petak, 6. siječnja 2017.

Pomoć za blog #1 - Kako ostaviti direktan link u komentare

Zdravo svima 

Ja sam dosta dugo tražila kako da ostavim direktan link koji će voditi ravno na moj blog, bez kopiranja ili nečega sličnog. 

To je ustvari jako jednostavno, samo pratite post. 


Znači, sve što trebate jeste kopirati ovo:

<a href="link vašeg bloga">Tekst koji želite da se vidi</a>


Znači, kada bih ja ovakvo nešto ostavila negdje u nekome komentaru, vidjelo bi se; Tekst koji želite da se vidi, klikom na taj tekst, odveo bi me ravno na moj blog. 

Znači ovako: 

<a href="https://myfirsttextvm.blogspot.ba">MMara</a> 

Crveno je link vašeg bloga, a ljubičasto je tekst koji želite da se vidi.

Pazite da slučajno ne izbrišete neki od ovih znakova jer tada ovo neće raditi.

 Isprobajte ovo u komentarima :)

I jedna mala napomena, ovo neće raditi na komentarima koji se objavljuju na Google+.

Nadam se da sam vam pomogla!


Do sljedećeg čitanja :*



Kontakt:marijana-1-@hotmail.com


Broj komentara: 29:

  1. Odlican post .Meni je dosta pomogao.Takodje sam trazila to ,ali nisam znala kako da napisem to na googlu.

    Golden Glow

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičan post draga! Znala sam već da ovaj da kažem trik, ali verujem da će mnogima jako pomoći :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!!!
    Nova sam na blogu pa ako zelis zaprati me i komm mi zadnji post
    The creative,modern and little bit girl

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post!!!
    Nova sam na blogu pa ako zelis zaprati me i komm mi zadnji post
    The creative,modern and little bit girl

    OdgovoriIzbriši
  5. Aa hvala ti na ovome, nisam znala kako se to radi!☺♥

    Fighter, brave and runner

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je jako korisno i mislim da ljepse izgleda u komentaru, a i lakse je onome kome smo komentirali samo stisnuti na taj link. Meni je lakse samo kopirati adresu bloga jer uvijek postove citam preko mobitela.

    Beauty by Dorotea

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam ovo znala, ali svejedno hvala, mene samo zanima kako ostaviti link do instagrama?

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post draga moja😊
    Čula sam za ovo,ali nikad nisam znala kako to učiniti❤
    x Nancy's little corner x

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala ti punoo, baš si mi pomogla, već mjesec dana pokušavam shvatiti kako se to radi :*

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  10. Znam ovaj 'trik' i zaista je super što postoji ovakvo nešto da ne bismo kopirali link, već možemo direktno ući. :)

    Introvertna Holandjanka novi post

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post draga! Lepo od tebe što si odlučila ovo podeliti sa nama. Ja već znam kako ovo izvesti i ja sam tragala dosta za tim i napokon pronašla. Samo ovako nastavi i htela bih da ti poželim srećne novogodišnje i božićne praznike:*

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post! Baš si mi puno pomogla, dugo vremena sam tražila način kako ovo uraditi <3

    El's Notes

    OdgovoriIzbriši
  13. Jao kao dobro,hvala ti mnoga na ovome velikome savjetu ����

    EM

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!