srijeda, 28. prosinca 2016.

Zašto (ne) volim zimu?

Zdravo ljudi!

Kako ste mi danas?

Ja se baš lijepo odmaram od svih predavanja i vježbi, a i učenja. Baš mi je lijepo!

Zima definitivno nije moje omiljeno doba godine, to je svakako proljeće i ljeto, ali ipak ima par stvari koje volim kada je zima u pitanju!


Stvari koje volim:

**1. Božić i Nova godina**
- Da, obožavam Božić! To mi je omiljeni blagdan i svake godine mu se veselim, iako je zimi. A Nova godina... Uvijek se radujem dočeku, a i nekako volim kada nastupi druga godina, ne znam kako da ovo objasnim, ali volim to jednostavno. 2016. godina nije za mene bila tako posebna, zato se nadam da će ipak 2017. to biti. 

**2. Dan traje dulje**
- Obožavam kada je dan, obožavam jutro i sve to, a svi znamo da tijekom zime dan postaje sve dulji i dulji, a noć sve kraća. Ja to volim i često brojim koliko je već dan dulji. Čudno, ali eto :)

**3. Znam da dolazi proljeće**
-Znate da ne volim niti jesen, nekako znam da nakon jeseni nastupa još hladnije vrijeme, a to je zima, a ovako znam da nakon zime ipak dolazi ljepše godišnje doba i da će opet postati toplije. 

**4. Kape i šalovi **
- Obožavam nositi kape, a i šalove. 
To naravno ne mogu kada dođe toplije vrijeme, zato volim kada je zima.



**5. Tople čizmice**
- Ljeti sam obično stalno u tenisicama, dok zimi često nosim različite čizmice. Volim kako one stoje na nozi.



Stvari koje ne volim:

**1. Hladnoća**
- Ja zaista mrzim kada je hladno... Ja sam jedna od onih osoba koja bi se radije kuhala na +40 nego se smrzavala. Ljeti mi je vruće, ali ja obožavam kad mi je vruće haha. Legnem spavati i ne moram se ničime pokriti, dok zimi, iako radi grijanje, ja moram uzeti dvije deke i jorgan. Što da radim, zimogrizna sam. 



**2. Ispucale ruke i usne**
- Ovo mi se jako često dešava zimi. Ruke mi često budu ispucane, kao i usne. Zato koristim tonu krema i balzama za usne. Nekako to reguliram, ali bih ipak voljela da to ne moram raditi.

**3. Loše vrijeme**
- Često pada kiša i onda bude još hladnije. Užas...



**4. Sto slojeva**
- Majica jedna, majica druga, vesta preko svega, pa jakna... I opet je hladno. 
Ne volim kada moram oblačiti više slojeva. Moj je problem što hulahopke ne mogu podnijeti nikako i nikada ih ne nosim, pa onda na nogama imam samo jedan sloj pa mi bude hladno, al što sad... 

**5. Nema zelenila**
- Da, ja sam netko tko voli kada je sve zeleno i u punom cvatu, što naravno nije slučaj zimi. Sve je nekako mrtvo i tužno, baš tužno!





Mislim da bi to bilo sve za ovaj post. Iako ovdje ima podjednako stvari koje volim i koje ne volim, ipak zimu baš i ne volim.

Volite li vi zimu?


Do sljedećeg čitanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 20:

  1. Zimi su dani kraći......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kraći su nego ljeti, ali nisi shvatio/la što želim reći. 21.12. je zimska kratkodnevnica i to je dan kada je dan najkraći u godini, a noć najdulja, ali od toga dana, dan postaje sve dulji, a noć kraća, shvaćaš li sada što sam htjela reći?

      Izbriši
  2. Odličan post 💕 Ja obožavam zimu, snijeg, praznike i sve ostalo što nam donosi ovo godišnje doba. Hladonoća je jedina stvar koja mi nije draga, ali hajde.. 💕

    http://angelinavukovic.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post. Iskreno zima i nije bas moje omiljeno doba ali sam jako uzivala citajuci ovaj post.♥

    Uskoro je Q&A na mom blogu ako te nesto zanima pitaj.
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post! I mene nerviraju ispucale ruke i usne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uopšte nisam neki ljubitelj zime što se tiče zime kao vremena, odnosno nisam ljubitelj snijega, skijanja, sankanja, grudvanja i ostalih zimskih radosti, ali svakako volim toplu odjeću, kao i sve praznike:)♥
    Super post draga:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. super post :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. I love warm hats for winter.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja obožavam zimu iako mi je draže ljeto, ali zima je zima. Volim hladnoću i uskoro mi je rođendan tako da jedva čekam. Sjajan post! :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja volim zimu zbog istih razloga, a i ne volim zbog hladnoće xd, ipak najviše volim ljeto, ali i zima je posebna. Samo nisam razumijela zašto si napisala da su zimi dani duži, mislim da su zimi dani kraći, a noći duže. Inače zanimaljiv i kvalitetan post ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, vidim da vas je to zbunilo. Ovako, zimi dani jesu kraći u odnosu na one ljeti, ali znaš kada je 21.12. zimska kratkodnevnica i od tada dan postaje dulji za oko jednu minutu. Ja volim računati koliko je već postao dulji. Valjda me shvaćaš :)
      Hvala ti :)

      Izbriši
  10. Da sam ja pisala ovaj post vjerojatno bi bio skoro isti. Zimu ne volim zbog hladnoce iako mi nekada pase malo hladniji zrak. Najvise volim proljece, nije vruce, a nije ni zima. A i ljepse je setati kada je vani sve zeleno nego kada je tmurno.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!