utorak, 11. listopada 2016.

Odgovori na vaša pitanja

Zdravo !


Ovaj post je trebao izaći davno, no, spletom raznih okolnosti, nije...
Razmišljala sam oću li ga uopće i pisati, no ipak mislim da vam moram odgovoriti na postavljena pitanja :)



Krenimo!


  • Najdraži predmet u školi?
- U srednjoj školi to je bila biologija, a sada na fakultetu je to tjelesno haha :)



  • Najdraže godišnje doba?
- Proljeće i ljeto! Ne volim jesen, a ni zimu. Jesen je tako tužna i depresivna, sve nekako umire, ma užas. Zimu također ne volim jer je tada prehladno, a ja to baš i ne volim, volim zimu samo zato što je tada Božić i Nova Godina, a jesen samo zato što mi je tada rođendan ( još maloo yeeeey ) haha.
  • Gdje se vidiš za deset godina?
- U 2026. haha. Hm, da malo razmislim... Mislim da ću do tada završiti fakultet i zaposliti se, znači, vidim se u školi zapravo :)
  • Vjeruješ li u muško-ženska prijateljstva?
- Ja sam imala najboljeg muškog prijatelja, no sada to više nismo, nije se on zaljubio u mene ili ja u njega, nikada ga tako nisam gledala. On je našao djevojku kojoj je naše prijateljstvo smetalo pa smo se udaljili :)
  • Bi li ikada oprostila prijevaru?
- Nikada se, hvala Bogu, nisam našla u takvoj situaciji, a nadam se da i neću. Budući da to nikada nisam doživjela, ne mogu baš realno odgovoriti, no mislim da bih mogla oprostiti, ali da više nikada to ne bi bilo to, ne bih isto gledala tu osobu. no mislim da prevaru koja traje dulje vrijeme ne bih mogla oprostiti i opet biti s tom osobom. No, nisam sigurna za ovaj odgovor :)
  • Postoji li osoba koju si zauvijek 'prekrižila'?
- Ne postoji, svatko zaslužuje drugu priliku.
  • Najdraži youtuber sa Balkana?
- Ima ih više, ali neki od njih su Lea Stanković, Marija Žeželj, Nađa Stanojević i od nedavno pratim Josephine JLo, jako je zanimljiva i Zorana Jovanović. 
  • Najdraži blogger?
- Imam post o najdražim bloggeima, pogledaj OVDJE.
  • Jesi li više ženskasta ili onako muškasta?
- Prije bih rekla da sam muškasta hahaha. Kako smiješna riječ!
  • Najdraži pjevač?
- Dženan Lončarević. Svaku njegovu pjesmu znam i obožavam ga slušati. Ne mogu vam opisati koliko sam sretna kada objavi novu pjesmu, a zamislite kada tek izbaci album, u 6 sati u jutro sam sve pjesme prebacivala na mobitel,a inače sam žurila na bus haha.
  • Tko ti je uzor u svakodnevnom životu?
- Nemam baš uzore i ne volim o tome govoriti. Smatram da nitko nije savršen da nam bude uzor, naravno, može u nekoj oblasti, ali u svima ipak ne, stoga ne mogu odgovoriti na ovo pitanje :)
  • Najdraže godišnje doba?
- Već sam odgovorila, pogledaj gore :)



  • Kad si počela sa blogom?
- Od toga je prošlo godinu dana i 4 mjeseca, ako se ne varam :)
  • Jesi li pesimist ili optimist?
- Drugi ljudi za mene često kažu da sam optimist, ali to je slučaj samo kada se radi o tuđim problemima, kada sam ja u pitanju, ja sam pesimist!
  • Odustaješ li lako?
- Ovisi od čega, ali najčešće da, to baš i ne volim kod sebe, ali što da radim, takva sam :)
  • Da li bi pre putovala brodom ili avionom?
- Možda avionom, iako mi se ni putovanje brodom ne čini loše, ali samo na manje udaljenosti, mislim da mi ne bi bilo baš super da putujem i do 12 sati brodom :)
  • Imas li mirisljave svece?
- Imam samo jednu, koja je inače poklon, nešto i nisam ljubitelj svijeća, gotovo nikada ih ne palim, ako i zapalim, bude mi jako čudno i brzo ju ugasim.
  • Koja ti je omiljena boja?
- Ljubičasta i svijetlo plava.
  • Imas li simpatiju?
- Imam momka :)
  • Sta trenutno nosis na sebi?
- Tajice, majicu i duks haha :)
  • Omiljena pesma?
- Lažu te, ne slušam ju često, gotovo nikada, ali ta mi je pjesma oduvijek draga :)
  • Da li si nekad ukrala nesto? :P
- Status, riječ iz usta, računa li se to? Hahah :)
  • Da li se uvek smejes na slikama?
- Nisam, pogotovo ako se sama slikam, onda pravim razne izraze lica haha. Ali ako se slikam sa više ljudi, obično se smijem.
  • Da li se plasis mraka?
- Nisam, plašim se ako nešto šuška u mraku haha.
  • Da li plivas dobro?
- Ja mislim da plivam dobro i obožavam plivati, eh sad, što bi stručnjaci na to moje plivanje rekli, to ne znam :)


  • Zadnji koncert na kojem si bila?
- Iskreno, ne mogu sjetiti, jako dugo nisam išla na neki koncert.
  • Da li si zadovoljna publicitetom svog bloga?
- Pa, moglo bi se reći da jesam :)
  • Da li bi se radije zauvek odrekla youtuba ili bloga?
- Ovo je jako teško pitanje! Ako se odreknem youtuba, onda ne bih više nikada mogla gledati omiljene youtubere, uglavnom ne bih slušala glazbu, ali ako se odreknem bloga, onda više neću moći pisati, a ni čitati omiljene blogove... Moram li baš odgovoriti na ovo pitanje? 


  • Da si musko kako bi se zvala?
- Marijan :)
  • Omiljeni komad odece iz tvog ormara je?
- Moja karirana košulja koju sam kupila u New Yorkeru prošle godine i obična crna majica iz Stradivariusa. Nekako mi to dvoje ide uz sve i baš obožavam nositi te dvije stvari :)
  • Omiljeno voce?
- Kruška, uvijek, zatim jagoda, trešnja, mandarina, banana, kivi, breskva, jako volim voće i gotovo da nema toga kojega ne volim, samo smokve malo manje volim hahah :)
  • Sta ti se najvise dopada na svom blogu?
- Trenutno je to naslovna fotografija, baš mi je nekako slatka haha :)
  • Instagam vs Blogger ?
- Blogger, jer Instagram gotovo da i ne koristim.


  • Tumblr vs WeHeartIt ?
- Ne koristim niti jedno, niti drugo :)
  • Kako ti se zvala prva simpatija ?
- Drago, bilo je to jako davno, nisam niti pošla u osnovnu školu haha. 
  • Vjeruješ li u život izvan našeg planeta ?
- Da, ali ne mislim da postoji inteligentni svijet izvan našeg planeta. 





To bi bilo sve, nadam se da vam se svidio ovaj post!
Do sljedećeg čitanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com 

3 komentara:

  1. Fantastičan post draga! Odlično si odgovorila na sva pitanja, i baš mi je drago što si odgovorila i na par mojih pitanja :*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je lijepo od tebe, što si ipak, na neki način ispoštovala nas, pa ipak odgovorila na pitanja, ne znam kako možeš voljeti biologiju :o ja ju baš mrzim, ali sva sreća pa je nemam više :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma zanimljivi i smesni odgovori na pitanja!Slatke fotkice!♥:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!