srijeda, 15. veljače 2017.

Hvala! + Što se to dešava sa bloggerom?

Iiiii dobra večer svima! 


I da, moj blog trenutno prati 201 osoba!!

Moram vam reći da sam jako sretna zbog toga! 
Ovo mi je još veća motivacija, da budem još bolja, orginalnija i prije svega redovitija na blogu! 

Zato vam mogu samo reći HVALA! 
Što mislite o darivanju? Razmišljala sam malo o tome i mislim da bih mogla složiti neki paketić za vas, no o tom potom :)





Iskoristit ću ovu priliku da spomenem još jednu stvar. Ne znam je li tako i kod vas, ali kada krenem čitati postove drugih blogera, više od pola tih postova su haul postovi sa raznih stranica. Ja volim čitati takve postove, ali nakon 10 takvih, više mi se ne čita!
Kao da smo svi upali u neku krizu motivacije, inspiracije, volje i želje?
Nema više nekih inspirativnih postova kakve sam nekada mogla pročitati svaki dan, zar smo zapali u neku krizu haul postova? Recite mi što vi mislite o tome?

Također, naišla sam neki dan na jedan "giveaway" na nekom blogu, zaista ne želim imenovati tu osobu i taj blog, ali djevojka je preuzela fotografiju nekih proizvoda (koji bi trebali biti naš poklon) sa jedne strane stranice, to znam zato što u uglu te fotografije piše naziv te stranice te sam, naravno, odmah počela tražiti tu stranicu.
Djevojka je htjela da joj lajkamo sve objave na Instagramu (15 ih je) i da je pratimo naravno na Instagramu i na blogu i tako možemo sudjelovati u tom darivanju, a ona nakon toga više neće pisati jer je to navodno zadnji post...
Nisam htjela ovo javno objavljivati, no ipak, htjela sam da znate, da obratite pozornost. Neće meni,a ni vama ništa biti ako lajkam sve njezine objave, ali nije u tome stvar, a nadam se da se slažete sa mnom. Ona je htjela na jedan jako ružan način doći do lajkova i to mi je jako zasmetalo...
Imala sam dojam da njezin blog postoji samo zbog lajkova na Instagramu. Što vi mislite o tome?

Malo sam se napisala, možda previše "hejtam", ali evo, morala sam ovo podijeliti sa vama!




Još jednom, HVALA vam za sve!



Vaša MMara :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog




Broj komentara: 18:

  1. Čestitam na 201 pratiocu, mogu reći da sam sa tobom od samog početka i da mogu da kaem da si tih 201 čitaoca u potpunosti zaslužila ♥
    Nadam se da ćeš dostići i 1000 i mnogo više čitalaca jer to i zaslužuješ ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga to sto si rekla istinu ne znaci da hejtas nekoga. Meni je cak jedna devojka na fb-u poslala poruku da je zapratim jer zeli da ima sto vise pratioca kako bi dobijala poklone sa raznih sajtova. Bila sam šokirana kada sam to videla iako sam znala da se 80% blogova otvara bas iz tog razloga.
    Ps. Cestitam ti na +200 pratioca. Drago mi je da sam clan tvog bloga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je baš ružno, sve se danas vrti oko toga...
      Hvala ti puno draga! <3

      Izbriši
  3. Čestitam ti na +201 pratioca,draga. Nadam se da će ih biti još više. Što se tiče Giveaway-a nisam bila u prilici da vidim taj post. Ali danas blogerke otvaraju blogove samo za to. Da imaju više lajkova na IG, da dobijaju besplatne stvari na recenzijama, da zarađuju i još mnogo toga. Možda je danas blogovanje izgubilo smisao.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga! <3
      Na žalost, sve je više i više takvih blogova...

      Izbriši
  4. Čestitam na ovako divnom broju ljudi koji te prate! :)
    što se tiče ove devojke, nisma to videla, ali zaista mislim d aje besmisleno učestvovati u takvom giveaway-u jer je zaista nekorektono prema nama koji smo potencijlni učesnici :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga, od srca ti čestitam na ostvarenom uspjehu kao i na ovako originalnom postu i želim ti još mnogo pratilaca. Što se tiče te djevojke, slažem se u potpunosti sa tim da nije ni malo lijepo sa njene strane što je tako postupila. Uz to, i ja sam se, u poslednje vrijeme, često susretala sa objavama na instagramu tipa "ko zaprati ovaj profil na poklon dobija sve sa slike", a na slici kozmetike da mislim da bi poštarina bila skuplja od same cijene proizvoda. Ali takvi smo mi ljudi. Patimo od lajkova i svega, a ne čuvamo sopstvene vrijednosti kao što su originalnost i različitost od drugih.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na lijepim riječima! <3
      Da, instagram je pun takvih stvari, a još uvijek ima, da tako kažem, naivnih ljudi koji povjeruju u to i lajkaju takve stvari ili što već treba...

      Izbriši
  6. Iskreno, ne znam ko je ta devojka, ali verujem da je tačno sve što kažeš, i složila bih se sa tobom! To je neispravno! Desi se da svima nama ponestanu motivacije. Nekad su nam postovi drugih blogera motivacije (kao tvoj meni hah), ali to ne znaci da trebamo lagati kako planiramo giveaway zarad lajkova. Uzas, zgrozena sam! Tebi cestitam na preko 200 pratilaca, zaista je zasluzeno!Zelim ti da postaneš još bolja!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam!Nadam se da će ta cifra sve brže rasti kao i tvoj blog!:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam ti na 200+ pratitelja,definitivno zaslužuješ! <3
    što se tiče ovoga sa blogom,slažem se s tobom.Sada se svaki drugi blog bavi suradnjama i haulovima i na svakom drugom blogu čitam jedno te iste postove.
    Mislim,imala sam i ja krize sa blogom i nedostatka inspiracije, ali dobro. Svatko piše ono što voli,jel tak? A što se tiče one djevojke,slažem se s tobom hhahh :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam ti na više od 200 sljedbenika, svojim trudom si sigurno zaslužila!
    Super što si napisala za ovu djevojku te na taj način pokazala kakvim se ljudi stvarima služe da bi postigli nešto. Tebi želim puno sreće i još puno sljedbenika u nastavku! <3

    El's Notes

    OdgovoriIzbriši
  10. Od srca cestitke na 200+clanova! Slusaj, tacni znam sra zelis da kazes pod tim 'sta se desava sa blogovima'. Malo je recu da te razumem, i da delimo misljenje. A postupak te devojke/devojcice je izuzetno jadan. Ja se teudim da uvek budem prihinalna i svoja, a prema komentarima mogu da zakljucim da uspevam u svom naumu. I ti uspevas da se izdvajas znaj. :D
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke na ostvarenom uspjehu. Želim ti jos puno sreće u daljnjem blogovanju.

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitam ti na 200+ čitaoca, smatram da si ih svojim trudom i radom i zaslužila. Što se tiče inspriracije na blogu, koju u posljednje vrijeme niko nema složila bih se. Pomalo mi je dosadilo gledati haul postove, ili još gore wishliste, zapravo ne mislim da je to zbog nedostatka inspiracije, mislim da je to zbog toga što pojedine osobe stalno sklapaju saradnje, zbog čega su zapostavile prave čari bloga. Što se tiče djevojke koja je napravila to darivanje, mislim da je jako ružan način na koji pokušava doći do ''slave''

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  13. Malo kasnim, ali nema veze. Cestitam ti na 200+ pratilaca. U potpunosti se slazem sa svim sto si rekla, a bas iz tog razloga kada sam i ja primjetila da svi samo pisu sta su kupili ja sam zapocela svoj blog da bi bio drugaciji. Puno srece u daljem blogovanju!
    mona-lifestylediary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!