srijeda, 7. rujna 2016.

Favoriti kolovoza

Zdravo!


Ovaj post pišem već tri dana... Dva dana sam fotografirala proizvode, onda nikako nisam uhvatila vremena da ga napišem...
Ali pišem sada, napokon!
Postala sam jako neredovita na blogu i to mi se nikako ne sviđa...

Ovaj mjesec baš i nema puno proizvoda koje sam baš koristila. 
Prva dva će vas možda začuditi jer nikada nisam takve proizvode stavljala u favorite, ali jednostavno sam morala :)


Krenimo!



Spektar premium syrup - Peach


Rekla sam vam da će vas malo začuditi haha, ali ovo je najbolji sok koji sam ikada probala!
Ako ste ikada pili (a sumnjam da niste) gusti sok od breskve, e ovo ima jako sličan okus, samo je malo rjeđi. Ovaj sok se naravno miješa sa vodom. I vjerujte mi, toliko je dobar da ga moja obitelj i ja popijemo za dva dana, doslovno!



Još jedna čudna stvar. U biti nije čudna, ali za moj blog možda i jeste.
Ja jako volim jesti kuhani kukuruz, ali budući da rijetko imam mogućnost za to, ovo dođe kao odlična zamjena, naravno ništa ne može zamijeniti onaj osjećaj kada jedeš kukuruz sa klipa, ali što sad :)
Prije ovo nikako nisam jela, nisam htjela ni probati, ali kad jesam... Ne moram ništa pričati haha.
Ja ga jedem ovako samoga, a može se jesti naravno u raznim kombinacija.
Nisam probala kukuruz drugih proizvođača, tako da za druge ne mogu govoriti.
Ovaj dolazi u konzervi koja ima ono (ne znam kako se zove) za otvaranje, tako da je to super.
(Ne mogu vjerovati da ovoliko pišem o običnom kukuruzu haha)



Sada potpuno drugačiji proizvod.
Ovo je Taft pjena za kosu. Trebala mi je za jednu priliku pa sam ju kupila, jako dobro radi svoj posao. Koristila sam ju i na drugim ljudima kojima sam pravila frizure i oni su također jako zadovoljni :)



 Ovaj mjesec imam čak dvije paste za zube u svojim favoritima.
Prva je Colgate max white luminous, ona je nekako prozirna i u sebi ima neke malene kuglice, ne znam kako to da vam opišem, ali jako dobra pasta za zube.
Druga je Signal white now glossy chic, nju ste vjerojatno već vidjeli na televiziji jer se stalno reklamira. Ona je skroz plave boje i kada perete zube usta vam budu potpuno plava od pjene, ali, naravno, to se jednostavno ispere.
Pasta ima jako blag okus, meni se baš sviđa.
I jedna i druga pasta obećavaju izbjeljivanje, ja nisam primijetila ništa drastično jer inače nemam baš žute zube, ali ipak, za nijansu bjelji jesu, ali to se teško primijeti :)



Da, poludila sam za izbjeljivanjem zubi haha.
Ovo je Colgate max white vodica za ispiranje usta. Ako ste ikada probali Listerine, znate kako jak okus imaju, ali ova je bas blagog okusa u odnosu na Listerine. Plave je boje.
Također slučaj kao i kod predhodnih pasti za zube, ne izbjeljuje toliko da kažete wow, ali je ok. Možda će nekome tko ima žuće zube biti bolje, ali ja kao što rekoh nemam baš problema s tim :)



Ovo je Balea pjena za brijanje s mirisom crvene naranče. Odlično! 
Prelijepo miriše i jako se dobro pjeni te vam ne treba tona pjene za jedno brijanje.




Nivea Smooth Sensation mljeko za tijelo sa Shea maslacom za suhu kožu.
Meni je ovo odlično!
Jako lijepo hidratizira kožu, nije "teško" na koži, a  miris je predobar!
Obožavam ovaj proizvod!




Catrice liquid camouflage korektor u nijansi 10 porcelain. Ovaj korektor bio je u mom Haul postu, a sada je u favoritima.
Jako mi se sviđa ovaj korektor. Lijepo prekriva nepravilnosti ( za neke veće nepravilnosti ne mogu garantirati jer ja nemam takvih problema na licu), također s njim posvjetljujem područje ispod očiju i za to je također super!




Dragi moji, to bi bilo to. Ima jako malo proizvoda, ali ipak sam htjela napisati ovaj post. Ovdje se nalaze proizvodi koji su mi doista bili favoriti ovog mjeseca. Šminke nema mnogo jer se nisam puno niti šminkala :)



Do sljedećeg čitanja :)

Voli vas MMara :*


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com





Broj komentara: 8:

  1. great post :)
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post!Sve stvari mi se bas svidjaju!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični favoriti.I ja imam Catrice kamuflaču i odlična je :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Iznenadila si me s početnim favoritima, ali je super što si stavila nešto drugačije na popis. Super post, odlični favoriti, ja imam Catrice korektor i savršen je! :)
    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam koristila ništa od navedenih proizvoda, osim colgate max white one paste za zube koja mi je bila poprilično ok, ali da je izbjeljivala i ne baš. Ostali proizvodi mi se čine sasvim dobrim i mislim da ću probati colgate vodicu za ispiranje zubi, jer znam kako je listerin prejak xd

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post, draga moja! <33 Letos, kada sam bila u Hrvatskoj, probala sam sok, i zato ti kažem da si u pravu kada kažeš da je odličan, milina stvarno haha. :) <33

    Novi post-> Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  7. Inače pre svega moram reći da mi je jako gotivno to što si ubacila hranu u svoju favorit listu, to je jako zanimljivo i unikatno. Sve u svemu odlican post,v ecinu ovih proizvoda sam i sam aprobala i bili su mi korisni sto potvrdjuje tvoju preporuku. Odlican post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. SUPER POST.MOJ OMILJENI POSTOVI ZA CITANJE SU FAVORITI.SUPER SI. <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!