subota, 20. kolovoza 2016.

New in - Catrice, Essence, L'Oreal, Nivea...

Zdravo svima!


Prije tjedan dana sam bila u maloj kupovini i imam par novih stvari koje želim podijeliti sa vama.

Krenimo :)




Prva stvar su Nivea tuferi. Moram priznati da njihove najviše i volim jer su dosta čvrsti.
Zatim, Garnier micelarna voda za skidanje šminke. Neki ju obožavaju, neki baš i ne, Meni je dobra, ne izaziva mi nikakve iritacije, a jako lako skida šminku.



Napokon sam i ove četkice uhvatila na polici :)
Radi se o Essence četkici za blendanje sjenke na očima i Essence četkica za eyeliner koju možete koristiti i za obrve. Jedina mana ove četkice je ta što joj je drška malo tanka pa se treba malo naviknuti na to.
Ali, sve u svemu, četkice su odlične!




Catrice Camouflage tekući korektor. Moj je u nijansi 10 porcelain.
Za sada mi se jako sviđa, koristila sam ga svega dva puta, tako da ne mogu ništa previše reći za ovaj proizvod.




Essence tračice za nokte. Jako korisna stvar!


Essence olovka za obrve. Moram priznati da mi se ne sviđa pigmentacija, nekako mi je previše za obrve, ostavlja "jak" trag, ali kada se polagano povlači preko obrva, izgleda super.
Moja je u crnoj boji jer mi ta jedino i odgovara, svaka smeđa olovka na mojim obrvama je previše narančasta i nikako mi se ne slaže uz ten.



Essence Quattro sjenila za oči u nijansi 13 Laugh, Love, Lime.
Boje su jako lijepe, ali pigmentacija nije baš najbolja :)


Essence Silky touch rumenilo. Nijansu ne znam, budući da je naljepnica preko naziva, ali pročitala sam da i ova rumenila izlaze iz ponude, tako da, požurite po svoj primjerak :)



 L'Oreal Mis Manga maskara. Za sada mi se sviđa, no, ne koristim ju dugo, tako da ne mogu ništa više reći :)


Puzzle antibakterijski sapun. Njega ponekad koristim za umivanje.


Balea gel za brijanje. Odlična stvar, a miriše redivno, na slatku mandarinu. Ovo je limitirano izdanje :)


Nivea In-shower losion za tijelo. Odlična stvar, ali, miris nije baš nešto, klasičan je.


Accessories naušnice. Ima ih 8, 4 bijele i 4 crne, meni se bijele ne svidaju, ali su mi crne zato odlične :)


Ova dva donja dijela kupaćeg kostima sam kupila u NewYorkeru. Jako mi se sviđaju, pogotovo rozi.
Savjetujem vam da uzmete broj manji nego onaj koji nosite, tako sam ja uzela i super su mi :)


Zadnji je ovaj lak koji sam dobila na poklon, zar nije divan? Kao sladoled :)



To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio :)


Do sljedećeg čitanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 20:

  1. Kupila si predivne stvarčice. Koristim Catrice korektor i def najbolji korektor koji sam ikad probala, obožavam ga! Također koristim i Essence olovku za obrve, samo što je moja smeđa i super mi je. Slažem se da može izgledati prejako, ako se ne nanosi laganim pokretima. Odličan post♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarčice su fenomenalne i jako mi se sviđaju *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupila si predivne stvari! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Kupila si odlične stvari.I ja sam imala Puzzle sapun i meni je bio dobar,ali je koža nakon njega bila dosta zategnuta :)

    https://thestarcoutner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga ne koristim cesto pa nemam bas problema s tim, a nakon njega stavim i tanak sloj kreme :)

      Izbriši
  5. Odlican post draga, sve sto si kupila je odlicno, pogotovo korektor! ♥ Pratim te preko GFC-a, nadam se da ces uzvratiti! :*

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/08/crop-top.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš sam danas gledala te naušnice na sniženju su i preslatke su i ostali proizvodi koje si kupila su divni

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se bas svidaju i jako i cesto nosim, ali samo crne, nesto mi se ne svidaju bjele, pogotovo ove najvece :)

      Izbriši
  7. Kupila si super stvari, lak je presladak. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super stvari,koristim essence olovku i senku :)


    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Essence proizvodi su odlični ali njihove olovke su najbolje, Catrice tekući korektor nikako da uhvatim na policama u cm-u
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogotovo one za usne :)
      Ja sam imala srece pa sam ga uhvatila. Prosli put kad sam bila u cm-u niti jedan nije ostao haha :)

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!