ponedjeljak, 26. prosinca 2016.

Najčudniji youtube videji koje sam pogledala dok sam učila

Zdravo svima! 


Božić je već prošao (da, znam da nekima nije), malo mi je žao, baš sam ga željno iščekivala, a on je već iza nas, pomalo tužno, ali nema veze :)


Za danas vam pišem koje sam to youtube videje pogledala dok sam spremala ispite. 
Znate ono kada učite i kada vam je sve zanimljivije od toga, uđete na youtube i vi pojma nemate kako ste zapravo došli do nekog videa. To je jako čudno...
Pogledajte moju listu :)

Miniature doll cocoa or chocolate powder plastic jar DIY tutorial




Da ljudi, ja sam ovo gledala dok sam spremala ispit. Zašto? Kako sam ja došla do ovoga? Nemam pojma... Ali to nije sve ( kao da snimam reklamu za Top-Shop), ja sam odgledala gomilu ovakvih videa i čak sam se pretplatila na par njih. 
p.s. još uvijek sam pretplaćena, ne znam zato.

5 Futuristic Umbrella’s That Will Keep You Dry



Opet ne znam ni kako, ni zašto, odgledala sam cijeli video i bilo mi je čak zanimljivo u nekom trenutku!


Cats Being Jerks Video Compilation 



Ovo mi je bilo jako smiješno, pa sam pogledala još par sličnih videa!


10 Kitchen Gadgets Put to the Test



I samo da znate, još mnogo ovakvih različitih videa! 


"PČELARSTVO ZA POČETNIKE (Vrcanje)

Da, gledala sam ovo! I to mnogo ovakvih sličnih videa...

To su bili samo neki kojih sam se sada mogla sjetiti, ali znam da je tu bilo još mnogo toga.
Zapravo je jako čudno kako se uopće nađemo na tim kanalima i čudno je zašto uopće gledamo ovakve videje, ali dobro. Ispiti su proli dobro, pa onda možda i mogu sebi priuštiti ovakav nekakav čudan izlet :)


Gledate li i vi nekada čudne videje? 
Pogotovo dok učite?


Do sljedećeg čitanja!




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 13:

  1. Videi- (ispravno)
    videji- (neispravno)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene su u školi učili da se tako provodi deklinacija stranih riječi u hrvatskome jeziku.
      Žao mi je samo što ne pišeš pod svojim imenom, jer imam dojam da nisi siguran u to što pišeš, ali nema veze :)

      Izbriši
  2. Haha, pogotovo onaj sa mačkom. Dok učim nekada mi stigne obaveštenje da je neko koga pratim izbacio novi video, i ja čisto iz dosde ga pogledam, ali ne gledam ovakav tip videa.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Night routine - December edition

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post. I da,veoma su weird huh...Ali,kada ucis fokusiraj se na isto hahaha :) Nadam se slicnim postovima.Zapratila sam te. http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiv i kreativan post. Prijavila sam se na tvoj blog zato što mi se čini jako zanimljiv.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, kao i blog jako originalno <3
    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako želiš uzvrati :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/12/christmas-photos.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Najčudniji post koji sam pročitala u zadnja tri dana. Desetka za originalnost. Puno sreće u daljnjem radu.

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je fenomenalno. Skroz neobičan post, dopada mi se, zanimljiv je. Svaka čast za ideju!:))

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Hahahah jako mi se svidio ovaj post! Svaka čast. :)
    Ja sam se znala zateći kako gledam neke zanimljivosti, ali ne znam koliko je to čudno haha. :)

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Diivan post,jako lijepo napisano!:)
    Nadam se da ces kliknuti na link koji se nalazi na kraju mog zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/christmas-outfit-unicorns-are-real.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Haha.. Ja sam pogledala samo onaj video
    10 Kitchen Gadgets Put to the Test. I jos mnogo takvih videa. Ni ja ne znam zašto gledam takve videe.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako originalna i simpatična tema za pisanje posta, mislim da svi mi nekad gledamo neke 'čudne vide', kako bismo izbjegli obaveze

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!