četvrtak, 16. veljače 2017.

This or that TAG - Collab sa Kika beauty

Zdravo svima! 

Kako ste mi danas? Ja baš i nisam najbolje, na žalost, malo sam prehlađena, no ništa strašno.
Kako ste se proveli za Valentinovo? Moram vam reći da sam se ja stvarno odlično provela! 
Imala sam par ideja za postove na temu Valentinova, ali nikako, nikako nisam imala vremena i zbog toga mi je užasno žao! Vrijeme mi je tako brzo proletilo dok sam učila... No, što je, tu je...

Za danas vam spremam jedan TAG, kojeg ste možda već i vidjele, ali ovo je collab post (da, prvi na mome blogu!) sa mojom dragom kolegicom blogericom Ivom sa bloga Kika beauty, obavezno pogledajte i njezin post, te se naravno pretplatite na njezin blog ako to želite, ali nemate razloga ne željeti, ima jako lijep blog! :)

Ja sam ovaj TAG davno nekada radila, no budući da ga je Iva predložila, mislila sam, zašto ne :)


Krenimo sa pitanjima! :)


MAKEUP

Rumenilo ili bronzer?
- Rekla bih da je to definitivno bronzer, jer imam prirodno rumenilo, tj lako se zacrvenim, bilo to od topline, hladnoće ili nečega trećeg. No, volim ja koristiti i rumenila, bez obzira na to, ali eto, neka bude brozner ovaj put.




Sjajilo ili ruž?
- Ruž, definitivno! Već sam u par navrata govorila kako ne volim sjajila, ne volim taj osjećaj na usnama i ne volim kada mi se sve lijepi za njih, kada stavim balzam za usne, sve se lijepi za mene, a ne još sjajilo, veliko NE. Iako sam primijetila da se sjajila vraćaju u modu ponovno, da se tako izrazim, no mislim da ih ja neću nositi.

Tuš za oči ili maskara?
- Maskara, mislim da oči samo sa maskarom mogu izgledati jako lijepo, ali samo sa tušem za oči, mislim da bi to izgledalo grozno, oči bi bile nekako zatvorene i male, tako da, maskara!



Tekući puder ili korektor?
- Ovo je malo teže. Ja nemam nekih nepravilnosti na licu pa korektor koristim samo da posvijetlim neka područja na licu, a opet, nije mi ni puder toliko prijeko potreban, ali eto, neka to bude puder jer ipak s njim mogu cijelo lice prekriti.

Neutralna ili jarka boja sjenila?
- Više se odlučujem za neutralna jer je teško pogriješiti sa njima, a i ne volim baš jarke boje na svome licu. Najviše volim nositi nešto smeđe, sivo, crno, ali i blago ljubičasto, ali mislim da se to ne ubraja u jarke boje :)

Prešane sjenke ili sjenilo u prahu?)
- Prešane, jer ih je kudikamo lakše koristiti, manje je nereda, a i, bar ja, mogu lakše dozirati koliko proizvoda uzimam četkicom.

Kistovi ili spužvice?
- Kistovi, nisam neki fan nikakvih beauty spužvica, mislim da su četkice čistije, što im daje ogroman plus! Naravno ako ih perete redovno, ja svoje perem nakon svakog korištenja jer ne volim razmišljati o tome jesu li čiste ili ne, hoću li dobiti neku infekciju ili nešto slično, da, znam, paničarim previše oko toga!






NOKTI

OPI or China Glaze?
- Nisam, na žalost probala niti jedan od ova dva laka, tako da ne mogu odgovoriti.

Dugački ili kratki nokti
- Dugački! Sa noktima trenutno vodim jednu borbu, jako su mu oslabili, narasli su oni, ali vidim da nije to to, mislim da je i njih ova zima izmorila koliko je i mene...



Akrilni ili prirodni?
- Prirodni! Jednom sam imala umjetne nokte i mislim da ih više nikada neću staviti! Doslovno sam nokte godinu dana oporavljala! A inače su bili baš lijepi, dugi i čvrsti, šteta :)

Svijetle ili tamne boje?
- Ovisi, nekada volim nositi tamne, a nekada svijetle, ovisi od moga raspoloženja taj trenutak kada lakiram nokte, a ako me vidite sa nude matt lakom na noktima, znajte da nisam imala vremena za lakiranje noktiju, pa sam nalakirala sa onim što se najbrže suši haha :)

Cvjetići - da ili ne?
- Nekada sam ih crtala po noktima, na svaki po 3 haha. Iskreno, ljeti mi je to jako lijepo, pogotovo neke ruže na pastelno plavoj podlozi, to mi je odlično! No preko zime, to me nekako ne privlači, tako da i da i ne :)




TIJELO

Parfem ili sprej za tijelo?
- Parfem, bolje mirišu, tj ostaju dulje na koži od sprejeva za tijelo :)



Losion ili maslac za tijelo?
- Maslac za tijelo, definitivno, pogotovo za noge jer mi je tu koža jako suha, pa mi bolje dođe maslac nego losion.

Gel za tuširanje ili sapun?
- Gel za tuširanje! Ne volim koristiti sapune jer jako, jako isušuju i to mi se nikako ne sviđa! Ne volim taj osjećaj zatezanja kože, a u krajnjem slučaju, ne preporučuje se njihova upotreba za cijelo tijelo.

Lush ili neki drugi brend
- Neki drugi brend jer nikada nisam probala ništa od Lush-a jer se kod nas ne može kupiti. Ne znam zašto me to ne čudi... Zašto se u Bosni i Hercegovini ne mogu kupiti takve super stvari?





FASHION

Traperice ili trenirka?
- Traperice kada idem negdje, a trenirka naravno kada sam kući. Rijetko idem bilo gdje u trenirci.

Dugački ili kratki rukavi?
- Kratki, definitivno! Obožavam ljeto, a tako i kratke rukave!

Haljine ili suknje?
- Haljina definitivno! Nisam ih dugo nosila, a sada sam baš nešto poludila za njima, nisam ih prije niti gledala u trgovinama, ali zato sada nadoknađujem :)

Prugice ili karirano?
- Hm, teško pitanje! Nemam ništa na prugice, ali ih svejedno volim, no ipak ću reći da više volim karirano :)



Japanke ili sandale?
- Japanke, češće ih ima u mojem broju haha :)
No, ako idem negdje, onda naravno sandale!

Šal ili kapa?
- Kapa! Ne volim kada mi je hladno po ušima, a i općenito po cijeloj glavi haha, a i sa kapom mi vjetar manje nosi kosu na sve strane :)

Male ili velike naušnice?
- Male za svaki dan, no za neke posebne prilike, volim podići kombinaciju i nekim super velikim naušnicama, pogotovo uz neku pundžu :)



Lančići ili narukvice?
- Lančići, jedan nosim već par godina svaki dan, a narukvice mi nekada smetaju, pogotovo kada perem ruke, pa ih moram paziti da se ne bi smočile.

Štikle ili balerinke?
- Balerinke za svaki dan, no za neke posebne prilike, odabirem štikle jer se ja osjećam nekako ljepše i elegantnije :)



Jakna ili duks?
- Teško pitanje! Opet bi za kućnu varijantu izabrala duks, ali kada idem negdje, odabrala bih jaknu, osim u slučaju da nosim trenirku, nosila bih duks, ali to je svakako rijedak slučaj.


KOSA

Kovrčava ili ravna?
- Imam kovrčavu kosu i stalno je peglam, tako da... Ravna. Rijetki su oni koji su me vidjeli sa mojom, da tako kažem, prirodnom kosom i ljudi uglavnom kažu da mi je tako super i da češće nosim kovrčavu kosu, no meni se moja kosa iskreno ne sviđa, ma što god ljudi govorili :)

Pundža ili rep?
- Više sam tip za pundžu, no volim nositi i visoki rep. Nikako, ali nikako ne volim nositi onaj normalan rep, mislim da mi glava izgleda ogromna i nekako izdužena s njim haha :)




Ukosnice ili kopčice? 
- Ukosnice, male su i ne vide se, ali rijetko koristim i jedno i drugo, kopčice koristim samo kada peglam kosu ili kada moram samo skloniti kosu sa lica.

Lak za kosu ili gel?
- Niti jedno, niti drugo, no ako moram birati, rekla bih lak za kosu :)

Duga ili kratka?
- Duga! Nikako mi ne stoji kratka kosa, baš zbog toga što je kovrdžava i onda, koliko god da je ispeglam, ona se uvije barem malo, a kada je mala, onda mi ide prema licu i ja volim reći da tada izgledam kao tetkica, da... Tetkica. haha! Sve tetke, nemojte se ljutiti :)




Svijetla ili tamna?
- Nešto između, ali da više vuče na tamno haha, moj odgovor je tamna.

Svezana ili raspuštena?
- Iako stvarno volim nositi pundžu ili visoki rep, više volim kada imam raspuštenu kosu.


RANDOM

Kiša ili sunce?
- SUNCE!

Zima ili ljeto?
- LJETO! Manje obaveza, vrijeme je lijepo, toplo je, ma odlično!

Jesen ili proljeće?
- Proljeće. Znam da će ljeto brzo, a i sve postaje nekako ljepše, a jesen, sve opada i postaje hladnije... Ne, nikako haha.

Čokolada ili vanilija?
- Čokolada, definitivno!



Istok ili Zapad?
- Jug i Sjever haha :)
Glupo je pitanje, tako da nema smisla na njega odgovoriti :)



To bi bilo sve za ovaj post, TAG, collab, kako god hoćete!

Svakako pogledajte i Ivin blog :)



Do sljedećeg čitanja :*



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog





Broj komentara: 12:

  1. Jako mi je drago što si uradila ovaj tag, draga. Predivan je. Odgovori su jako lepi, kao i pitanja. Uz to ovo je bio i collab. Kladim se da je i Iva predivno napisala ovaj post, kao ti.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  2. Dopadaju mi se tvoji odgovori!
    Nadam se da je ispit dobro prošao :)
    Želim ti da brzo ozdraviš i punooo uspeha u daljem blogovanju :*

    KIKA

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga, tag je predivan. Stvarno sam uživala čitajući ga i pronašla sam mnogo sličnosti među nama :). Želim ti brz oparavak :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  4. Marijana draga, moram reci da mi se ovaj tag bas dopao. Do sada nisam citala ni jedan slican ovome te je to doprinelo da zaista uzivam citajuci. Odlican post, vrlo interesantni odgovori.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako ljep post. Uživala sam čitajući. Dala si mi odličnu ideju za moj novi post.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. great post :)

    https://tiateilli.com/fooddrink/heart-shaped-cookies-quick-easy/

    https://instagram.com/tiateilli

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš lepi odgovori, zanimljiv post! :))


    http://www.jelisavetadj.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne šminkam se toliko, ali mi se post jako dopao i većinu stvari koje si izabrala bih i ja izabrala, kada bih već birala :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  9. Great post!
    Love it,
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post! Jako mi se sviđa :D

    http://catherinehere.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post, zanimljiva pitanja a tvoji odgovori fenomenalni. Uživala sam čitajući:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!