četvrtak, 22. prosinca 2016.

Omiljeni lakovi za zimu

Zdravo svima! 

Zima je počela jučer, ali kao da je počela davno prije,a za danas vam predstavljam svoje omiljene lakove za ovo doba godine! 

Nadam se da ćete uživati :)

Krenimo!




Prvi lak, tj dva laka su ova u kombinaciji. To su Golden rose matt top coat i Essence bijeli lak u nijansi 33 wild white ways. Ovaj lak ste već viđali u mojim postovima. Obožavam ga, jako je pigmentiran, a još kada na njega dodate matt top coat, to izgleda presavršeno!
Obožavam ovu kombinaciju zimi jer me nekako podsjeća na snijeg :)




Zatim dva, na izgled gotovo jednaka dva siva laka, ali prvi ipak ima sedef u sebi, dok drugi to nema.
Oba su Gabrini, prvi je u broju 321, a drugi u broju 47. Obožavam ova dva laka nositi zimi jer me nekako podsjećaju na hladnoću i mislim da jako lijepo izgledaju na noktima, pogotovo u ovo doba godine!


Naravno, što drugo u Božićno vrijeme već jedan dobar crveni lak. Ovaj je Essence u nijansi 14 do you speak love? Predivan je lak, a uvijek naravno podsjeća na Božić!



Ovaj lak ste već 100 puta vidjeli na mome blogu, ali ja jednostavno obožavam ovaj lak i nosim ga bez obzira koje je doba godine! Ovaj lak je nešto između ljubičaste i sive, presavršen lak!
Ovo je Essence u nijansi 37 serendipity. Kao što rekoh, obožavam ga!


Naravno, Božić i Nova godina ne mogu proći bez šljokica!
Izdvojila sam moje omiljene, prvi je PS u nijansi 030 let's dance! On u sebi ima šljokica i malih listića u obliku šesterokuta, predivan je kao top coat.
Drugi je Gabrini u broju G 02 i drugi je također Gabrini  u broju 368. Oba laka imaju sitne šljokice u sebi, samo su jedne zlatne, a druge sive ili srebrene, kako god hoćete!



To bi bilo sve za ovaj post! 
 Nadam se da vam se svidio!
Možda su lakovi malo monotoni, ali ja zaista najviše nosim ove boje i nijanse.

Do sljedećeg čitanja!


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 9:

  1. Divan post, imam oba Essence laka i oduševljena sam sa oba:) :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas lepi lakovi, odlican post! :)

    Moj blog: http://www.jelisavetadj.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Dosta navedenih lakova i sama imam i koristim i pokazali su se kao odlični, pogotovo essencovi, odličan post :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post,divni lakovi!Baš si izabrala prave boje za ovo doba godine,a ovaj crveni mi se najviše sviđa!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se jako svida bijela manikura. Imam slican, a mozda cak i isti Essence lak (nijansa 37, nisam sigurna u kojoj je moj nijansi). Slazem da Bozic i Nova godina ne mogu proci bez sljokica, obozavam ih. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm, ovaj Golden Rose matte zavrsni sloj je nesto savrseno. Zaista je svakoj devojci potreban. Pored njega, jako mi se svidja crveni. Essence kozmetika je izvanredna.

    www.curvyandfabulousgirl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepi su lakovi,ja ne volim ove svetle nijanse,tako da mi se najvise svidja ovaj crveni(moja omiljena boja).Post mi se dopada i slije su bas dobro odradjene. :)

    The Boho Diary

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepo odrađen post, nijanse lakova mi se jako sviđaju baš nekako idu uz ovo vrijeme. Ako želiš posjeti moj blog i učlani se, uzvratit ću http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!