četvrtak, 12. siječnja 2017.

Haul - Essence/Balea/Nivea/Neutrogena

Zdravo svima! 


Za današnji post vam pišem što sam to sve kupila u zadnje vrijeme, nadam se da će vam se svidjeti :)


Počet ću sa Baleom.

Prva stvar jeste ova maska za lice:



Ona je s mirisom maline i vanilije te ona hidratizira, umiruje i intenzivno njeguje kožu lica te štiti od isušivanja te je namijenjena svim tipovima kože. 
Ovu masku sam već jednom koristila i miriše jako lijepo. Na ambalaži piše da se nanese u debljem sloju na očišćeno lice te da se ostavi da djeluje 10-15 minuta i da se na kraju samo skine papirnatom maramicom te da se ne ispire. Ja sam sve uradila kako treba, osim ovoga zadnjeg, nije mi se dopadao osjećaj na licu nakon ove maske, lice jeste bilo jako meko i glatko, no znate kada imate neki čudan osjećaj na licu. Kada sam isprala masku, lice je i dalje bilo jako mekano. Dan nakon toga nisam vidjela da mi je lice postalo suho, a nakon dva dana, područje oko nosa mi je bilo malo suho, no to je inače tako kod mene. 
Ova maska se koristi dva puta tjedno te piše da je jedno pakiranje dovoljna za dva nanošenja.

Druga stvar je također njihova maska za lice: 



Ova maska je s termalnom vodom i ekstraktom morskih algi, osvježava, revitalizira, umiruje te umanjuje napetost suhe kože. 
Ovu masku još uvijek nisam probala, ona se također koristi dva puta tjedno, također ostaje na koži 10-15 minuta te se onda obriše papirnatom maramicom s tim da piše da se ona može nakon tih 10-15 minuta samo lagano umasirati u kožu. Također se ne ispire!

Cijena ovih maski je 1.65 KM i mislim da je to jako pristupačna cijena jer u pakiranju dobijete 2x8 mL proizvoda. 


Zatim, opet Balea, ovoga puta su to perlice za kupanje:



Ove perlice još uvijek nisam koristila, ali koliko mogu pomirisati (haha), predivno mirušu na vaniliju i orhideju! U pakiranju dobijete 60g proizvoda. Perlice se stavljaju u toplu vodu ( temperatura od 36 do 38 °C ) te se zatim ostave da se potpuno otope i onda uživanje :)
Malo je reći da jedva čekam ovo isprobati!

Njihova cijena je: 1.35 KM, opet, jako povoljna cijena!


Prelazimo na Essence. Prvi je njihov lak:




Meni se ovaj lak odmah svidio kada sam ga vidjela, još ga nisam koristila jer trenutno imam njihov drugi lak, no čim ovaj skinem, mažem ovaj :)
On je u nijansi 67 love me like you do. Sve u svemu, jako lijep lak :)


Njegova cijena je: 2.95 KM.


Zatim, olovka za usne:





Imam gotovo sve njihove ove olovke pa sam odlučila da i ovu kupim. Malo sam bila skeptična jer mi inače ovakve nijanse ne stoje najbolje, ali moram vam reći da mi se jako sviđa kako ova nijansa izgleda na meni. 
Ona je u nijansi 11 in the nude. Kao što joj i samo ime govori, predivna nude nijansa! 
Ne želim previše pričati o njoj jer svi već znate kakve su njihove olovke!

Njezina cijena je: 2.15 KM.


Slijedi neseser:



Meni je ovaj neseser predivan, malen je i ne može u njega stati gomila stvari, no ipak dosta stane u njega, a kada idete negdje, ne treba vam baš tona šminke, tako da je on jako praktičan i meni se, kao što rekoh, jako sviđa!

Njegova cijena: 4.85 KM ako se ne varam, znam da nije više od 5 KM!



Nastavljamo sa Essencom, sada je na redu njihov ruž, kao što možete primijetiti već sam ga nosila, par puta i jako mi se sviđa, on je u nijansi 07 purple power. Predivna bordo-ljubičasta boja. 
Ovaj ruž me je oduševio, jako se lako nanosi, dugo ostaje na usnama i ravnomjerno blijedi. Ja prije njega obično stavim olovku za usne, zbog preciznosti jer se ipak radi o nešto tamnijoj nijansi. Nisam primijetila da mi dodatno isušuje usne.

Njegova cijena: 4.95 KM.




Kad smo već kod usana, kupila sam i ovaj Neutrogena balzam za usne jer imam jedan sa mirisom višnje koji mi se baš i ne sviđa, a kako sam oduševljena njihovom kremom, morala sam ovo isprobati. Za sada mi se jako sviđa.

Njegova cijena: 5.10 KM.


Kad smo već kod balzama, kako ovome odoliti: 





Da, Rosal, lipbalm Macarons s mirisom borovnice te mirisom vanilije. Ima još i sa mirisom jagode. 
Inače baš i ne volim ovakva pakiranja balzama za usne, ali ovo mi je bilo previše slatko da ne kupim haha. 
Mirisi mi se jako sviđaju, ali ovaj od borovnice mi je ipak ljepši i vjerujte mi osjeća se i u prostoriji u kojoj se nalazite. Naravno, nije to nešto pretjerano, da ne bude zabune, ali ipak se osjeti nekada na trenutke. 
Uskoro vam pišem recenziju o njima, kada ih malo bolje testiram.

Njihova cijena: 5.50 KM.





Kupila sam i ovaj Nivea Šampon za kosu, nisam ga još isprobala, no vidjet ću kako se bude ponašao i hoće li se naći u favoritima. 

Njegova cijena: 4.25 KM

I posljednja stvar iz ovoga haula je:



Da, ovaj parfem koji ste mogli vidjeti u mome postu ovdje. Da, iako sam u tom postu rekla da ću kupiti s.Oliverov parfem, ovaj je ipak bio na akciji haha :)

Njegova cijena na akciji: 27.95 KM
Njegova cijena bez akcije: oko 40 KM, ne znam točno.



To bi bilo sve za ovaj post! Nadam se da vam se svidio!


Do sljedećeg čitanja :*


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

22 komentara:

  1. Super stvari si kupila! Odličan haul <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE
    Instagram : http://instagram.com/vildanasuta (follow me, I follow back :) )

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikad nisam isprobala maske za lice ali voljela bi, nadam se da uskoro hoću. Ovaj post je jako ljepo napisan. Uživala sam citajuci❤

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!!!Proizvode nisam koristila ali verujem da su dobri♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican haul, super stvarcice :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan haul! :*
    Slike su ti fenomenalne! <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan haul zaista. Nisam probala te maske od Balee ali mi se čine solidne, voljela bih da ih probam. Što se tiče essence laka ja imam sličan; moj je u nijansi 14 - do you speak love? Odličan je. Ista stvar i sa olovkom za usne; moja je jarko crvena. Super post♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lepo napisano. Proizvodi su prelepi. Pogotovo balzami u obliku makarona.
    Novi post je na mom blogu. Rec je o jednoj jako zanimljivoj knjizi:LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
  8. Divne stvari si izabrala! Gde si kupila onaj neseser? Presladak je, a nisam ga videla do sad u radnjama ♥
    Pineapple cake

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sam ga u cm-u. Bio je malo zavucen, tesko se mogao uociti, uglavnom na zadnjim policama, dobro pogledaj kada budes isla ☺

      Izbriši
  9. Dobar ulov ;) Ja ove baleine maske već dugo želim kupiti, baš si mu primamljive, a što se tiče essence laka imam isti i predivan je :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post Maro!Mnogo mi se dopaada i ja sam danas izbacila post sa temom HAUL ! Nadam se daces ga pogledati i ostaviti komentar! <3 <3

    http://sfashiongirl01.blogspot.rs/2017/01/haul-h.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post draga! Maske za lice i Rosal balzami izgledaju super :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  12. Divan haul, kupila si predivne stvarčice☺ Koristila sam obje maske za lice i bile su mi dobre, nisu mi bile nešto posebno, ali okej su. Ova druga mi je malo bolja jer imam osjećaj da mi baš lijepo osvježi kožu. Sviđaju mi se ova Rosala labela, trebala bih probati!☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post �� Sve mi se svida, neseser ti je presladak ������

    OdgovoriIzbriši
  14. Nesesar se i meni jako sviđa! Ovaj essence lak još nisam probala, ali imam nekoliko iz te kolekcije i odlični su mi. Maske mi izgledaju jako zanimljivo. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako lijepe stvarčice. Nisam probala Baleine maske ali sam dosta citala o njima i kupit cu cim dobijem priliku. Essence olovke stalno koristim i jako sam zadovoljna. Takođr imam tu nude nijansu i nasla se i u decembarskim favoritima.

    OdgovoriIzbriši
  16. Stvarčice su preslatke. Essence stvari su ti predivne pogotovo matt ljubičasti ruž haha. Sjajan post! :) ❤

    http://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlican haul! Balea maske nisam isprobala, ali voljela bih ih isprobati. Takoder zelim isprobati Rosal balzam, ali ne cini se kao nesto jako hidratantno sto je meni potrebno. Imam tu nijansu Essence olovke, ali ne stoji mi bas najbolje. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Zanimljiv parfem :) Maskice su odlicne, i ja ih koristim :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  19. Mnogo mi se sviđaju proizvodi koje si kupila. Nijansa laka za nokte je predivna. Također sam isprobala Essence olovke i ruževe za usne. :)

    itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!