utorak, 20. rujna 2016.

Obavijest

Zdravo!

Možda su neki primjetili, a neki možda i ne, nije bilo postova već tjedan dana 😔
Razlog tome je to sto sam imala svadbu u bližoj rodbini, tako da sam morala dosta pomagati oko toga, a sada sam,na žalost bolesna. Ništa strašno, neka viroza, ali se ne osjećam najbolje. Zbog toga nema postova ovih dana.
Potrudit cu se da sutra napišem post.

Q&A također malo odgađam, tako da slobodno i ovdje možete postavljati pitanja.

Dobila sam neke ponude za suradnje, to još nisam sve dogovorila, ali očekujte i neki takav post.

Također, mjenjat ću izgled bloga jer, na žalost, dolazi jesen i mislim da cvijeću više nije mjesto na mome blogu ☺



To je sve od mene za ovaj post :)


Voli vas MMara i nije vas zaboravila 😉


Kontakt:marijana-1-@hotmail.com

3 komentara:

  1. U redu je!Jedva cekam sledeci post!:)

    Evo nekih pitanja❤️:

    1.Omiljeno voce?
    2.Da li bi pre putovala avionom ili brodom?
    3.Omiljeni predmet u skoli?
    4.Imas li simpatiju?
    5.Sta ti se najvise dopada na svom blogu?

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam se zapitala gde si ti, i šta je bilo sa tvojim postovima, te sam se nadala da nisi odustala,ali drago mi je da si opet ovde. što se tiče Q&A posta, ja te molim da ga ne napišeš, jer veruj mi da ne postoji bloger koji voli to da čita. Kada ti ovo kažem, kažem ti iz najnajnajbolje namere, jer volim tvoj blog i pratim ga dugo, te ti predlažem da sva ova naša pitanja pokušiš, i napišeš jednu svoju priču, neki real life story, gde ces uobliciti celu stvar, i uz dodatak nekih sličica, napraviti extra post, bezan za tvoju privatnost i samu tebee. Ovi Tagovi su veruj mi totalno izmodeli.Oprosti ako sam bila malo gruba u mojoj iskrenosti. Pozdrav.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedva čekam da se vratiš *-*
    Evo neka pitanja ?
    Instagam vs Blogger ?
    Tumblr vs WeHeartIt ?
    Kako ti se zvala prva simpatija ?
    Vjeruješ li u život izvan našeg planeta ?
    Kako ti se zove BFF ?

    This is my life

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!