srijeda, 10. kolovoza 2016.

Top and flop - Essence

Dobar dan ljudi!


Za danas vam pišem moje omiljene proizvode od Essenca i one ne baš tako omiljene. Krenimo!


TOP


1. Essence All about Roses



O ovoj paleti sam već pisala, imate cijelu recenziju OVDJE!




2. Essence olovke za usne



One su redom ( druga slika ) :

  • 06 Satin mauve 
  • 08 Red blush
  • 05 Soft berry
  • 12 Wish me a rose
Ne znam što reći na ove olovke. Meni su savršene. 
Jako su dugotrajne, mat, a nisam primjetila da mi isušuju usne. Možete ih nositi čak i same, bez ruža, što ja najviše i preferiram.
Moje omiljene su 06 i 05 :)


3. Essence dugotrajni ruž


Već sam vam dosadila sa ovim ružem, ali jako ga volim.
On je u nijansi 12 blush my lips. Jako lijepa nijansa, nije mat, ali nije ni visokog sjaja. 
Vidjela sam na njihovoj stranici da ovaj ruž izlazi iz ponude, tako da požurite po svoj primjerak dok ih još uvijek ima!


4. Essence olovke za oči



Zelena u nijansi 25 feel the mari-time
Plava u nijansi 26 beach bum

Olovke su jako lijepe i kremaste su, nijanse mi se jako sviđaju i odlične su za ljeto!




5. Essence četkice





Ove četkice su savršene. Tako su mekane i lijepe!
Prva je četkica za rumenilo, zatim za puder i zadnja je za sjenilo.
Iako ih koristim već neko vrijeme, ja ih i dalje držim u njihovom pakiranju jer mi ih je žao da stoje same haha. 
Inače, vidjela sam da su sada na akciji u dm-u, pa požurite jer se brzo rasprodaju. Ja sam htjela kupiti četkicu za blendanje, eyeliner i za tekući puder, ali, na žalost sve se rasprodalo.
Ove sam kupila prije mjesec dana i jako sam zadovoljna.
Nisam primjetila da im otpadaju dlake, ne ispuštaju boju ili neprijatne mirise.
Lako se peru i brzo se suše. 


6. Essence Coverstick

Također, korektor o kojem sam već pisala. Meni je bio dobar, potrošila sam ga već. Moj je bio u nijansi 06 matt ivory. Vidjela sam da upravo ova nijansa izlazi iz ponude, tako da tražim sada zamjenu. 
Korektor je malo suh, tako da ga ne bih baš preporučila onima sa suhom kožom.



7. Essence šiljilo za olovke






Ovo nije beauty proizvod, ali morala sam ga spomenuti. 
Savršeno šiljilo za olovke, ne lomi ih i jako lijepo šilji.
Ima dva dijela, za  normalne olovke i one malo deblje. Nisam isprobala ovo za deblje olovke, ali za normalne je savršeno!


8. Essence Likvid ink



Znam, znam, dosadna sam s njim, ali stvarno je super, precizan i jako pigmentiran :)


9. Essence lakovi za nokte


  • 36 Styled for red carpet!
  • 05 Sweet as candy
  • 14 Do you speak love?
  • 37 Serendipity
  • 105 Party princess
  • 33 Wild white ways
  • 138 L.O.L.
  • 51 Miss captain
Svi su mi odlični, jako su pigmenirani i imaju jako veliku četkicu i gotovi ste za čas :)



TOP I FLOP

Sada ću vam pokazati proizvode koji su mi nekada dobri, a nekada baš i ne.


1. Essence lak za nokte


Da, gore sam navela sve lakove koji su mi definitivno super.
Ali.. Ovaj lak baš i nije.
On je u nijasni 05 sweet as candy.
Nijansa je jako lijepa, ali ovaj lak nije nikako pigmentiran, užasan je. Ali, ipak nije potpuni promašaj jer kada nalakirate dva sloja, nokti vam budu baš lijepi, barem meni izgledaju kao umjetni. 
Preko bijelog laka je također užasan, uopće se ne vidi. 
Iako je slabo pigmentiran, ja ću ga koristiti jer noktima daje neku bjelkasno, roskasto mliječnu boju koja nije niti baš kao u bočici, no dobro :)


2. Essence mono sjenilo





Ono je u nijansi 24 billie jeans. Kao što vidite, najveći je problem pigmentacija, zaista nije za povalu.
Zašto ovaj proizvod nije u flop proizvodima?
Zato što sa bazom i sa dosta svijetlim korektorom, nanešena prstima izgleda dobro na kapcima. Ne volim baš previše tamne plave nijanse na očima, tako da mi se ovo sviđa, ali bih svakako voljela da je pigmentiranije da mu ne treba toliko baze, korektora i da ga mogu nanijeti četkicom.



3. Essence dugotrajni ruž




Ovaj ruž ste već mogli vidjeti u mom postu OVDJE.
On je u nijansi 15 Oh so matt.
Prvo, nije mat, drugo, na mojim usnama nakon par minuta postane narančast i to mi se nikako ne sviđa.
Zašto nije u flop proizvodima?
Zato što ovaj ruž odlično izgleda u kombinaciji sa nekom tamnom olovkom za usne jer samo posvijetli nijansu, a to možete vidjeti u već spomenutom postu!



FLOP

Napokon smo došli i do ovoga! Možda će vas ovo razočarati, ali tu je samo jedan proizvod!


1. Essence xxxl shine lipgloss



















On je u nijansi 022 nude kiss.
Što reći? Ovaj proizvod mi se nikako ne sviđa. Pakiranje je jako lijepo i to je sve!
Na usnama se boja ne primjeti, jako je ljepljiv i težak na usnama. Jednom riječju katastrofa i nikome ovo ne preporučujem, osim ako volite ovakve proizvode.






To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio :)

Ja jako volim čitati ovakve postove, a nadam se da volite i vi :)


Do sljedećeg čitanja :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

31 komentar:

  1. Odličan post! Super naziv i ideja! Inače obožavam essence kozmetiku i većina njihovih proizvoda mi se dopada! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Čula sam da su te essencove četkice bile na sniženju, sad mi je baš žao što ih nisam kupila :/ inače odličan post :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam ovakve postove. Za sve sto sam probala se slazemo. Njihove olovke i cetkice mi se najvise i svidjaju iz njihovog asortimana.
    Prva wishlista na mom blogu mirjanasite.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post, dugoo nisam procitala nesto na ovu temu, tako da mi je jos vise prijalo. Essence cetkice deluju sjajno, moracu da ih kupim :) Sto se tice njihovih lakova, ja sam vecinom zadovoljna, medjutim oni u svetlijim bojama mi i ne odgovaraju potpuno posto je potrebno 10 slojeva kako bi bili u pravoj boji. :) <33

    Novi post -> marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Nisam čula za ovakve postove, mislim na ovu temu ili slično nešto ali je mnogo zanimljivo i jako mi se dopada <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, volim da čitam o top i flop proizvodima. Meni su također njihove olovke za usne savršene :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post!Samo me zanima gde si kupila korektor? <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------ novi post,bilo i mi drago da se učlainite u mog blog da do rođendana bloga sakupim 20 čitalaca.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nice post, dear! Love your blog ^-^

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post!Slažem se za sve,pogotovo paleticu,olovke i lakove,to je nešto što stvarno koristim dosta!Lepe fotografije!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Divaan post! Obožavam Essence proizvode, njihove olovke za usne su savršene. ♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Sjajan post, jako volim Essence lakove, a i općenito jako volim Essence. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Vrlo zanimljiv post, odavno nisam pročitala neki ovog tipa. ☺❤ Ništ od Flop proizvoda nisam isprobala, a posle posta i neću, hah. :D ❤ Dugotrajni ruž i lakovi za nokte mi se najviše dopadaju, deluju sjajno. ❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post, također jako volim olovke za usne, nisu mi nešto posebno dugotrajne, ali su mi super kao podloga za neki ruž. Od njihovih četkica imam samo jednu, ali voljela bi isprobati još koju. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Meni traju dosta i volim ih nositi bez ruža :)

      Izbriši
  14. Super post!Imam dosta stvari od essenca i za sada su mi sve TOP!

    https://funnyandrabbits.blogspot.ba/2016/08/wishlist-from-shein.html-NEW POST

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican post Marijana, kao i uvijek :) Imam neke od ovih essence lakova, i okej su mi. Da, isto miseljenje za ovaj "Sweet as Candy". Nijanse prve i pete olovke za usne su predivne.
    Voljela bih da posjetis moj blog i kazes mi svoje misljenje o novom postu ♥ ----> Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
  16. "Nice and good article.. it is very useful for me to learn and understand easily.. thanks for sharing your valuable information and time.. please keep updating.php jobs in hyderabad.
    "

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!