nedjelja, 9. listopada 2016.

Top i flop - Rujan

Zdravo svima!

Nakon što me je prošla viroza, ja sam se opet razbolila, trenutno imam temperaturu 37,5. Naravno nije ništa strašno, ali osjećam umor i nemoć.

No, kako ste mi vi? Počeo je fakultet za brucoše prošloga ponedjeljka, kako vam se čini?
Ima li netko da je upisao fakultet u Mostaru?


Vratimo se na post haha!

Rujan je već davno završio i već je nastupio listopad ( ne mogu vjerovati )...

Za danas vam pišem koje sam to proizvode najviše koristila i na žalost imam jedan flop proizvod, odnosno proizvod kojega sam isprobala ovoga mjeseca, ali mi se nije svidio, vidjet ćete i zašto.



1. Torbica
Ovo nije šminka ili kozmetika, ali sam ipak ovo morala staviti.
Ovu torbicu sam kupila u Bershki, platila sam ju 25.95KM. Bilo ih je u raznim bojama, ali mislim da ih sada, na žalost, više nema. Torbica je jako praktična, najviše sam ju nosila jer je mala, a može mi sve u nju stati. Sumnjam da ću je nositi ovoga mjeseca, jer ipak, bilježnice baš i ne mogu stati u nju :)
Također, možete sami namještati dužinu remena, što je, barem meni, odlično.





2. Lakovi za nokte
Prvi je Gabrini mat lak za nokte u broju 07.
Drugi je Essence u nijansi 51 miss captain.
Jako mi se sviđaju ovi lakovi i bas su mi nekako za ovo prijelazno razdoblje ( Iako je sada prehladno, kao da nemamo jesen... )



3. Nivea ulje za tijelo
Prediva jedna stvar! Potrošila sam ga gotovo pola. Predivno miriše i lijepo hrani kožu. Na njemu piše da će vam koža biti mekana i 24 sata nakon upotrebe, ali, to baš i nije tako, budimo realni. Najviše ga mažem na noge jer su mi one najsuvlji dio tijela. Ne koristim ga nakon svakog tuširaja jer nekada nemam baš vremena za to, ali svejedno je ovo jedna odlična stvar!



4. Fa gel za tuširanje
Morate vidjeti boju ovoga gela... Predivno, tamno ljubičasto, plavo, još se presijava poput bisera, odlično! Miris mi se također sviđa. Što se tiče hidratacije, ne mogu ništa reći jer ipak ga ne koristim samoga.



5. Garnier dezodorans
Jako zanimljiva stvar. Ovo mi je u favoritima najviše jer mi je prezanimljivo novo pakiranje :)



6. Essence rumenilo
Nijansu na žalost ne mogu vidjeti jer je naljepnica preko nje, a ako ju budem skidala, skinut ću i naljepnicu gdje se nalazi nijansa.
Jako je suptilno i to mi se baš sviđa, a ipak je nijansa vedrija, da označimo kraj ljeta ipak nekim življim bojama :)




7. NYX tekući ruž i Rimmel olovka za usne
Ruž je u nijansi Dubai, a olovka Cappuccino. Odlično se slažu, na usnama izgledaju identično. Jako dugo traju na usnama, a ruž ima neki specifičan miris, ne znam kako da ga opišem, ali mi se sviđa.
Olovka je po meni nesto mekša od onih Essencovih i to mi se sviđa jer se jako lako nanosi, a i lako se oštri, bez pucanja olovke.





8. Catrice bronzer
Nijansa 030 medium bronze.
Kao što vidite, moje je pomalo uništeno, ali ne smeta mi previše. Bronzer je jako mekan i jako lijepo se nanosi, a kao što vidite i on je malo suptilniji, tako da, ako ste malo tamniji, ne preporučujem vam ga.



To je to što se tiče top proizvida. Sada jedan flop...


Essence quick dry top coat



Užas. Kao što vidite, čep uopće nije od ovoga laka već od mog staroga Eveline 8u1 ( uvijek sačuvajte barem jedan prazan lak za ovakve hitne slučajeve). Uglavnom, što se dogodilo? Kupila sam ovaj lak i bila sva sretna i jedna čekala da ga isprobam.
Namazala sam samo jedan nokat, čisto da probam, ali, kada sam zatvarala bočicu, čep je je jednostavno puknuo...
Hvala Bogu pukao je samo čep, a ne staklo na zatvaraču, tako da sam mogla jednostavno staviti ovaj drugi.
Dalje, što još ne valja?
Sljedeći dan sam lakirala nokte, namazala sam base cout, dva sloja laka u boji,  a nakon toga ovaj lak. Ljudi, to je se sušilo tri sata, ali doslovno, a što je najgore, niti tada se nije osušilo, a ja sam uništila sve nokte i na kraju samo sve skinula.
Razumijem ja da sam ja stavila 4 sloja laka, ali iapk, 3 sata?
Jeste li viprobali ovaj top coat? Kakva su vaša iskustva?
Dat ću mu još jednu priliku, pa ću vidjeti što će na kraju ispasti :)



To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vas se svidio :)

Do sljedećeg čitanja :)

* Ispričavam se zbog lošeg kvaliteta fotografija, no imajte u vidu da je cijeli dan padala kiša, samim time osvjetljenje nije bilo dobro, a ja imam temperaturu, tako da i ne mogu baš ići van slikati proizvode. Hvala na razumijevanju! *

Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 17:

  1. Post je predivan. Najvise mi se dopala torbica...

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobar post, stvarčice su vrlo lepe i simpatilne, defintiivno mi se najviše dopala ova torba, vrlo je lepa, boja je fantastična za ovu jesen. i vrlo je atraktivna.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičan post draga! Torbica ti je preljepa, baš kao i ostale stvarčice koje si slikala i spomenula u postu.
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da si se nakon dužeg vremena vratila i napisala post, kada su u pitanju ovi proizvodi koristila sam ovaj Fa gel, baš sam ga nedavno ptrošila, bio mi je ok, ništa posebno, niti išta loše, uglavnom divan post, o torbici da ne pričam *.*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super proizvodi, torbica, gabrini lak i rimmel olovka su predivni! Fa gel sam koristila i predivno mirise. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve je super!
    Pratim te ako zelis uzvrati : https://janasofija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!