nedjelja, 8. siječnja 2017.

Omiljeni parfemi koje sam potrošila u 2016. godini

Zdravo! 

Za danas vam predstavljam parfeme koje sam ja potrošila u prošloj godini! 



Prvi je ovaj Guess seductive koji predivno miriše, glavne note su mu vanilija, kruška te kašmir. Detaljnije o ovome parfemu možete pročitati ovdje.
Meni se ovaj parfem jako svidio, dolazi u ambalaži od 30 ml, a njegova cijena je nešto niža od 50KM.  Što se tiče postojanosti, ostaje dosta dugo na koži, miris je umjeren do jak, no ništa previše, ovisi kakve parfeme volite, ukoliko volite jače, mislim da ovo ipak nije za vas.


Sljedeći je ovaj Christina Aguilera Royal Desire s glavnim notama ruže i ljiljana, a detaljnije možete pogledati ovdje. Njegova cijena je oko 40KM, ne znam točno, a ovaj je od 30 mL. Srednje je postojan, neće se predugo zadržati, no neće i samo tako nestati.



Zatim na red dolazi još jedan Christina Aguilera parfem s glavnim notama crne ribizle, vanilije i šljive. Nešto je nježniji nego prethodni i meni se ovaj više sviđa. Moj je od 15mL, iako ove parfeme možete naći u bočicama od 15,30 ili pak 50mL. Cijene ovoga parfema se zaista ne sjećam.
On je također srednje postojan, a više o njemu možete pročitati ovdje.



Sljedeći na redu je ovaj Antonio Banderas Her Golden Secret sa glavnim notama cvijeta naranče i gardenije, a detaljnije možete pogledati ovdje.
Također se radi o jednom srednje postojanom parfemu sa nešto ( za mene ) jačim notama, no nije previše jak, jako mi se svidio i brzo sam ga potrošila.


I šećer na kraju!



Ovo je definitivno moj omiljeni parfem!
Radi se o s.Oliver Selection parfemu.
Potrošila sam već dvije bočice i planiram kupiti treći!
Jako nježan parfem, kakve ja i volim, sa glavnim notama mošusa, nektarine i jasmina, a detalje pogledajte ovdje.
Ja ovaj parfem obožavam i ne mogu mu naći zamjerku jer mi se stvarno previše sviđa!
Njegova cijena je oko 45KM. Uglavnom, obožavam ga!



To bi bilo sve za ovaj post! 

Nadam se da vam se svidio! 


Do sljedećeg čitanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

22 komentara:

  1. Odlican post , i divni parfemi ! kisses
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam isprobala ove parfeme. Ja najvise volim neke slatkaste ili orijentalne mirise. Mislim da bi mi se svidio s.Oliver parfem. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni parfemi. ❤
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  4. Imala sam prvi parfem i takođe sam ga potrošila. Fenomenalan je, bio je mi je najdraži. Post je odličan!:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan izbor, zapratila sam te ☺
    New post on amna-tbhidc

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post. Nisam probala niti jedan od njih ali po tvom opisu djeuluju dobri.

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post! Imam ovaj drugi Christina Aguilera parfem i odličan je <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam oristila ove parfeme, ali znam da je Christinin parfem savršen *.* super ideja za post

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja vise koristim dezadoranse ali definitivno cu poceti sa parfemima! Super post!
    My life my rules

    OdgovoriIzbriši
  10. probala sam parfeme u drogerijama, najvise mi se svida ovaj drugi od christine aguilere.. uskoro cu ga kupiti, tako da mi je dobro dosao ovaj post, da budem sigurna u kupovinu

    Maggie's Blog


    OdgovoriIzbriši
  11. super
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. guess Odlican post, draga! Imam parfem Guess seductive i prelijepo mirise. Prvi put sam na tvom blogu i odlican je. Clan sam tvog bloga, pa ako zelis uzvrati. <3 :)

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Divni parfemi i odličan post! :* :*

    http://shineandfashion99.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivni parfemi, odličan post! :)

    http://lifella2.blogspot.com/ pratim te, ako želiš uzvrati♥

    OdgovoriIzbriši
  15. Post je odlican.Sto se tice parfema licno moram izdvojiti Christina Aguilera Royal Desire

    http://suzastil.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  16. Prelepi parfemi,vecinu njih posedujem i sama. Najvise mi se od ponudjenih dopada Christina Aguilera. Ako zelis uzvrati <3 <3

    http://sfashiongirl01.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  17. Već dugo kupujem ovaj Christinin parfem (mislim na ovaj drugi), ali nikako da ga kupim :). Super post i jako divna kolekcija parfema. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlican post. :)
    Zapratila sam te. Uzvrati, ako zelis.

    jaatotako.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Guess seductive je jedan od mojih omiljenih

    OdgovoriIzbriši
  20. Mnogo slatki parfemi ,jako dobar post
    Svrati do mene izasao je novi post ako moze koment

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!