srijeda, 4. siječnja 2017.

Favoriti prosinca-2016

Zdravo svima! 

Danas je već četvrti dan u novoj godini, novom mjesecu, tako da, sada je vrijeme za favorite prosinca.


U mojim favoritima ovoga mjeseca, našli su se i proizvodi iz jednoga moga staroga posta kojega možete pogledati ovdje, da ne pišem ponovno. 
No, osim njih, tu su se našli i još neki proizvodi.









Prva na redu je ova paleta od Catrica, Absolute matt u nijansi 010 Eyes Wide Matt. 
Zapravo, nije mi cijela paleta u favoritima, već samo ova označena nijansa. Nju sam koristila za popunjavanje obrva, i u te svrhe mi je odlična. 
Detaljnu recenziju ove palete možete pogledati ovdje.

bez baze



Sljedeća je ova paleta od Essenca All about roses ( 03 roses ).
Ponovno, nije u favoritima cijela paleta, već samo ova označena.
Ona u sebi ima sitnih šljokica i pomalo je sedefasta. Ovoga mjeseca sam je otkrila iako ovu paletu imam već dosta dugo. Nijansa je dosta svijetla, ali može se nadograditi. Ja stavim neku svjetlu nijansu preko cijelo kapka i nju u pregib kapka, dobro izblendam i to, barem meni, izgleda predobro.
Na izgled je obična svjetlo-ljubičasta nijansa, ali može se lijepo iskoristiti. Definitivno moj favorit ovoga mjeseca. Ja sam ju koristila i za dnevnu i za noćnu varijantu, samo sam za noćnu pojačala tuš za oči i bilo je dobro.
Detaljnu recenziju ove palete pogledajte ovdje.


bez baze

sa bazom




Sljedeći favorit prošlog mjeseca je ovo Essence rumenilo. Nijansu ne znam jer je naljepnica preko nje, a ako ju skinem, skinut ću i papir gdje ona piše, tako da stvarno ne znam koja je ovo nijansa.
Malo je tamnije rumenilo, što ja volim u posljednje vrijeme koristiti. Nemam što posebno reći za njega. I da, upravo sam ga razbila vraćajući ga na mjesto, ali nije se, hvala Bogu cijeli rasuo.


bez baze




Sljedeći je također jedan Essence proizvod, a to je ova olovka za usne u nijansi 08 red blush. 
Ovu olovku sam koristila najviše jer je crvena, a mene crvena asocira na Božić i Novu godinu, a i zimu općenito, zato sam ovu najviše koristila.
Njihove su olovke jako dugotrajne, pigmentirane i lako se nanose. Ja ih stvarno obožavam.
Inače se teže skidaju, pogotovo ova nijansa.





Sljedeći na mojoj listi favorit je ovaj Dove gel za tuširanje. U gore spomenutom postu sam pisala o losionu za tijelo iz iste linije, a sada se tu našao i ovaj gel za tuširanje. Pored onoga Palmolive sa zrncima za piling ( također, gore spomenuti post ) koristim i ovaj jer ovaj prije svega predivno mirise.



Parfem prošlog mjeseca je definitivno ovaj iz Avona Little black dress. Meni se miris jako sviđa, nije sada najdugotrajniji parfem na svijetu, ali ipak ostaje dulje vremena na koži.




Božićno i Novogodišnje razdoblje bez šljokica? Ma ne!
Šljokice sam najviše stavljala na nokte, ali sam ih lijepo iskoristila i za Novogodišnju večer za svoj make up na očima.





Od nakita sam najviše nosila ovaj prelijepi lančić na kojem piše Happy i on je iz New Yorkera. Jako je jednostavan, a opet je jako lijep. Mislim da ih još možete kupiti u New Yorkeru, ako nema baš ovaj, imate i ih i sa drugim privjescima.



Sat koji sam najviše nosila prošloga mjeseca je ovaj. Ne znam gdje je kupljen jer je ovo bio poklon.
Ali jako volim ovu bijelu kožnu narukvicu, podsjeća me na zimu i snijeg, a inače također volim ovakve narukvice na satovima, tako da je ovaj sat pun pogodak!




To bi bilo sve za ovaj post! 
Napokon smo stigli do kraja.
Nekako mi se prošli mjesec odužio, možda zbog očekivanja Božića i Nove godine. Koristila sam zaista mnogo proizvoda prošlog mjeseca, jeste li koristili neki od ovih proizvoda? Kako se vama dopadaju?


Kako vam se sviđa novi izgled bloga? 


Do sljedećeg čitanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 20:

  1. Odličan post draga! Imam istu Essence olovku za usne i predivna je! :)

    Zapratila sam te, ako možeš uzvrati, hvala :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam jedino Little black dress, i meni se doista drugo zadrži na koži. Lančić i sat su predivni. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! :-)
    Lančić i sat su prelepi, ostale proizvode osim ovog Dove gela za tuširanje nisam probala. <3 <3

    http://shineandfashion99.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sat je predivan ❤❤
    Kao i sve ostalo
    Super post ������

    OdgovoriIzbriši
  5. Post je odličan!
    Sve stvari nam se sviđaju, a najviše sat, predivan je.

    Mi smo nove blogerice, pogledajte naš blog :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. U poslednje vreme koristim Little black dress, odličan je, prelepo miriše :)

    http://kikabblogger.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve stvari su lepe,ali ovaj little black dress parfem ,moram ga kupiti.♥

    Ako želiš da vidiš moj novi post ♥ http://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/01/zimske-slikedanas-mi-je-dan-za.html

    OdgovoriIzbriši
  8. very cool watch !

    lets follow for follow !

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram and
    Google✚

    Stay Gold

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvari su divne. Ja sam takođe probala većinu ovih proizvoda i mogu reći da su odlični. <3
    Zaprati me ako želiš , mnogo mi znači. http://specialsectionsrb.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post, proizvodi izgledaju super. Koristim ovu Essence paletu i ta nijansa koju si navela mi je jedna od omiljenih, meni predobro izgleda. Općenito mi se ta paleta omiljena!☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post te super favoriti, sat je prekrasan!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post!!!
    http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post!!!
    http://hombl17.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlican post

    http://slsk04.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. Svidjaju mi se svi proizvodi. Volim da koristim Dove kupke jer su najbolje a sto se tice te paletice predivna je, pogotovo mi se dopada ljubicasta glitter nijansa! Super post, ja sam od danas pocela da blogujem i na srpskom kao sto si i vidjela i zaista mi znaci svaka podrska tako da hvala jos jednom <3

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlični favoriti! :D
    Super izgledaju! :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  17. Prije svega novi izgled bloga je savrše, puno bolji od prethodnih, vidi se da napreduješ, što se tiče favorita dosta od istih sam probala i sama voli, o little black dress parfemu da i ne govorim :*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Super favoriti. Nisam isprobala te palete sjenila jer ih imam dosta, ali za tu cijenu mi se cine super. Koristim taj Avon parfem i jedan od drazih mi je. Sat je presladak. 😊💙

    OdgovoriIzbriši
  19. Jako volim ove essense paletice, a sat mi je predivan :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!