ponedjeljak, 19. prosinca 2016.

Doček Nove godine - očekivanje vs realnost

Zdravo svima! 

Za danas vam pišem nešto šaljiviji post, nadam se da će vam se svidjeti!


1.Znamo gdje slavimo!
Očekivanje: Da, da, naš dogovor od prije pola godine još uvijek vrijedi, sve je super, ekipa, glazba, jedva čekam!
Realnost: "Ok, Nina ne ide sa nama, našla je dečka, ali nazvat ću Tinu..."
-Hej Tina, vrijedi naš dogovor za Novu?
-Ne, oprosti, ali idem sa drugom prijateljicom.
-Ok, niti Tina ne ide, hmm, koga slijedećeg nazvati, da, pa Petra je htjela ići s nama.
Hej Petra, ideš s nama?
-Ma ne, ne mogu, ne sviđa mi se više ta ideja.
I tako u nedogled, na kraju ostanete sami u svome krevetu i ne radite ništa...



2.Čekam doma!
Očekivanje: Bit će mi super, sa roditeljima, kao da moram ići igdje, slušat ću glazbu i gledati filmove.
Realnost: Tako je dosadno, na internetu nema niti jedan dobar film, ovo je najgora Nova godina!



3.Glazba
Očekivanje: Glazba je osigurana, sve imamo, zvučnici su tu i sve je tu :)
Realnost: Bože, pa što ćemo mi slušati večeras? Naći ćemo neke tatine stare ploče pa ćemo slušati, užas...

4.Outfit
Očekivanje: Bit će malo toplije taj dan nego inače pa ću moći obući haljinicu, odlično!
Realnost: "Mamaaaaaa, gdje su moje debele vunene čarape i moj skafander, smrznut ću se večeras u klubu!"



5.Vatromet
Očekivanje: Super, vatromet, točno na vrijeme!
Realnost: "Moram na wc hitno... Oh neeee, što ja to čujem? Vani se nešto događa, moram požuriti! Stigla sam, supeeer! Oh ne... Pa to je upravo bila zadnja raketa... Ništa prije sljedeće godine..."



6. Poljubac u ponoć
Očekivanje: Večeras ću poljubiti onoga preslatkog dečka i bit ćemo zajedno, sigurno!
Realnost: Pa on uopće ne slavi Novu godinu gdje i ja... Ok...




To bi bilo sve za ovaj post. Nadam se da vam se svidio :)

Do sljedećeg čitanja :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 10:

  1. Ovaj post mi se jako dopada, zaista volim tvoj blog i redovno ga pratim!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  2. Totalno zanimljiv post i realan u isto vrijeme, jer uvijek očekujemo previše,a na kraju dobijemo malo! Divno si ovo napisala♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha, bas si me nasmejala.
    Inace jako zanimljiv post :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post. Za sve se slažem sa tobom osim tatinih starih ploča. Njih prosto obožavam. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, slažem se za sve:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post, uspjela si me baš i nasmijati, ali definitivno sve što si navela je realno i istinito i mene se ovo uvijek dešava :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Savrsena kao i uvek !
    http://parizankafashion.blogspot.rs/2016/12/be-like-elsa_26.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!