subota, 7. siječnja 2017.

My winter morning routine

Zdravo svima! 

Kako ste mi vi danas? 
Raspust samo što nije završio, prava šteta!

Za danas vam pišem moju jutarnju rutinu tijekom zime, kada ne idem nigdje jutri jer je ona naravno drugačija kada se spremam za faks.

Krenimo! 


Budim se jako rano, oni koji me prate odavno, to možda već znaju. 
Nekada samo spavam malo dulje i tada sam baš sretna. 




Znači, budim se obično oko 7 sada dok je zima jer sunce još ne izađe pa se ne probudim ranije. 
Odmah kada se probudim, što ja uradim? Naravno, uzmem mobitel! 
Prvo provjeravam imam li ikakvih poruka, odgovaram na njih, ukoliko ih imam, a onda ulazim na blog. Obično samo čitam komentare, a onda vidim je li itko pisao išta zanimljivo, onda i to čitam i komentiram. To radim jako često, da nešto ne propustim i da mi se ne nakupi puno nepročitanih postova jer onda neću pola pročitati.
Ako sam već pripremila post, objavim ga, a ako nisam, ne pišem ga tada jer više volim pisati na laptopu jer mi je tako jednostavnije, naravno.




Nakon toga, ustajem, odlazim u wc, ako nisam gladna operem zube odmah, a ako sam gladna, operem ih nakon doručka. 
Obično uopće nisam gladna jutri, tako da to prije obavim. 

Kada to završim, vraćam se u sobu i gasim lampice ( to ću raditi još samo danas, da, tužno, prošao je Božić... ).




Onda obično još malo legnem i prelistam društvene mreže i smišljam što ću taj dan obući. Kada se napokon odlučim, presvučem se i do tada obično ogladnim, a moj doručak je postao Nesquik napitak... Da... Haha. Uz to obično pojedem jednu bananu ili jabuku ili pak napravim smoothie. 





Nakon što sam pojela ( ili popila? ) svoj doručak, spremim krevet, a nakon toga obično smišljam što ću pisati za blog, onda fotografiram proizvode, uređujem fotografije, a zatim i pišem sam post te ga objavljujem. 

Tu je moje jutro već gotovo jer se oko posta nekada baš mnogo zabavim, nekada mi treba i do dva sata da napišem jedan post. 




To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio! 

Naravno, nije ništa specijalno, no htjela sam vam realno prikazati kako izgleda moja jutarnja rutina bez onoga da šetam jednoroga, da idem u vojsku i tako dalje. ( Naravno, šalim se malo )



Do sljedećeg čitanja :*




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 17:

  1. Ne volim da čitam jutarnje rutine, jer su najčešće nerealne. Izgleda da to nije slučaj sa ovom, tako da mi se baš dopada to što si je napisala takvu kakva zapravo jeste. Odličan post i blago tebi kad možeš ustaneš u sedam, haha. :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post, lijepo si to napisala. Mozda bi bolje bilo da si nam te neke "korake" i slikala ali nema veze. Sve u svemu odlično.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna rutina. ❤
    Slične su nam rutine. 😂
    Pratim te i pogledaj novi post. Ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  4. Boze, zaista si me nasmejala! Mnogo mi se svidja tvoj blog!! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post, kao i ftokice koje si koristila u njemu, moram priznati da je i moja rutina slična :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post ! Jako mi se svidja tvoj blog <3
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post i divim ti se što se ustaješ u 7.
    Ja se izležavam do ručka :'D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Divna rutina!❤Divne fotkice!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična rutina. Može se reći da su nam rutine slične, osim što ja spavam mnogo, ali mnogo duže. Super post!:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična rutina, kao i post! :)

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ https://lifella2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post! Da, i ja cesto popijem svoj dorucak, a to je najcesce smuti.
    Pozz

    aleksaj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. -Odličan post!Veoma mi se dopada!Vau,budiš se oko sedam,svaka čast!Inače prvi put sam na tvom blogu i sjajan je!Izgled je prelep!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican post! Ja se sada preko praznika ne budim prije 10 ili 11. Naravno da i ja uzimam mobitel cim se probudim. Slike mi se jako svidaju. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Dopada mi se tvoj jutarnji režim, pogotovo što se ustaješ rano..Pratim te na GFC xo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Divann post mnogooo mi se dopadaaa . <3
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!