim ovakve postove jer uvijek pronađem neki novi blog :)


Krenimo!

Blogove ću pisati nasumično, bez nekoga reda :)



1. Misseslandy

Jedna jako draga djevojka Sandra piše ovaj blog. Uvijek ima dobre ideje za post i jako lijepo piše postove. Jako je redovna na svome blogu i uvijek nešto možete čitati na njemu. Svakako posjetite njezin blog!


2. Riva P

Draga Riva piše ovaj blog. Iako ima samo jedan post trenutno na blogu, ja svejedno volim ovaj blog jer je Riva prije imala blog koji sam obožavala :)


3. Adnna's corner

Prije svega, uvijek ima neke super pozadine bloga i to me uvijek oduševi kada uđem na njezin blog.
Jako je aktivna na blogu i ja ga obožavam čitati :)


4. Iva Fasion Diary

Jedna predivna djevojka!
Uvijek ima jako lijep fotografije na svome blogu i oko toga se stvarno trudi. Uvijek je aktivna i često piše postove!



5. Miljana Easy Skillful

Ima jako lijep dizajn bloga kojega je nedavno mijenjala. Često piše postove, a nekada piše i savjete i svoja iskustva u vezi nečega, tako da se može pronaći i nešto korisno na njezinom blogu :)



6. Teen Queen

Ova djevojka uvijek ima jako lijepe fotografije i često na tim fotografijama ja gledam u njene nokte koji su uvijek jako lijepo nalakirani nekim super lakom za nokte :)


7. Style on first place

Fotografije na njezinom blogu uvijek izgledaju nekako profesionalno, jako često piše i obožavam čitati njezine postove!



8. Fashion Awake

Jedna jako draga djevojka Branka piše ovaj blog.
Jedno vrijeme nije pisala, ali sada se ponovno vratila pisanju bloga i to mi je jako drago jer sam i prije obožavala njezin blog :)




To bi bilo sve za ovaj post !

Volim još dosta razni blogova, ali ovo su oni koje zaista jako volim i čijim se postovima veselim!


Do sljedećeg čitanja :)



Kontakt: marijana-1-@hotmail

Broj komentara: 35:

  1. Hvala na preporuci, izgledaju kao lepi blogovi 😊

    OdgovoriIzbriši
  2. Pratim većinu blogova koje si navela, a i upravo sam saznala za neke koje ću sigurno zapratiti! Super post! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Pratim skoro sve blogove koje si navela!

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. odlicne blogove si odabrala, pratim ih vecinu
    maggieblogspot.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post. I ja sam imala ovakav sičan post. Iako mi je naslov top 5 blogova, oni su mi svi jednaki i postoji još bloga koji sam kasnije otkrila, tako ga mi nisu omiljeni nego da ih tako predstavim onima koji nisu znali.

    Novi post - #BTS - Organization tips

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!Pratim vecinu blogova,a ove koje ne znam da cu zapratiti:)

    Novi post na mom blogu molim te pogledaj:)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post!Pratim vecinu blogova,a ove koje ne znam da cu zapratiti:)

    Novi post na mom blogu molim te pogledaj:)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja pratim većinu navedenih blogerki, svaka je posebna na svoj način

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlični su blogovi i sve ih pratim i jako volim :*

    Ako imaš vremena, voljela bih kada bi posjetila moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Većinu blogova pratim i super su! :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovim postom sam otkrila zaista jako puno sjajnih postova. Sandru i Anu stvarno obožavam, obe su sjajne kao što si i sam rekla. :) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Prije svega, mnogo ti hvala što si moj blog stavila kao omiljeni. Znači, nisam vjerovala da si stavila i mnogo mi znači! :D Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala ti puno na lepim recima,divna si. ♥

    OdgovoriIzbriši
  14. Znam sve ove blogove, i svi su zaista sjajni. ❤ Pogotovo Anin i Adnin, ovo su negde i moji omiljeni blogovi, samo bih dodala i tvoj. ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    OdgovoriIzbriši
  15. Svi ovi blogovi su odlični!Ja volim Ivin,Milicin i Katarinin blog ♥ one su mi inspiracija :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Very nice post. I really like your blog. Would you like to follow each other? If yes let me know. http://andreanalens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!