četvrtak, 8. rujna 2016.

Što trebate znati prije nego otvorite blog?

Zdravo! 


Za danas pišem o tome što biste trebali znati prije nego li otvorite blog i počnete pisati. 
Sve iz daleka izgleda lijepo i krasno, ali ipak nešto morate znati. 
Krenimo :)


1.Inspiracija
Vjerujte mi, u jednome trenutku ćete imati 10 ideja za post, ali bit će i razdoblja kada jednostavno nećete imati inspiraciju. Imajte to na umu kada pokrećete blog.
Moj vam je savjet da sve svoje ideje zapisujete, ma koliko lude one bile! Jer kada dođete u situaciju kada ne znate što pisati, samo pogledajte malo svoje bilješke!



2.Fotografije
To je nešto jako bitno za vaš blog, jako je bitna svjetlost i sve ostalo, ali nekada jednostavno nećete biti u mogućnosti da slikate po danu, a sa bljeskalicom proizvodi ne izgledaju baš najbolje.
Moj vam je savjet da planirate postove unaprijed. Kada uhvatite malo više vremena fotografirajte proizvode ili outfite za par postova unaprijed, tako nećete kasniti sa postovima.



3.Zarada
Koja zarada?
Realno, mi blogeri gotovo ništa ne zarađujemo od našeg bloga, morate se dosta truditi da uopće ostvarite neke suradnje, a nekada ni godina dana truda nije dovoljna.



4.Popularnost
Opet, kakva popularnost?
Nekada će vam se činiti da pišete samo za sebe, da vaš blog nitko ne čita i da niste zanimljivi. Vjerojatno ste primijetili mnogo postova na osnovu medijske nepravde prema blogerima, to je istina, mi blogeri, na žalost nikoga ne zanimamo previše...

5.Vrijeme
Iako vam se čini da blog oduzima manje vremena nego youtube jer svi youtuberi pričaju o uređivanju videa po tri sata, ali vjerujte mi, i blog oduzima jednako toliko vremena ako pišete svaki dan. Većina youtubera ne postavlja video svaki dan, dok mi blogeri često to radimo, barem svaki drugi dan i to oduzima mnogo vremena.
Treba pronaći dobru pozadinu, fotografirati, prebaciti fotografije na računalo, urediti ih, pa tek onda pisati post i tako iz dana u dan.



Ali ipak, blog nije tako loš, ima on mnogo svojih dobrih strana! 
Znate li kako je divan osjećaj kada pročitate neki jako lijep komentar, kako je divno kada vidite da imate nove čitatelje, kako je divno kada napišete post na kojega ste ponosni? 
Zbog toga vrijedi otvoriti blog i truditi se, a sve ostalo, novac, popularnost može doći, ali i ne mora! 





To je sve za ovaj post!

Do sljedećeg čitanja :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 10:

  1. Jooj, ja imam godinu dana blog i tek sad sam pocela dobivat ponude za suradnje.. I nakon sto je to sestra od moje prijateljice saznala odmah je rekl ajme i ja bi da dobivam proizvode... Ne zna da ja iza tog imam godinu dana rada na blogu... Svi misle da je to tek tako

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post!Meni popularnost,i zarad od bloga,uopste nije cilj.Moj cilj je da ja uzivam u tome,jos puuno i da i imam kvalitenije postove,i radujem se divnim komentarima!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se!Divan post!Moj hobi je pisanje bloga,a i volim ga zato što sam upoznala mnogo divnih prijatelja,među kojima si i ti. <33

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, ja mislim da kada otvaramo blog trebamo imati dosta slobodnog vremena koje bismo odvojili za blog, jer nije u pitanju samo pisanje postova, potrebno je i razmišljanje, odnosno inspiracija, a i kvalitetne slike, što se meni dešava da po 2,3 puta slikam istu stvar iz više perspektiva kako bi ispala što bolje. Meni se ovaj tvoj post jako svidio i slažem se sa svime što si rekla, ali mislim da nam je najviše potrebno slobodnog vremena, iz gore navedenih razloga :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Slazem se sa ovim.Veoma originalan post,dopada mi se!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs <--novi post

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post Maro, potpuno si u pravu sa svime što si napisala gore :)
    I tek sad vidim tvoj avatar, ijaooo, kakva je pufnica ta mala ovca :)

    mravawishes.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Slažem se u potpunosti, draga. Jako si lepo ovo napisala. :) Iako relativno dugo blogujem, do sada nemam ni jednu 'veliku' saradju za sobom, prvenstveno azto što odbijam ponude kineskih sajtova koji traže pisanje wish lista koje smatram jako nezanimljivima i nčime što baš i nije za moj blog. :) <33

    Novi post-> Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga odličan post, drago mi je da je neko napisao nesto na ovu temu, ja sam pisala vrlo slican, zapravo pokrenula kampanju na slicnu temu, i volela bih da posetis moj blog i pogledas ako te zanima. Zaista se danas blog otvara iz pogresnih namera, izgubila se ljubav prema pisanju i citanju, sve je stvar materijalnih koristi, i zao mi je zbog toga. Ja ne stizem da se posvetim blogu bas koliko zelim, ali se ipak i dalje trudim, trudim se da procitam sve postove koji mi izadju, da svaki obilno prokomentarisem, da budem motivacija drugih blogera, da saradjujem, da pisem i prezentujem svoje ideje, a onda na sve to dobijem komentar ODLICAN POST, i to me ubije u pojam. Ali nema veze :) Sta da se radi. Drago mi je, u svakom slucaju da si napisala ovo, sve pohvale.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post.Ukazala si sta realno znaci biti bloger.Ljudi to shavatju lako i zele poceti blog zbog novca.Nisu svesni da je blog ljubav.Potpuno se slazem sa tobom.mnogo se lepo izrazavas i pises.Samo tako nastavi.Super si. <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!