subota, 27. kolovoza 2016.

Žene s velikim stopalima

Zdravo svima!


Već par dana planiram napisati ovaj post, no nikako da uhvatim vremena.

Nadam se da će vam se post svidjeti i da će se u ovome pronaći cure koje nose 40+ broj obuće.


Ja nosim broj 41  i vjerujte mi jako mi je teško pronaći obuću, a tu je još par stvari koje mi smetaju, pa, pročitajte. 




1. Psihička priprema za kupovinu
Prije nego li odete kupiti neku obuću, morate se dobro pripremiti i opustiti jer vas očekuje par sati traženja savršene cipele, a i broja.

2.Imate li ove 41?
Pronađem lijepe cipele, tenisice, što god, odem na kasu i pitam imaju li te broj 41. Obično me čudno gledaju i odmahuju glavom uz: "Ne, ne, najveće su 39". I, tako u nedogled.

3. Imate li ove 41? #2
U moru brojnih cipela, kada odem na kasu i pitam ovo pitanje, neke prodavačice odgovore sa: " Imate slične na muškom odjelu, možete pogledati."
Ne, ne želim pogledati, ne želim nositi muške tenisice.

4. Što imate 41?
Nakon višesatnoga traženja cipela, nekada samo uđem u trgovinu i pitam odmah: " Što imate 41"?
Prvo me čudno gledaju, neki kažu ništa, a neki kažu imamo jedino nešto ovakvo:



Ili ovakvo:


Poslije ovog prizora, ne bude mi dobro više i samo reknem: " Hvala, doviđenja!"
Naravno, sva lijepa obuća se jako brzo rasproda i realno, ostane samo nešto ovakvo.

5. Štikle?
Pronaći savršene štikle, da su udobne i stabilne, a ujedno i jako lijepe, je jako teško, još tome nadodajte to da nosite broj 41... Gotovo nemoguća misija. Zato kada pronađem neke takve, ne razmišljam previše i odmah kupujem.



6. Kolika ti je tenisica :O
Da, ljudi često kada vide moje tenisice, ovako komentiraju, plus slijede komentari tipa: Kao lađa, kao brod itd. Obavezno slijedi isprobavanje istih da utvrde koliko su one zapravo velike...

7. Starke
Starki često ima u jako velikim brojevima, jer su uglavnom i muške i ženske, stoga ih mi sa velikim stopalima obožavamo!




8. Peta 
Ne znam dešava li se ovo i ostalima ili je to do moga stopala, ali svake tenisice uništim na mjestu gdje je peta, s unutrašnje strane. Dešava li se to i vama?

9. Baletanke/Balerinke
Stopalo nam, realno, u njima izgleda ogromno, još veće nego što zaista jeste.



10. Žuljevi
Budući da uvijek kupujem obuću na "knap" često prvih dana nošenja imam užasne žuljeve na stopalima.

11. Sandale
Sve bi bilo u redu da nam pola prstiju ne viri naprijed ili peta nazad. Zašto prave tako malene sandale?



12. Ajme, ovo je 41!
Ne, nije. Kada se obradujete da ste pronašli nešto broj 41, naravno, odmah to isprobavate i onda zapravo shvatite da to nije 41 već realno 39. To se dešava zbog toga što nisu svi kalupi isti, a tako ni svi brojevi.

13. Ovo je meni veliko?
Vjerujte mi, pronašla sam jedne savršene sandale, ali broj 42. Mislila sam da će mi biti super, ali, bile su mi velike. Moram vam reći da sam bila sretna i tužna u isto vrijeme.

14. Čarape
Muke mučimo i sa kratkim čarapama, često nam budu zapravo ni na pola pete.



15. Dijeljenje obuće
Ne možete ni s kim dijeliti obuću jer sve vaše prijateljice nose broj 38/39. Ali to je, u jednu ruku i pozitivno u svemu ovome :)

16. Rečenica: "A što će tebi uopće štikle?"
Mrzim kad me netko ovo pita. Obično su cure koje nose 40+ dosta visoke i onda ljudi ovo često pitaju. E pa volim ih nositi i nije me briga što imam 180+ cm .



17. Sniženja?
Kakva sniženja? Na sniženju obično budu brojevi 36/37 ili pak 38, ali, nikako 41.
Pronađem super tenisice, na sniženju i pomislim: "Super, odmah kupujem!", kad tamo... Samo broj 36.



18. Rečenica: "Ma raširit će se malo kasnije"
Kada kupujem obuću i kao za sebe reknem da su mi uske ili male, prodavačica to čuje i odmah nadoda: "Ma nisu ti male, baš su ti dobre, raširit će se one kasnije."
Ne volim kada mi to govore, znam da im je jedini cilj da to prodaju.



To bi bilo sve za ovaj post. 

Muče li i vas ovakvi problemi sa velikim stopalom?
Koji broj nosite?



Do sljedećeg čitanja :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 27:

  1. Jako zanimljiva ideja za post. Ja nosim broj 39 i nisam do sada imala problema sa nalaženjem obuće, sem, naravno, kada su sniženja. Kao što si i sama rekla, tada ostanu samo mali brojevi, kao što su 36/37. :)

    Ako neko želi da se učlani na moj blog, uzvraćam-----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja nosim 40-41 i apsolutno te razumem. Najgore mi je kada nadjem savršenu obuću a nema broja. Bukvalno poludim. Odličan post i odlično si objasnila svee! :)

    mirjanasite.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja takoder haha, obidem 5 trgovina sa obucom i samo u jednoj pronadem nesto broj 41, a da je barem malo lijepo haha :)

      Izbriši
  3. Ja nosim br. 39 i nemam nikakvih problema s nalaženjem obuće, osim kada vidim neke koje mi se jako sviđaju tenisice/sandale, a ona ima svih brojeva osim 39. :/
    Superje post! :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko dugo ja nismam bila na tvom blogu aaaa
    Pravo da ti kazem,ja sam prosle godine u ovo vreme nosila 38 a sad sam vec na 40 i slazem se sa vecinom ovoga.
    Zato vecinu vremena gde god da idem nosim starke xD

    imam novi post,ako zelis svrati i pogledaj ;)
    dreamer-ana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si sada tu :)
      I ja takoder, ali, nekada mi stavno to dosadi i hocu neke druge tenisice, ali proizvodaci ocito ne misle previse na nas haha :)

      Izbriši
  5. Hahahah baš sam se ismijala :'''D post je super

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan i smiješan post. Ja nosim 39 pa nemam tih problema, ali na sniženjima uvijek nađem neku predobru obuću, kad ono najveći broj 37. ♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Blago tebi!
      Haha, prica moga zivota ahhaha :)

      Izbriši
  7. Odlican post!Imam skoro slican problem.Nosim 39,a sedmi sam razred.Cesto se desi da kad kupujem obucu,broj 39 mi bude mali,a naravno 40 nema!
    Uclanila sam se na tvoj blog,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako smesan post!Mnogo mi se dopada!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja imam slican problem i kad pitam za broj uvek kazu male brojeve.A stikle tek da ne pricam jedva nadjem a nosim 40 isto se ponadam kao i ti i budu male :(
    Odlican blog!!
    P.S.poseti moj blog mozda ti se dopadne
    parizankafashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam jos problem sto imam sire stopalo, pa mi je pronaci stikle gotovo nemoguca misija :)

      Izbriši
  10. Imam broj 41 i nemam baš problema s pronalaskom obuće tako da je to valjda individualno http://anitalovesbeauty.blogspot.hr/2016/08/mac-lip-liner.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U vecim gradovima ima vise izbora i vise vecih brojeva, ali kod nas bas i ne :)

      Izbriši
  11. Ja moram priznati da sam prvi put na tvom blogu, i da me je naizgled ovaj tvoj cvetni dizajn zaista kupio. Sto se tice ovog posta... Iskreno, pre svega me je jako nasmejao. Nista do sada slicno nisam citala te mi se jako dopao. Ja nemam dugacku nogu ali imamm siroku tako da razumem sve ove probleme :D

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Drago mi je zbog toga :)
      I ja imam veliku i siroku, najgora kombinacija haha :)

      Izbriši
  12. Jao baš se nasmijah a i u isto vrijeme mi je žao što neko ima tih problema. Ja nosim 37-38 tako da nemam takvih problema hvala Bogu haha. Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam. <3
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam te nasmijala :)
      Blago tebi :)
      Naravno :)

      Izbriši
  13. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  14. love it !!! I would love if u check out my post

    click here ---> Womens Clothing Online Store

    http://www.caralase.com

    http://womensonlineshoppingstoreusa.blogspot.in/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!