utorak, 3. siječnja 2017.

Jedna stara bilješka TAG

Zdravo!


Sjeća li se netko starih bilješki na Facebooku? Ja sam ih obožavala i stalno sa ih pisala, nekada su baš "bile u modi". 
Bilo mi ih je žao izbrisati, pa sam ih stavila na privatno, a sada mi je drago što ih nisam izbrisala jer ću jednu danas iskoristiti za ovaj post. 
Nadam se da će vam biti zanimljivo!



A - Accidents [ nesreće ]

-Jesi li ikada doživjela prometnu?  Nisam nikada, hvala Bogu. 
-Imaš li dosta ožiljaka?  Imam, na žalost. 
-Jesi li se ikada potukla s nekim? Nije za pohvalu, ali da, jesam, ali nije to bilo ništa strašno.
-Jesi li ikada nekoga slučajno ozlijedila?  Da, jesam, ali bilo je slučajno haha :)

B - Beauty [ ljepota ]

-Misliš li da si lijepa? - Mislim da smo svi lijepi i da je ljepota u očima promatrača, tako da, smatram da sam i ja lijepa :)
-Šminkaš li se puno? - Ne šminkam se svaki dan, tako da, nisam baš često.
-Bi li prihvatila plastičnu operaciju da ti netko ponudi? - Kada sam kopirala ovu bilješku sa svoga profila, ovdje je pisalo da bih uklonila pjegice ako je to moguće, ne volim ih ni sada baš nešto pretjerano, ali mislim da su nekako dio mene, da bih bila drugačija bez njih. No, mislim da bih prihvatila i ukoliko je moguće uklonila bih ožiljke. 
-Što čini osobu lijepom po tvom mišljenju? - Pa iskreno, kada mi netko kaže da je netko lijep, ja mislim samo na fizički izgled. A sada, nemam nešto određeno što mi je najljepše, npr da oči moraju biti velike i plave, da usne budu velike i pune, jednostavno ovisi kako to sve skupa izgleda na licu. Dobro, znam da sam malo sve zakomplicirala haha.



C - Consequences [ posljedice ]

-Koliko si vremena najdulje bila u kazni? -  Nisam nikada bila u kazni.
-Da saznaš da si trudna, bi li pobacila ili bi rodila dijete? - Mislim da bih rodila.
-Razmišljaš li ikada o tome kako tvoje ponašanje utječe na druge ljude? - Da, jako često razmišljam o tome. 
-Koja bi bila najveća kazna koju ti netko može dati? - Nema interneta. Haha, šalim se. Ali, ustvari ne znam što bi to bilo, tako da, neka ostane internet.
-Koja je jedna stvar za koju misliš da je nisi trebala učiniti, jer na kraju nije bilo vrijedno? - Stvarno se sada ne mogu sjetiti. Ali mislim prvenstveno da nisam trebala vjerovati nekim ljudima i govoriti im neke stvari. 

Dealing [ suočavanje ]

-Kad si ljuta na nekoga, kako mu to pokažeš? - Nekada odmah kažem da sam ljuta i što mi smeta, ali najčešće ignoriram tu osobu ili budem bezvoljna i onda tek kada me ta osoba pita što mi je, reknem da se ljutim zbog neke stvari. 
-Jesi li doživjela rastavu roditelja? - Nisam :)
-Kada te ljudi u školi ne prihvaćaju, kako to rješavaš? -  Sada idem na fakultet, imam 20 godina i sada me definitivno nije briga za to. Ne trudim se uopće da me netko prihvati (mislim da bi to trebali svi raditi, bez obzira koliko mi imali godina). Čemu sebe na izgled mijenjati samo da bi nas netko prihvatio? Mislim da to nema smisla. Ne sjećam se da sam se i prije baš nešto pretjerano mijenjala zbog drugih, ali bi mi nekada bilo žao kad me netko ne prihvaća. 
-Je li ti ikada umro netko blizak? -  Da.

E - Experience [ iskustvo ]

-Jesi li ikada imala neki posao? - Nisam još uvijek. Ali budući da studiram trenutno, ne znam hoću li zapravo i imati posao prije završetka faksa. 
-Jesi li samostalna? - Ne. Još uvijek zavisim od svojih roditelja jer, kao što sam već rekla, nemam svoj posao i nemam nikakvih redovnih prihoda. 
-Koliko bi godina sebi dala po zrelosti? - Ne znam baš. Nekada se ponašam djetinjasto, ali isto tako, nekada razmišljam i ponašam se kao jedna osoba od 20 godina. Tako da stvarno ne znam što odgovoriti. 

F - Family [ obitelj ]

-Ima li netko u tvojoj obitelji s kim trenutačno ne pričaš?  - Nema takve osobe, sa svima mogu popričati.
-Obitelj ili prijatelji? -  Obitelj. Oni će uvijek biti tu, dok prijatelji možda i neće.
-Možeš li roditeljima sve reći? -  Iskreno, ne. 
-Imaš li brata/sestru? - Imam, jednoga brata i dvije sestre.
-Koliko vremena provodiš s obitelji? -  Nekada puno, ali nekada baš malo. Volim biti sama i imati svoj mir. Tako da se nekada samo isključim :)




G - Growing [ odrastanje]

-Koliko si visoka? - 177 cm 
-Jesi li više narasla u ovoj godini nego u prošloj? -  Mislim da nisam nikako narasla ni u ovoj, a ni u prošloj godini, a budući da je ova tek počela, nisam ni u pretprošloj haha :)
-Smatraš li se djetinjastom ili zrelom osobom? - Kao što sam već odgovorila na jedno prethodno pitanje, nekada sam djetinjasta, a nekada zrela osoba. 
-Misliš li da još imaš puno toga za naučiti? -  Definitivno da!



H - Hope [ nada ]

-Postoji li ljubav? -  Ja vjerujem da jeste!
-Pesimist ili optimist? -  Kada su drugi ljudi u pitanju, nekako sam uvijek optimistična i uvijek tješim druge ljude, ali nekako kada sam ja u pitanju, najčešće sam pesimist iako se trudim da to ne budem :)
-Vjeruješ li u sudbinu, da se sve događa s razlogom? - Mislim da jeste. 
-Misliš li da postoji život nakon smrti? - Da, život vječni. 
-Što ti daje nadu kad se osjećaš da želiš umrijet? - Da nije sve tako crno i da će doći dan kada ću se samo sjećati loših stvari koje su se događale.

I - Issues [ problemi ]

-Jesi li često u depresiji? - Ne volim to što ljudi olako shvaćaju depresiju. Danas ljudi kada su tužni kažu da su u depresiji, ali to je teško psihičko stanje, tako da ne, nisam u depresiji. 
-Imaš li ikakav zdravstveni problem? -  Nemam, hvala Bogu!
-Imaš li trenutno sreće u ljubavi? -  Da :)
-Misliš li da si sama u svijetu i da te nitko ne razumije? - Ne mislim. Ali često se sama osamim, ne želim pričati o nekim stvarima, tako da sam nekada sama na svijetu.




J - Jokes [ šale ]

-Reci riječ ili šalu koju razumijete samo ti i neki tvoj prijatelj ili prijateljica a drugi ne? -  Ne mogu se sada sjetiti ničega, ali definitivno ima nečega.
-Jesi li obično ona koja nasmijava? -  Da, često sam ta osoba. 
-Plačeš li od smijeha? -  Rijetko kada.
-Napiši nešto što te uvijek nasmije kad se sjetiš? - Ne mogu se sjetiti, možda ni nema onda takve stvari :)
-Jesi li ikada uhvaćena na satu dok se histerično smiješ? - Nisam nikada. Iako sam se znala smijati, ali sam se suzdržavala da se to ne čuje :)

K - Knowledge [ znanje ]

-Svrha škole - Kada sam ovo prije odgovarala, ovdje sam napisala da mi je svrha škole naći nove prijatelje. Sada to više nije. Sada idem u školu da se jednoga dana zaposlim i da budem bezbrižna što se toga tiče, tu je i želja za znanjem i mnogim iskustvima. Koliko sam se samo promjenila... 
-Smatraju li te drugi pametnom,glupom ili prosječnom? - Pa, neki me smatraju pametnom, dok neki prosječnom :)
-Najveća ocjena koju si ikad dobio? - Pet, naravno. Ali sada na fakultetu je to 4. Iako sam imala petica iz kolokvija, ali to ne računam :)
-S koliko si prošao? - Nemam zaključne ocjene :)
-Najzanimljiviji predmet? - Sada mi je to Matematika 3. 



- Love [ ljubav ]

-Pokazuju li ljudi oko tebe dovoljno? -  Ne, na žalost.
-Je li ljubav vrijedna svega? -  Mislim da jeste.
-Mrziš li kad je netko u vezi tjedan dana i dečko stalno govori kako nju voli? - Mislim da je to njihova stvar i da ja to ne moram mrziti, ali ipak smatram da je to nerealno. 
-Je li ti teško reći volim te? - Svima osim momku zaista jeste. 



M - Money [ novac ]

-Misliš li da novac kvari svijet? -  Tako ispada u većini slučajeva, ali mislim da osjećaj moći najviše kvari svijet.
-Koje je materijalno stanje tvoje obitelji? - Pa rekla bih da smo prosjek neki. Imamo mnogo više nego neki ljudi, a opet manje nego neki drugi, tako da eto :)
-Planiraš li štedjeti za faks? - Planirala sam haha :)
-Novac ili ljubav? -  Ljubav!
-Od 1-10 koliko ti je novac važan u životu? -  Realno, jako je bitan,neću da lažem, ali ipak nije najbitniji, ali rekla bih 8. 




O - Openness [ otvaranje ]

-Treba li ti dugo da se otvoriš nekome? -  Definitivno da...
-Kako znaš da možeš nekome vjerovati? - Nikako. Ne volim previše vjerovati ljudima. Možda to nije dobro, ali nije ni loše. 
-Da li ti se događa da ne vjeruješ ljudima jer su te mnogi u prošlosti iznevjerili? -  Da, to je čest slučaj.
-Što se tiče roditelja i bliskih prijatelja, postoji li granica stvari koje im možeš reći? - Naravno. Nikome ne govorim sve što mi se događa. Jednostavno sam takva. Prilično sam zatvorena osoba što se tiče toga. Volim sama rješavati svoje osobne probleme. 

P - Positive [ pozitivnost ]

-Jesi li zlopamtilo? -  Generalno, kada me netko iznevjeri, uradi nešto loše protiv mene ili takvo nešto, više nisam u kontaktu sa tom osobom i ne osvećujem se, ali da pamtim, jesam.
-Slažes li se sa izrekombolje je biti voljen pa ostavljen, nego uopće biti nevoljen? - Ne znam što bih na ovo odgovorila. Ne znam što više boli.
-Jesi li pozitivna osoba? -  Uglavnom :)
-Misliš li da u svemu ima nešto dobro? - Da, uvijek ima ono sreća u nesreći :)

Q - Questions [pitanja]

-Kada imaš problem,obratiš li se nekome ili ga sam pokušaš riješit? - Kao što sam već rekla, sama uglavnom rješavam probleme.
-Pitaš li se često svijetu, od čega smo nastali itd.? -  Ne. 
-Kad netko učini nešto loše prema tebi, da li samo pustiš ili razgovaraš s tom osobom? -  Ovisi tko je ta osoba i što je zapravo to što je ta osoba učinila. Ali opet, najviše volim razgovarati i vidjeti zašto.



R - Respect [ poštovanje ]

- Što ti netko može napraviti da totalno izgubiš poštovanje prema toj osobi? - Ovisi koja je to osoba i koliko mi zapravo znači. Netko, meni jako blizak, može uraditi i samo neku sitnicu i ja ću ga možda drugačije gledati. Dok netko drugi može i puno gore stvari uraditi. Tako da zapravo, ne znam :)
-Poštuješ li svoje roditelje i profesore? -  Da, jesam.
-Ako se ponašaš s nepoštovanjem prema roditeljima, koja je kazna? - Nisam do sada imala kazni, možda se onda nisam tako ponašala? Ne znam :)
-Ako je netko zao prema tebi, vraćaš li? -  Opet, ovisi o čemu i o kome se radi :)

S - School [ škola ]

-Koji si razred? -  2. godina faksa.
-Kada ćeš maturirati? - Davno sam maturirala, ali trebala bih završiti fakultet za 3 godine, ako Bog da.
-Što nakon srednje? -  Tu sam, na faksu haha :)
-Voliš li ili mrziš školu? -  Ja sam u osnovnoj obožavala školu, ali već u srednjoj baš i nisam. Sada mi je opet dobro, ne volim učiti, naravno, ali opet mi je lijepo ovdje gdje sam sada. 
-Jesi li ikada bila izbačena iz škole? - Nisam. Jednom sam samo bila izbačena sa sata jer nisam imala knjigu haha.



T - Temptation [ iskušenje ]

-Jesi li ikada učinila nešto loše, a nešto u tebi ti je govorilo da je to dobro? - Mislim da nisam. Jer sam uvijek bila racionalna i znam što je loše, a što ne. Naravno, nekada sam uradila nešto loše, a da sam znala da je loše, zašto? Ne znam :)
-Je li te itko ikada prisiljavao na opijanje i pušenje? - NIje nikada. Ne volim alkohol, a cigarete još manje, tako da i da me netko prisiljavao, ne bih popustila. 
-Dođeš li često u iskušenje ili si čvrsta u svojim stavovima i ne daš se pokolebati? - Ne dam se pokolebati. Imam svoj stav i to je to. 

U - Unique [ jedinstvenost ]

-Radiš li puno stvari samo zbog toga što to tvoji prijatelji rade? -  Ne. Mislim da je to totalno glupo. 
-Pratiš li trendove? - Nisam. Ne volim nositi nešto što je u trendu jer to onda svi nose. 
-Padaš li često pod pritisak okoline? - Nisam. 
-Što te čini jedinstvenom? - Mogla bih ovdje nešto nabrojati, ali naravno da ima milijun ljudi sa tim istim osobinama. Mislim svakako da smo jedinstveni, ali po cijelom sklopu naših osobina i svega ostalog, a ne po jednoj osobini.

V - Value [ vrijednost ]

-Najskuplja stvar u tvojoj sobi? - Ne znam stvarno. 
-Što je vrjednije? Tvoj život ili životi tvojih bližnjih? - I moj i njihovi podjednako. Što bih ja vrijedila više od njih ili oni od mene? :)
-Što cijeniš ne zato zbog svoje cijene ili vrijednosti, nego zato što ti to dosta znači? - Kod ljudskih osobina iskrenost, a od stvari, tu su neke uspomene i sitnice od dragih ljudi. Često se znam vezati za neke "obične" stvari i ne želim ih baciti. 
-Da se dogodi požar u tvojoj kući što bi prvo uzela? - Mobitel i zvala vatrogasce. 

W - Wishes [ želje ]

-Nabroj tri želje - Ljubav, sreća, zdravlje. Što drugo poželjeti? :)
-Vjeruješ li da se želje ostvare ako vjeruješ u njih ? - Mislim da se bez rada i truda ništa samo neće dogoditi. Nije dovoljno samo vjerovati u želje, treba raditi na njima. Tako da, mislim da ne. 
-Je li ti se ikada ostvarila želja? -  Jeste, naravno.



Y - You [ ti ]

-Jesi li više samostalan ili si socijalan? - Samostalna. 
-Što te razljuti kada to vidiš? -  Nekada me razljuti to što ljudi sve moraju objaviti na društvenim mrežama, razljuti me kada netko tuče djecu i kada je gužva u trgovini sa pet blagajni, a radi samo jedna ili kada stignem na blagajnu, a blagajnica priča sa nekim ili priča na mobitel, a ja čekam. To me tako zna naljutiti... 
-Imaš li potencijala za napraviti velike stvari? - Nadam se da imam.
-Misliš li da u svakome ima nešto dobro? -  Da, mislim da ima.



Z - Zest

-Jesi li trenutno sretna? - Pa da, jesam :)
-Voliš li nove stvari, upoznavati nove ljude?  - Ne volim baš pretjerano upoznavati nove ljude jer sam uvijek zatvorena u takvim situacijama i baš mi treba vremena da se opustim. 
-Koja je stvar koja te uvijek motivira? - Ovisi o čemu je riječ. Na primjer, što se tiče bloga, to su uvijek vaši komentari, pregledi, kada vidim da vam se nešto stvarno sviđa. Što se tiče faksa, to je posao nakon njega, kada je vježbanje u pitanju, to su slike ljudi koji to rade već dugo, to je osjećaj zadovoljstva nakon treninga. I mnogo takvih primjera, nemam ništa specijalno :)



Ljudi moji, to bi bilo sve za ovaj post. 
Ja sam se stvarno napisala, ali sam se zabavila čitajući stare odgovore i sada vidim koliko sam se kod nekih stvari promijenila.
Iz ove bilješke sam izostavila samo jedan dio od četiri pitanja, koja ne smatram primjerenim za moj blog.


Nadam se da vam se ovo svidjelo. Slobodno možete i vi odgovarati na ova pitanja na svome blogu. Mislim da su super pitanja, a ima ih dosta.

Sada ste me još bolje upoznali. Možda nekada bude još ovakvih postova :)


Do sljedećeg čitanja :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 16:

  1. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow??Please follow my blog on GFC ll back to you.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post! Moram da odgovorim na ova pitanja!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne mogu da verujem da mae jedna od najboljih blogerki zapratila .Divim ti se! Odlican post! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Do sada nikada nisam citala ni jedan post nalik ovom. Zaista sam odusevljena idejom ovog posta. Odlicno je napisan. Jako zanimljiva pitanja i odgovori. Odlican post❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Još ni jednom nisam naišla na post ovakvog tipa,ali mi se mnogo dopada. Odlično je, i post i odgovori :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post ! Meni je jako zanimljiv!♥

    Ako želiš pogledaj moj novi post ♥ http://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/01/new-year-tag-povratak-pisanjunovi-naziv.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Ideja posta je odlična. Post je dosta zanimljiv i kreativan, imaš smisla za pisanje draga. :-) Učlanila sam se na tvoj blog, jer mi se stvarno sviđaju tvoji postovi.
    http://xsparkleistax.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post! Ja se takvog posta nikad ne bih sjetila, jako kreativna ideja. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Na ovakav post još nikada nisam naišla. Fenomenalan je. Veoma je zanimljiv i originalan. Svaka čast! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Prezanimljv post draga *-* Mnogo mi se sviđaju ovakva pitanja, ni na jednom drugom blogu nisam našla slična, tako mi da mi se jako dopada tvoja originalnost♥ Sviđa mi se kako razmišljaš i potpuno se slažem sa tobom u skoro svim odgovorima. Predivno, samo tako nastavi, želim ti puno uspeha u daljem blogovanju, jer sam apsolutno sigurna da si to i zaslužila♥

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  11. http://0chiclife0.blogspot.ba mnogo mi se dopada tvoj post

    follow for follow

    OdgovoriIzbriši
  12. Post je jako zanimljiv i originalan, te sam uživala čitajući ga!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Do kraja januara,moram uraditi ovaj tag.Predobar je.I tvoji odgovori su sjajni.http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Nisam fosad vidjala ovakav tag, ali je jako sveobuhvatan, taki da sam uzivaka citajuci svaki od odhovora :D sjajni!
    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!