subota, 6. kolovoza 2016.

Prvi rođendan bloga!

Zdravo svima! 

Kako vam i sam naslov kaže, danas je mome blogu prvi rođendan!

Kao što možda znate, blog sam prvo pisala sa svojom prijateljicom. Blog smo otvorile 27. lipnja 2015. godine.
Ali, ona je odlučila da više ne želi pisati, tako da ja samostalno pišem blog od 6. kolovoza 2015. godine, to sam napisala u mome postu Kako piti više vode, post možete pročitati OVDJE, zbog toga ovaj dan smatram kao rođendan bloga! :)




Što reći?

Prošla je godina dana, jako brzo, moram priznati. Jedno vrijeme nisam bila aktivna i zbog toga mi je jako žao,

Trenutno na blogu imam 112 pretplatnika, ljudi koji čitaju moj blog!
Nikad nisam mislila da ću jednoga dana doseći taj broj i zbog toga sam vam zahvalna svima, svima koji ste postali čitatelji moga bloga, koji ste mi svakodnevno ostavljali divne komentare, HVALA vam, puno mi znači!



Hm, da se vratimo na početak?

Svaki je težak (bla, bla, bla, svi to znamo), ali ja nisam znala gotovo ništa o blogu i blogovanju. Ja sam samo pisala postove, ne trudeći se da sredim malo svoj blog, da popravim izgled bloga. Imala sam najjednostavniji, predloženi izgled. Malo po malo sam učila i pronalazila nove stvari.

Opcija za praćenje?

Nisam niti znala da ta opcija postoji, sve dok mi jedna djevojka nije rekla da zapratim njezin blog. Tada sam istraživala i istraživala na internetu sve dok nisam našla taj gadget!

Prvi komentari


Pogađate? Prva mi je sestra komentirala. Ali ipak, reći ćemo da je to ipak Riva sa bloga (novog) RivaP koji možete pogledati OVDJE. Ona je također moj prvi član bloga, a također, ja sam prvo njezin blog zapratila!


Što više reći osim jedno veliko HVALA! 
Hvala što čitate moj blog, što ga podupirete i ja se nadam da će on doživjeti još mnogo rođendana :)





Do sljedećeg posta :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 28:

  1. Srećan blogorođendan, želim ti da ih proslaviš još puno i da doživiš još veći uspeh! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelim ti prvi blogorodjendan! Sigurna sam da ce ih biti jos, ukoliko budes nastavila naravno, jer ti je blog sjajan. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitke! Jako mi je drago što si ovoliko postigla! Samo tako nastavi :)
    alwaysbepositiveee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Srećan rođendan bloga, želim još puno, puno pratioca. ♥ :)

    www.miciemica.blospot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa cestitam,jer vjerujem da si puno toga stekla od ''rodenja'' svog bloga..Blog ti je odlican i samo tako nastavi,puno srece u daljnjem radu!
    Ako zelis da se zapratimo,javi! :)
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan blogorođendan, da ih bude još punoo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam ti na godišnjici bloga, nadam se da ćeš i do sljedeće nastaviti biti aktivna i pozitivna :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan rođendan bloga! Nadam se da ćeš i sljedeće godine napraviti ovako divan post za dvije godine bloga! :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan ti blogorođendan i želim ti još hrpu ovakvih godina! Nastavi s ovakvim pisanjem postova i dalje. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Srećan blogorođendan, želim još mnogo čitalaca, preglada i saradnja na tvom blogu! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!