utorak, 27. prosinca 2016.

Omiljeni proizvodi za zimu

Zdravo svima!

Kako ste mi danas?
Kako provodite ove Božićne praznike?

Za današnji post vam pišem koje to proizvode najviše koristim zimi i koji su mi neophodni u ovo doba godine.
Nekada mi se koža jako isuši, kao i kosa u ovo doba godine, pa su tu uglavnom proizvodi za njegu. 


1. Dove purely pampering nourishing lotion



Prvi proizvod je ovaj losion za tijelo od Dova-a, za sve tipove kože. Ovaj losion prvenstveno najviše volim zbog njegovog mirisa, a miriše na kokos i jasmin. Jako je lijep miris. Što se tiče hidratacije, i njome sam zadovoljna, nije ništa spektakularno, no ja sam zadovoljna!

2. Nivea indulging body oil



Naravno, kako da ovaj post prođe bez ovoga?
Ovo ulje za tijelo je fenomenalno! Toliko nahrani kožu da ona bude jako meka i sjajna. Ovo je za jako suhu kožu, što moja ponekad i jeste. Na ambalaži piše da ostaje na koži 24 sata, ja se naravno s tim ne slažem, jer je to stvarno pretjerivanje!
Usprkos tome, ovaj proizvod je odličan!

3. Palmolive aroma sensations feel the massage 



Ovaj gel za tuširanje je odličan! 
Jako lijepo miriše, a kao što možete zaključiti, ovaj gel u sebi ima malena zrnca, koja se uopće ne vide, ali se itekako osjete prilikom tuširanja. Ovo je, kako bi se reklo 2u1, gel za tuširanje,a i odličan piling. Baš zbog toga pilinga ja ga obožavam koristiti zimi jer mi koža bude glađa nakon njega.

4. Little black dress body cream iz Avona



Ovo je krema za tijelo od avona. Predivno miriše! Ovo sam dobila na poklon od moje najbolje prijateljice. Najviše mi se sviđa što miris ostane na koži neko vrijeme, a lijepo hiratizira kožu :)

5.Labello cherry shine




Ovaj balzam za usne sada trenutno koristim, ostavlja blagi crvenkasti trag, a miriše predivno na višnju. Zimi su mi usne posebno osjetljive, pa ih često mažem sa ovim balzamom.


6. Garnier Ultra Doux regenerator




Da, znam da sam dosadna sa ovim, ali ja jednostavno već dosta dugo koristim isti regenerator. Kao što sam rekla na početku posta, kosa mi se također nekada isuši, pa je ovaj regenerator "vrati u život".



7. Neutrogena fast absorbing hand cream



Ruke su mi bile užasno ispucale. Ja sam to pokušala riješiti običnom dječjom kremom jer sam smatrala da će mi to najbolje pomoći. I jeste, ali na samo jedan dan, sljedeći dan je bilo još gore. 
Onda sam kupila ovu kremu jer sam znala i inače da su super. ali da su stvarno ovako dobre, to nisam znala. Namazala sam ju jednom prije spavanja, sutra sam se probudila sa "novim rukama". Ali doslovno, ruke su mi se oporavile preko noći! 
Jako se brzo upije i nemate pola sata osjećaj kao da ste uljem namazali ruke. Par sekundi nakon nanošenja i već možete raditi sve što se radile i prije nanošenja.





Toliko od mene za danas. Nadam se da vam se post svidio.
Koristite li vi možda neke od ovih proizvoda? 
Što mi preporučate da isprobam?


Do sljedećeg čitanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 9:

  1. Odličan post, preporučam ti da probaš isti ovakav Palmolive gel samo u rozoj boji, meni je fantastičan, miriše divno, a isto ima ta zrnca u sebi. Ostale proizvode nisam probala, ali nadam se da hoću☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post draga! Isprobala sam onaj prvi Nivea mlijeko za tijelo i Ultra Doux šampon i meni su odlični *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  3. Složila bih se da nam je sve ovo za zimu poprilično neophodno, pogotovo krema za tijelo, ruke i balzam za usne, jer se koža zna dosta isušiti, sve u svemu super post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! I imamo isto labelo haha :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Ne razumem se baš u kozmetiku i to pa ne znam šta da komentarišem xD

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve proizvode sam probala i svi mi se dopadaju. Odlican post :)
    mirjanasite.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Većinu proizvoda sam probala, i super su mi. Sviđa mi se post jako:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! Nisam probala niti jednu stvar od navedenih, ali ću ih potražiti i nabaviti zato jer super izgledaju! Pretplatila sam ti se na blog, zato jer je odličan!
    Moj blog: brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post, nisam isprobala ni jedan od ovih proizvoda. Morat cu isprobati Dove gel jer obozavam kokos i voljela bih isprobati Nivea ulje za tijelo, cini se odlicno. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!