utorak, 10. siječnja 2017.

Kupovina - prije i poslije bloga

Zdravo ljudi! 


Za danas vam pišem malo šaljiviji post, ali ipak realan. Nadam se da će se i moje druge kolegice blogerice složiti sa mnom :)
Krenimo!


Prije bloga...

- Hm, mogla bih svratiti malo do dm-a, možda kupim opet onaj šampon, bio mi je baš super.
Ulazim u dm, idem gdje se nalaze šamponi, pogledam slatke ambalaže i na kraju uzmem već odveć poznati šampon.




- Hm, kad sam već ovdje, idem pogledati što ima od šminke novo! 
Da, da, dolazim do štanda i nemam pojma gdje se nalazim, a nalazim se među tonom šminke i ne znam što je dobro, a što ne, malo pregledavam svaki štand, čitam polako i pažljivo svaku ambalažu i odlučim se kupiti nešto što mi na kraju nikako ne odgovara, a bila sam sigurna da hoće.


- A možda bih mogla uzeti neku masku za lice? Hm, koja li je dobra od ovih silnih maski, je li ova skuplja zaista bolja ili pak ova jeftinija?
Uzmem neku koja mi naizgled odgovara i naravno, razočaram se svaki put jer maska nije onakva kakvu sam ja očekivala.
- Eto ga, kupovina je gotova! Ah, ne, pa moram uzeti neko mlijeko za tijelo, pogledaj, na ovom piše da koža ostaje meka 24 sata, uzimam!
Da, da, kao i što dezodorans ostaje na vama 72 sata...
- Sada odjeća! Ova majica mi se jako sviđa, jako je udobna i materijal je dobar, neće mi biti hladno u njoj.



Poslije ( ili za vrijeme ) bloga

- Hm, što da radim, moram kupiti šampon, onaj prošli mi je bio super, ali se već našao u mojim favoritima, ne mogu istu stvar pokazivati 100 puta, moram nešto novo isprobati pa kud puklo da puklo. Hm, ovaj novi mi se baš sviđa, mogla bih napisati cijeli post o njemu kada ga isprobam, e to je super ideja! 
- E sada idem vidjeti što ima novo od šminke, Ana je govorila da Essence ima neki novi super korektor, a imamo obje isti tip kože, sigurno će i meni odgovarati, a i Tina je na svome blogu pisala o ovom novom puderu od Rimmela, bio je čak u njezinim favoritia, ma uzimam odmah. Čekaj, čekaj, pa cijeli blog bruji o ovim Essencovim olovkama, pa ja to moram imati! 
- Idem po masku za lice, hm, zašto oni kažu da će mi koža biti glatka i mekana, kad je Andrea na svome blogu rekla kako je njoj od ove iste maske koža bila samo crvena? Nije mi jasno... Ipak ću uzeti neku drugu. 




- Mlijeko za tijelo, ma uzet ću opet neko koje sam već isprobala, možda drugi miris, ionako to ne traje 24 sata, svi pišu o tome...
- Idem si kupiti još neku majicu i gotova sam sa kupovinom. Hm, ova mi je baš lijepa, ali je nekako obična i već imam takvu sličnu, a ako uzmem ovu neobičnu, mogla bih je kombinirati sa mojim crnim trapericama i napraviti outfit post!






Mislim da bi to bilo sve za ovaj post! 
Nadam se da ste se barem malo zabavili i nasmijali :)

Naravno, ne bude svaki preporučeni proizvod dobar jer smo svi različiti, a niti svaki kupljeni bez preporuke ne mora biti loš, naprotiv! 
No htjela sam uvesti malo šale u ovaj post, nadam se da vam se svidio :)


Do sljedećeg čitanja :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 18:

  1. Veoma dobra ideja za post, super je ❤

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post ! Nasmejala sam se slatko i mnogo mi se ideja dopada ! Tacno tako mene opisuje.

    Moj blog,pogledajte - http://sfashiongirl01.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko realan post!Svaka cast,a i slatko si me nasmejala 😂.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobar post, oduševljena sam. Veoma kreativno i originalno. Post je tako zanimljiv. Slažem se oko svega, sve je istina♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Potpuno se pronalazim! Baš si nasmijala, a opet rekla živu istinu. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  6. Hahahaa... tako je to kada si bloger, potpuno si pogodila! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  7. Pronalazim see! Hhahah..odličan post!

    https://elliesworldoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja, odlično si napisala ovaj post! ❤

    pineapplecakee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahahha predobro, baš si me nasmijala, ali ovo zapravo i jeste tako, super post :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post,prezanimljiva idejaa :D!
    Nadam se da ces kliknuti na linkove na kraju mog zadnjeg postaa :) (ne trebas na sve)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/haul-banggooddresslilynastydresstwinkle.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajme haha, jako originalan post! Definitivno se pronalazim u ovome za šminku i odjeću, točno tako ja zvučim dok kupujem nešto.. I prije kupovanja bilo čega pročitam sve moguće recenzije☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. jao kako je ovo lijep post,uzivala sam citajuci hahah.Stvarno predobar ti je posti orginalan naravno,nigdje ovako zaimljiv post nisam procitala,predobr si ovo napisala :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlicna ideja za post! Pronalazim se u tome. Neke proizvode vidim na nekom blogu i nakon toga slijedi citanje tisucu recenzija.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Koliko genijalan, kreativan i originalan post, ma ja nemam reci, svaka cast draga moja :) Na mnogo zanimljiv nacin si napisala post, bas mi je bilo zadovoljstvo citati ga <333

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš originalna ideja za post, stvarno! :) Odlično si ga napisala i nasmijala me malo, a i mogla sam se pronaći u nekim stvarima :D Super post!

    kreativanblog.blogspot.com❤

    OdgovoriIzbriši
  16. Hahaha baš si me nasmejala a zaista tako i bude!
    Taupe Candy

    OdgovoriIzbriši
  17. Zanmljivo i verujem istiniti za mnoge! :)


    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa! http://kathydelight.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!