nedjelja, 15. siječnja 2017.

Rosal lipbalm Macaron balzam za usne

Zdravo svima! 

Kako ste mi danas?

Pitanja za Q&A postavljajte OVDJE!

Vjerovatno ste ove balzame već vidjeli u trgovini, radi se o Rosal lipbalm Macaron balzamima za usne. 
Oni dolaze u tri različita mirisa, a to su vanilija, borovnica i jagoda. Ja imam vaniliju i borovnicu jer nisam ljubitelj mirisa jagode, iako njih obožavam.

Da počnemo od samoga pakiranja, ono je plastično, usudila bih se reći matt, a kao što i samo ime ovoga balzama govori, u obliku je poznatih francuskih kolačića - Macaronsa!
Što se tiče samoga pakiranja, meni se iskreno jako sviđa, nemam niti jednu zamjerku za to, a nakon što i potrošim balzam, mislim da ću ga i dalje koristiti za nešto, već ću nešto smisliti.




Kao što vidite, i sama kartonska ambalaža je jako lijepa. 
Ovaj balzam sadrži 4.9 g proizvoda, a rok trajanja, od otvaranja je 12 mjeseci. 

Miris se meni osobno, jako sviđa, no miris od borovnice se osjeti više od mirisa vanilije, kada se otvori, možete ga osjetiti i u samoj prostoriji, a miriše prelijepo. Na to zaista nemam nikakvu zamjerku.




Sastojci: 

Ricinus Communis Seed Oil,  Hydrogenated Castor Oil,  Cera Alba, Aroma, Lanolin, Butyrospermum Parkii Butter, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Saharin, Anise Alcohol, Cl 77891, Cl 19140.




Balzam je nešto tanje teksture, topi se pod prstima i jako lako se razmazuje na usnama te ostavlja lagani sjaj uz osjećaj da imate nešto masno na usnama. Ukoliko nanesete deblji sloj, balzam se malo lijepi i može vam lako umrsiti kosu, dok sa manjom količinom nećete imati takvih problema.
Ja sam ga namazala u nešto debljem sloju i ostavila da radi svoj posao, balzam sam osjećala na usnama i nakon 3 sata, naravno, mnogo slabije, ali je on i dalje bio prisutan. 




Sada nešto što vjerujem svakoga zanima, a to je zapravo hidratacija, ovaj balzam se njome baš i ne može pohvaliti, ako imate jako osjetljive usne, ovaj balzam, za sada preskočite, no ukoliko nemate osjetljive usne, možete ga koristiti kao neki oblik prevencije od isušivanja. Hidratacija nije grozna, no nije niti najbolja, tako da ukoliko to tražite od ovoga proizvoda, bolje da ga za sada preskočite, dok ne dođe nešto toplije vrijeme kada nam usne postanu manje osjetljive. 

Cijena ovoga balzama je: 5.50 KM.



Moj opći dojam o ovome proizvodu:

- Proizvod prije svega lijepo izgleda, lijepo sijedi u ruci te lijepo miriše, no hidratacija mu nije jača strana, no također pakiranje, koliko god da je lijepo, nije previše praktično jer balzam morate nanositi rukama, znači, morate svaki put dobro i temeljito oprati ruke prije nanošenja, a znamo i sami da to nekada nismo u mogućnosti, po meni je to najveća mana ovoga balzama. 


Ukupna ocjena za ovaj balzam: 4/5


Kako se vama sviđa ovaj balzam?

To bi bilo sve od mene za danas! :)


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 28:

  1. Nisam probala ove lipbalmove. Vidjela sam ih u DM -u, ali mi nikada nisu odvlačili neku posebnu pažnju. Imam vrlo osjetljive usne; najčešće po jesenni i zimi, mnogo su ispucale pa vjerujem da ovo i nije za mene, no, u moru labela koje imam mislim da ću i ovaj da probam. Odličan post!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam merkala ove balzame u prodavnici i odbili su me najviše zbog toga što se moraju mazati prstima.. Odlična recenzija, možda nabavim jedan čisto radi ambalažice i mirisa.☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam isprobala ovaj proizvod ali mi se jako sviđa i planiram ga kupiti. Odlično si napisala ovaj post, a i puno novog sam saznala o ovom proizvodu sto nisam znala do sad.

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Nijesam isprobala ovaj proizvod, iako sam ga vidjela u mnogo radnji. Nije mi privukao pažnju, jer imam jako osjetljive usne, i još uvijek ne mogu da pronađem odgovarajuće labelo ili balzam. Odličan post!

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Voljela bih isprobati verziju od vanilije. Zbog slabe hidratacije cu ga preskociti za sada. Odlicna recenzija! :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su ovi balzamčići preslatki. Podsjećaju me na one male "sendvič" kolačiće. :)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam još vidjela ove blazame, ali nakon što sam vidjela ovaj post i vidjela makarons kutijicu, shvatila sam da ovo moram imati *.* izgleda tako predivno

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  8. mnogo mi je slatko njohovo pakovanje jer podsecaju na macaroons! moram da ih kupim i ja :D
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/01/top-5-knitted-dresses.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Videla sam ih u Liliju!Bas cu da probam,pogotovo ovaj od vanile,zuti! <3

    patheticblonde.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš sam neki dan vidjela ove balzame za usne u dm-u i preslatki su.

    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Great post
    carolineworld123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Nice post!
    I will be glad mutual subscription <3
    Shkvo

    OdgovoriIzbriši
  13. Kakoo je mene oduševiloo ovo pakovanje ! Ajme, pa ne da je i sama njihova ideja jako lepa, nego je i u delo sprovedena savršeno. Kupujem, sigurno, kad naletim na ovo ! Inače, ja sam ti jedan večiti zaljubljenik u vanilu i nebitno mi je o kom se proizvodu radi, samo ako sadrži taj miris. Divna recenzija, svakako. :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Diivan post! Vidjela sam bas neki dan to u bipi i sam izgled mi je odvukao paznju :) Drago mi je da si napisala recenziju :)
    Nadam se da ces kliknuti ili ostaviti komentarr :)--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/haul-banggooddresslilynastydresstwinkle.html

    OdgovoriIzbriši
  15. Pakovanje je zaista PREEEEESLATKO, mada kada bih ja imala takav balzam, postojala bi velika sansa da cu da ga pojedem sa obzirom na moju ogromnu ljubav prema slatkisama ahahah :D Moram pohvaliti i slike, bozanstvene su, svaka cast stvarno <3 <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja nikad nisam bila fan tih proizvoda za njegu usana, čak ni Baby Lips nemam, ali mislim da ću ovo kupiti, nekako mi kjut izgleda.

    My blog - Aminique

    OdgovoriIzbriši
  17. Hej, blog ti je odličan, od mene imaš follow.
    Ako želiš, pogledaj moj blog! Nova sam & puno bi mi značilo. <3

    mybeautycorner.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  18. Balzam izgleda vrlo slatko, ali sumnjam da ću ga kupiti, jer uvijek želim bolju hidrataciju. :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovi balzami su preslatki! Odlično si ih opisala! Uživala sam čitajući post!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  20. Pakovanje je prelepo, ljubav na prvi pogleda. ❤❤❤, mislim da xu isprobari ovaj balzam jer nisam do sada . ❤❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  21. ODLICAN POST,DRAGA!!!
    http://creativedmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  22. Ma ja bih kupila par komada samo da ih nosim okolo kako su slatki :)


    Novi post na blogu...
    Kalopsia ♥

    OdgovoriIzbriši
  23. Pratim te pa ako hoces uzvrati, a blog ti je odlican

    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Sjajan post!Odlična recenzija!Fotke su veoma lepe!Labela izgledaju veoma dobro!Definitivno ću ih kupiti!♥♥
    HUGE GIVEAWAY/VELIKO NAGRAĐIVANJE JE NA MOM BLOGU,PA KAO ŽELIŠ POGLEDAJ!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  25. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Labela izgledaju odlično, imam ovakav žuti i dosta mi se sviđa <3
    Ako želiš pogledaj moj novi post :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/01/zanimljive-teorije-zavjere.html

    OdgovoriIzbriši
  26. izgleda super :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  27. Prelep post.Pakovanje je prelepo.Oboavam tvoj blog.♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  28. Odličan post draga, pakovanje je prelepo! :-*

    http://shineandfashion99.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!