srijeda, 24. kolovoza 2016.

Running late - Makeup

Zdravo svima :)


Za danas vam pišem kako se ja šminkam kada kasnim, nadam se da će vam se ovaj post svidjeti :)



Alarm bi trebao zvoniti u 6:30


-Oh, ne, pa nije zvonio na vrijeme, već je 7 sati, a ja se još nisam našminkala.

Odmah uzimam moj neseser i sve istresem iz njega.



Puder, puder, puder? 
Gdje je?
Možda je bolje da stavim BB kremu, manje će se vidjeti da sam nešto zabrljala. A gdje mi je četkica? Ma mogu prstima nanijeti ovaj put. 
Puder u kamenu, hm, gdje mi je četkica za puder? Oh, ne! 
Prljava je, ne mogu to sada koristiti!

Aaa, vidi, četkica za rumenilo je svježe oprana, poslužit će, što da ne?

U redu, oči su na redu, a da stavim samo malo maskare? 
Jedan sloj i dosta! 
Eyeliner sada ne dolazi u obzir nikako!
Malo rumenila i to je to.



Ali, čekaj, nekako mi nešto nedostaje... 

Pa ruž, naravno! 
Stavit ću neki jarke boje, jer ipak, oči nisam naglasila.
Stavljam najtamniji koji imam u kolekciji. 

Obrve? Hm, samo ih rukom "začešljam".



Čestitam ti Marijana, zube nisi oprala!?

Pa prvo se to radi, oh ne, sada moram skidati ruž i ponovno ga stavljati... 

Nema veze, ionako kasnim...




Pokušala sam vam malo na šaljiv način dočarati kako se šminkam kada kasnim negdje. To uglavnom ovako i bude :)




Do sljedećeg čitanja :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 8:

  1. Fantastičan post! Super si napisala svoju rutinu šminkanja kada kasniš *-*

    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, baš si zanimljivo to opisala! :D

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristis li vecinom svoje fotografije ili ih nađeš na internetu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za postove poput ovog, koristim fotografije sa interneta, ali, kada pisem neke postove poput potrosenih proizvoda, omiljenih proizvoda ili kada pisem sto sam novo kupila, uvijek koristim svoje fotografije! :)

      Izbriši

Hvala ti na komentaru!