srijeda, 12. listopada 2016.

Catrice All about matt paleta - recenzija

Zdravo svima!


Mislim da ste ju do sada svi vidjeli, a možda čak i isprobali, no ja svejedno pišem svoje mišljenje o ovoj paleti, krenimo !

Puni naziv plate: 010 - Eyes Wide  Matt

Ambalaža- u pitanju je tvrđa plastika, jako je dobro urađena, no slova na njoj su se jako brzo izlizala i sada se na mojoj gotovo ništa ne vidi.






Na ambalažu nemam drugih primjedbi, sve je u redu.



SASTOJCI

SHADE I / II
ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MICA, TALC, NYLON-12, OCTYLDODECANOL, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIMETHICONE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, CHAMOMILA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER OIL, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES).
SHADE I / II
ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MICA, TALC, NYLON-12, OCTYLDODECANOL, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIMETHICONE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, CHAMOMILA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER OIL, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES).
SHADE III / IV / VI
TALC, MICA, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE, CAPRYLIC /CAPRIC TRIGLYCERIDE, ALUMINA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, SILICA, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). 
SHADE V
ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MICA, TALC, NYLON-12, OCTYLDODECANOL, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, DIMETHICONE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, CHAMOMILA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER OIL, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL, ALUMINA, SILICA, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)


Što se samih sjenila tiče, ima ih 6 i sve su nijanse mat (kao što se zaključiti iz samoga naziva palete), a uz njih dobijete i jednu malenu dvostranu četkicu na čijem je jednome kraju spužvica, a na drugome klasična četkica. Ja baš i ne koristim tu četkicu, jer imam neke druge, ali svakako može poslužiti, ja sam nekada čak i koristila takve slične spužvice za nanošenje svjetlije nijanse jer nekako bolje kupi sjenilo, a odlično mi je i za kraj šminkanja, kada hoću još samo malo naglasiti tu svjetliju nijansu. Tako da, četkica i nije bas beskorisna :)

Rok trajanja ove palete jeste 12 mjeseci od njezinog otvaranja!
Količina: 6 grama za 6 sjenila, svako sjenilo teži 1 gram!



Kao što vitite ja sam svoju malo uništila noktima...

U paleti se nalazi prvo jedna potpuno bijela nijansa, zatim rozikasta, koja se na prvi pogled dosta razlikuje od prve, ali zapravo i nema prevelike razlike. Zatim dvije, hm, pomalo sivkaste nijanse koje su gotovo identične, zatim jedna tamna smeđa te crna, ali zapravo crna nešto toplijeg podtona što ja baš i ne volim kada su crne nijanse u pitanju, no sasvim je u redu.

Što se tiče pigmentacije, odmah ćete vidjeti da gotovo nema razlike u pigmentaciji sa bazom i bez nje, što me je pomalo razočaralo.



Ovo je pigmentacija bez baze!




Ovo je pigmentacija sa bazom!



Kao što vidite, gotovo je jednaka pigmentacija sa bazom i bez nje. 

Svjetlije nijanse su nešto slabije pigmentirane, dok su zadnje dvije jako dobro pigmentirane.
Sjenila se jako lako blendaju i možete postići i neki dnevni i noćni look sa ovom paletom.
Svjetlije nijanse se nešto teže nadograđuju, no i to je moguće.
Ja sam pokušala ovu paletu koristiti i za obrve ( zadnju nijansu ) no na mojim obrvama je izgledala smeđe, a to mome podtonu nikako ne odgovara, tako da sam ju odmah skinula. 




Krajnji zaključak


PREDNOSTI: 

  • Cijena 7.75 KM 
  • Lako blendanje
  • Praktična je  
  • Bazične nijanse
  • Mogu se nadograditi 

NEDOSTATCI:

  • Loša pigmentacija svjetlijih nijansi 
  • Svjetlije nijanse se teško nadograđuju
  • Truse se

Još bi u nedostatke navela to što se slova na ambalaži izližu, no to je problem sa ambalažom, ne sa sjenilima. 



Sve u svemu, paleta nije loša, ali nije niti odlična.


Moja konačna ocjena za ovu paletu je 3.7/5 

Ne mogu joj dati 4 jer me muči pigmentacija tih svjetlijih nijansi, ali opet, za nešto manje od 8 KM je odlična :)




Jeste li vi već probali ovu paletu ? 
Kakva vam se čini ? 






Do sljedećeg čitanja :*


* Ponovno se ispričavam zbog lošeg kvaliteta fotografija!*

Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 5:

  1. Nisam isprobala ovu paletu, ali cini se dobra s obzirom na cijenu.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post!
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam je jos probala. Kao sto si i rekla, uprkos svim nedostacima, za te pare mislim da se isplati. Odlicna recenzija. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam sličnu paleticu, samo je riječ o avon paletici sa sličnim karakteristikama, mislim da su danas sve češće te palete koje se truse (nažalost), a i pigmentacija svijetlijih boja rijetko da je dobra, sve u svemu jako dobra recenzija ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa post. Ja imam rose catrice paletu i odlicna je
    anitalovesbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!