subota, 17. prosinca 2016.

Rjšila sam se šećera?

Zdravo svima! 
Mara ovdje :)

Kako ste mi ovih dana? Božić se bliži, još samo malo, jedva čekam!

No, u današnjem postu neću pisati o Božiću, već o šećeru.
Hm...
Svi znamo da šećer nije baš zdrav i velike količine nisu baš poželjne, on je naravno potreban našem organizmu, ali u umjerenim količinama.
Znate onaj osjećaj kada se probudite i jedino što tada želite je kava? Ona slasna kava sa mnooooogo šećera u sebi...
Stavite dvije kockice, pa još dvije, pa još... Hm, previše, morate se složiti. 




Jedan dan sam odlučila da probam kavu bez šećera, nikada je nisam pila bez njega i baš sam si mislila kakvog li će groznoga okusa biti...I bila je, moram vas odmah razočarati.
Nikakvog okusa nije imala, užasna, kao loše napravljena kava, ali sam odlučila da je moram tako piti sve dok mi ne postane ukusna. Bilo je tu svašta, prvih par puta sam samo sebi govorila: "Izdrži, nije tako grozna", ali da, bila je. Onda sam jedno vrijeme izbjegavala kavu, nisam je htjela piti, ali sam se onda trgnula i odlučila da stvarno moram to piti, makar samo da se odviknem napokon od šećera. 
Ja sam netko tko je u kavu stavljao tri kesice šećera (u veliku šalicu, naravno), a čak mi niti tada nije bila slatka koliko sam ja htjela.
Ali, polako!




Kad je prošlo nekih mjesec dana, kava bez šećera mi nije uopće bila bezukusna, ali, ja sam se odvikla i od kave, ne znam zašto, ali jutri je uopće ne pijem, pijem ju jedino kada idem sa svojim društvom u kafić.

Znači, od kave je sve počelo, kasnije nisam apsolutno ništa šećerila. Ali, kada sam probala čaj bez šećera, to je tek bilo grozno, stavila sam samo malo i bilo je super (sada i čaj pijem bez šećera)

Kada sam došla u moj omiljeni kafić i naručila moju omiljenu kavu, probala sam ju, ljudi moji, ona je meni bila tako slatka! Kao da sam stavila tri kesice šećera, a zapravo nisam! Ni sada mi nije jasno kako mi to prije nije bilo slatko. 

Što se tiče ostalog, slatkiši su mi postali preslatki i puno manje ih jedem, to mi je se jako sviđa!
Smanjila sam unos šećera na tako jednostavan način!




Probajte i vi ovu moju metodu, ako vam je naglo odjednom, pokušajte svaki put malo manje šećera staviti i vremenom ćete se naviknuti :)


Sretno sa (bez) šećera! 

*Napominjem da ja nisam lječnik i da moje savjete koristite na vlastitu odgovornost! Ono što odgovara meni, možda neće odgovarati vama!*


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 5:

  1. UU... svakako ću isprobati. Ja također unosim previše šećera i moram se toga riješiti *-* Super post!
    Novi post - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  2. Marijana draga, odlican post! Vrlo edukativan! Svaka cast sto su uspela, moram se I ja potruditi da izacim secer. Te se madam DA cu uspeti! Hvala stop so podelila ovo sa nama.
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Pokušaću Marijana. Zvuči dobro, iako meni šećer oduvek smeta i ne unosim ga toliko.


    LifeInMyStyle | Winter style | Decorate your room! | Holiday cinema | #Hoho | Q&A

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram priznati da i ja jako volim slatku, čokoladu mogu jesti u ogromnim količinama, naravno kafu uvijek pijem sa šećerom, ali, da budem iskrena nikada nisam razmišljala o tome da izbacim šećer i baš si me ovim postom jako inspirisala, jer znam da mi zbog ogromnog unosa šećera nastaju bubuljice i slično, mislim da ću probati ovo, odličan post :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. odlican post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati:https://mlmr16.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!