srijeda, 3. kolovoza 2016.

Život bloggera

Dobro jutro!


- Kako je danas divan dan, obožavam sunce, daje neku energiju! Hm, što da danas pišem? 
Možda neki Back to scool post? 
Ma ne, gledaj kako je predivno vani, čekaj, koji je danas dan?
Ima još do škole, neću to sada. 
Ali što drugo mogu? 
Smislit ću nešto već.



Ustajem, odlazim u kupaonicu

Hm, pogledaj koliko proizvoda ja zapravo koristim, što bih mogla recenzirati, možda da pišem o njezi kose, ma ne, to sam već pisala.
A njega zubi? Ma ne, Marijana, pa tko je to ikad pisao?

Tuširanje, najbolje za razmišljanje i smišljanje postova

Ma, dok se budem tuširala smislit ću već nešto.
Idemo, malo gela za tuširanje. NE!! Otišlo mi je pola bočice jer sam se previše zamislila! Sada ću previše mirisati.




Spremanje

Pogledaj ti taj puder, a što ja ne bih napisala nešto o njemu? 
Što ne bih dala neki savjet u vezi pudera, šminkanja ili takvo nešto? 
Smišljam, smišljam...
Smislila sam jedan savjet, što sad? Ništa od toga! 
Marijana, pogledaj koliko je sati, kasniš! 
Paa daaa! Mogla bih nešto o tome kako da ne kasnimo, hm, Marijana, uozbilji se i brže se spremaj, neće tebe svi čekati! 
Ali, gledaj koja dobra kombinacija, neki outfit post? A tko će me slikati?
Uh, čujem sirenu, žuriiim...




Druženje sa prijateljima

Ljudi, što da ja pišem?
Nikoga ne zanima to previše, šteta, moram sama smisliti!


Povratak kući

Gledaj koliko je sati, a ja nisam post napisala, stvarno neodgovorno za mene...
Pa da, znam što ću pisati!
Ali, sada je svjetlost loša za fotografije, ne, ne, ne, ništa od toga, idem spavati...
A moja noćna rutina?
Marijanaaaa, laku noć!




Hm, što zapravo znači ovaj post? 
Zapravo ništa, ali sam htjela malo na šaljiv način opisati moj dan i kako ja smišljam što ću sljedeće pisati na blogu :)


Nadam se da ste se barem malo nasmijali :)




Voli vas MMara :)




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com


Broj komentara: 25:

  1. Hhahah.Bas kao i ja. Cijeli dan smisljam sta da napisem i na kraju nista od toga ne bude.Lp
    Posjeti i moj blog nova sam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha. Najcesce i kod mene tako bude. Hocu. Naravno :)

      Izbriši
  2. Sjaajna ideja za post i baš si na zanimljiv način napisala ovo. Činjenica je da mi blogeri u svemu tražimo inspiraciju za post. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahah prezanimljivo, ali stvarno. I uvijek ovako bude xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se post, svaka čast!
    Ako možeš, voljela bi da vidiš moj prvi post. http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Veoma zanimljiv post :) Super pišeš haha :D
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve što si napisala je istina,barem kod mene.Cijeli dan smisljam post i na kraju ga ne smislim,haha.

    http://inesfashionlife.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme kao da si opisivala moj dan hahahah, predobro :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Hahaha, ovaj post je jako dobar i veruj mi mnogo je smešan. Ja postove planiram uunapred, pa tako nikad ne kasnim sa postom.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovaj post je jedna najveca istina! Totalno opisuje mene i moje dane. :D

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahahah, baš zanimljiv post. :D

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!