četvrtak, 9. veljače 2017.

Youtuberi koji zaslužuju više pažnje

Zdravo svima!


Youtube je jako popularan i na njemu zaista ima mnogo kanala, ali, naravno, uvijek se nađe netko tko se jako trudi, a opet nije toliko poznat. Ovo su neki od takvih kanala koji bi po meni trebali imati više pretplatnika, nadam se da se slažete sa mnom! :)




Neki su čuli za nju, dok neki i nisu, ona je meni jako draga i volim gledati njezine videje, jako se trudi i jako se lijepo uvijek našminka i često ima neke super ideje za videje. Svakako vrijedi pogledati njezin kanal, a ispod možete pogledati njezin zadnji video!








Jedna divna osoba! Zna dosta toga o šminki i uvijek, ali uvijek je besprijekorno našminkana! 
Njezin kanal jako lijepo napreduje, ali ja mislim da bi ona trebala biti još poznatija jer smatram da je njezin kanal kvalitetan i Maja je stvarno super! Njezin zadnji video možete pogledati ispod:





Zaista mi nije jasno kako ova cura ima samo 1300 pretplatnika! Ona je uvijek tako vesela, uvijek je nasmijana, kvaliteta njezinih videa je stvarno dobra, edit, osvjetljenje, ma sve, ali eto, ostala je neprimijećena. Ja se nadam da ćete bar svratiti na njezin kanal :)
Njezin zadnji video:





Njezini videji su jako jednostavni i kratki, ne gubi vrijeme na nepotrebnu priču, rekne sve što treba, a ne ostanete pola sata na njezinom kanalu slušajući malo o šminki, pa onda 5 minuta o tome kako pada kiša, pa onda opet o šminki i tako u krug. Ona je jako jednostavna. Kvaliteta samih videa je, barem meni, odlična! 
Također, zadnji video pogledajte ispod:



I za kraj, naravno:


A tko drugi haha :)
Sara mi je bila omiljena youtuberka, a postaje to i sada. Jedno vrijeme nije snimala i jako su mi nedostajali njezini videji, tada je njezin kanal nekako stao, ali sada ponovno redovnije snima, napokon, to mi je jako drago! Svakako pogledajte njezin kanal, a ispod možete pogledati njezin zadnji video:





To bi bilo sve za ovaj post! 

Nadam se da ćete pogledati kanale ovih cura jer mislim da su sve super! 

Jeste li vi čule za neku od ovih?

Za koje youtubere vi smatrate da bi trebali biti popularniji?




Do sljedećeg čitanja! 


MMara



Insagram: mmara_blog

Kontakt: marijana-1-@hotmail.com

Broj komentara: 20:

  1. Čula sam za Bebi Ritu kao i za ThePSaru. Nisam neki ljubitelji ovih youtuberki, ali ih mogu pogledati ponekad. Sjajna ideja za post:)

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Bebi Ritu i ThePSaru pratim već duže virjeme i slažem se sa tobom da zatlužuju malo više pažnje. Ok, nisu toliko energične i "napadne" kao ove poznatije prilikom pristupa, ali sadržaj koji nude poprilično je koristan. Sve pohvale za post i ideju.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam čula ni za jednu od njih, većinom iz razloga što baš i ne pratim beauty kanale, ali definitivno ću ih pogledati :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Praim jutjub scenu i apsolutno se slažem da bi ovi jutjuberi trebali da postanu još poznatiji, jer zaista zasluzuju zbog svog rada, truda a i samog sadrzaja na kanalima. Jako zanimljiva tema, odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Pratim YouTube ali nisam čula ni za jednu od ovih devojaka. Slažem se da ima puno kvalitetnih ljudi koji ostanu neprimećeni i obratno, u svakom slučaju dobra tema, zanimljiva ideja! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  6. Nikada nisam čula za ove jutjubere,mada ne pratim toliko jutjub scenu tako da to i nije čudno.Lepo si ih opisala,definitivno zaslužuju više pažnje,odličan post!

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam baš aktivan pratilac YT scene, ali ovi ljudi mi skroz okej izgledaju. Mislim da se radi upravo o toj medijskoj nepravdi, ali svako gleda šta mu paše. :) ♥

    Aminique

    OdgovoriIzbriši
  8. Pratim mnogo devojka i jutjuberka na YT, ali nikad nisam čula za voe devojke. Pogledaću nekoliko njihovih videa da budem sigurna da su veoma dobre.
    Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  9. ThePSara ima i blog i jako je popularna i ima fantastične videe, Bebi Ritu sam prije pratila, ali mi više nije toliko simpatična, ostale youtubere ne znam i definitivno ću ih pogledati, jer sam uvijek u potrazi za nekim novim kanalima. Hvala na preporukama

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  10. Čula sam za sve navedene youtubere i slažem se da zaslužuju puno više pretplatnika!
    Uskoro opet krećem s pisanjem,pa ako imate vremena učlanite se u moj blog,ako već niste. :)

    http://mylitleworldbymee.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Sara je jedna od prvih ytuberica sa naših prostora koju sam počela pratiti,jer ono ona je jedna od prvih pa nisam ni imala nekog izbora,haha.Ona mi je zaista divna.Ostale cu pogledati:)
    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  12. I didn`t know any of them :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Obožavam DashOfBlue i ThePSaru, valjda ću se sjetiti i pogledati druge djevojke. :)

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši
  14. Awesome youtubers, thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you, follow back? *
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  15. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  16. Pratim neke kanale ali ne i ove. Mogla bih da pogledam šta ima kod njih :)

    OdgovoriIzbriši
  17. the last one girl seems to be really cool:) follow:) now waiting for U:)

    OdgovoriIzbriši
  18. od svih njih, znam samo poslednju devojku tj thepsaru :D kul mi je ona, pratila sam je nekad ranije..
    dobra ideja za post!

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  19. Thanks for sharing :)
    Would you like follow for follow? Tell me :)

    http://missweetie.blogspot.pt/2017/02/as-minhas-ultimas-compras.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!