utorak, 7. veljače 2017.

Osobe koje me nerviraju u autobusu

Zdravo svima! 

Za danas vam pišem post o osobama koje ne volim sresti u autobusu. Budući da sam u zadnje vrijeme jako često u autobusu, srela sam stvarno dosta različitih ljudi, a sada ću nabrojati one koje ne volim sresti tu. 

Molim vas, da se nitko ne uvrijedi, ovo je samo moje mišljenje i ako vi radite nešto od ovoga, normalno da to nećete prestati raditi zbog par ljudi kao što sam ja! :)





Prebučne grupice 

Kod ovakvih grupica mi najviše smeta to što obično preglasno pričaju, stavim slušalice, pojačam najviše što mogu i opet čujem njih kako pričaju. Iskreno, volim se opustiti tijekom vožnje i slušati glazbu i uživati u tome, ali, ovakvi ljudi me u tome itekako sprječavaju!


Preglasan smijeh

Shvaćam da vam nešto može biti jako, jako smiješno, ali već neko vrijeme u autobusu slušam jednu te istu osobu koja se histerično smije! Nije mi jasno što je toj osobi baš svaki dan toliko smiješno. Ponovno, stavim slušalice, no ništa ne pomaže protiv toga...




Ljubavni parovi 

Kako da ovaj popis prođe bez njih?
Shvaćam ja da se vi volite, ali možete li se malo samo suzdržati, nije lijepo gledati. 
Imala sam priliku sjediti iza ljubavnog para, najgora vožnja autobusom ikada! Na žalost, autobus je bio pun i nisam se mogla premjestiti...


Puštanje glazbe

Oh, baš sam kao neka bakica haha :)
Ali ne volim kada netko preglasno pušta glazbu i onda ja ne mogu slušati svoju. Ljudi, nabavite slušalice, molim vas!





Sijedimo ja i torba-ljudi

Znate ono kada je autobus pun, a tu se nađe neka djevojka ili možda neki momak koji sjedi sa svojom torbom, koju inače mogu i držati na sebi, onda dođeš ti i pitaš je li slobodno, a ta osoba bezvoljno odgovara da jeste i jedva diže svoju torbu da vi možete sjesti. 
U redu, shvaćam to da sjedite sa torbom kada je autobus poluprazan, ali stvarno nije lijepo kada to radite u punom busu. :)


Udaranje u sjedalo-ljudi 


Ovo je također nešto što baš ne volim. Gotovo svakome se desi da prilikom sjedanja udari u moje sjedalo, no ja to zanemarim jer je i inače jako usko u autobusima, ali kada netko konstantno, tijekom cijele vožnje udara u moje sjedalo, e to mi jako smeta...


Vruće mi je u sred zime-ljudi

Mrzim kada sjedim pored prozora, a nekome je baš vruće u sred zime i otvori moj prozor. Ja ga tada odmah i zatvorim, zašto? Zato što je vjerojatno vruće samo toj osobi, a svima ostalima je hladno, kao i meni. Ne želim se prehladiti ili nešto slično samo zato jer je nekome vruće u jakni, možda je jednostavnije da on skine jaknu i neće mu biti vruće. Mislim da i ta osoba, u tom trenutku, mrzi mene haha :)





Hm, mislim da bi to bilo sve, malo sam ispala zla i mrzovoljna haha, ali volim kada imam svoj mir i u autobusu. 

Nadam se da se nitko od vas nije uvrijedio! Nije mi to bila namjera! 



Smeta li i vama nešto od ovoga? 
Što vama smeta u autobusu?



Do sljedećeg čitanja!




Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 6:

  1. Odlican post. I mene isto tako neki ljudi nerviraju u busu. A najvise oni koji se guraju da bi prvi zauzeli sediste.

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post draga! Definitivno ne volim iste osobe u autobusu iako se i ne vozim pre često :) Super ti je ideja za post <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Hah, Marijana draga, ovaj post mi je bio zaista jako smešan i zanimljiv. Ovo je vrlo interesantna tema i za čitanje i za pisanje. Ja se svakog dana služim gradskim prevozom tako da se susrećem sa svim i svačim ali me definitinvo najviše nerviraju, pored spomenutih ljudi, oni koji jedu u autobusu pa time i šire miris svoje hrane (miris čipsa sa sirom, ili miris salame iz sendviča, bljak, bljak, bljak), zatim šiškanje kesa, i na samom vrhu, 'ja imam unuku tvojih godina' babe,koje non stop zagovaraju, hah...Zaista odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Huh, sva sreća pa nemam tu "čast" da putujem autobusom. Ok, ne baš da je nemam, ali to nije toliko čest slučaj. Obično se vozim autom ili vozom (ako baš moram u javni prevoz). Tu se da naći sopstveni mir i uživati u vožnji. Uz to, nema onih bespotrebnih cimanja (kreni-stani-kreni-prikoči) već kada krene ne staje do stanice, i to znaju da propuste ako ne moraju da staju. Savršenstvo :D. Stvarno divan post, kao i tema. Sve pohvale.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja dosta putujem autobusom, tačnije svaki dan i da budem iskrena mene skoro sve nervira u autobus, od nekiih najbanalnijih stvari, do nekih koje si ti navela, kao što su zaljubljeni parovi, koji nisu nikome zanimljivi, ali i preglasna muzika. Odličan post

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  6. Jooj i mene sve ove stvari nerviraju, a posebno ljubavni parovi, haahha
    Novi post na mom blogu
    mona-lifestylediary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!