ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

Omiljeni lakovi za proljeće-2017

Zdravo svima!


Proljeće je već počelo, sve cvijeta i sve u prirodi postaje nekako ljepše. Vrijeme je da one tamnije lakove na noktima zamijenimo nekim vedrijim bojama! Zbogom zimo, vidimo se krajem godine! :)

Za danas vam pišem koji su to lakovi meni omiljeni kada je u pitanju ovo godišnje doba, tu će se naći par vedrih boja i nijansi, nadam se da će se i vama svidjeti! 





 Nije li ovo predivno? Slika je sa moga instagram profila kojega možete pogledati ovdje.


Krenimo mi ipak sa lakovima!




Prvi je ovaj Gabrini lak u broju 337. Ovaj lak je nešto između plave i ljubičaste, meni se posebno sviđa kada ga premažem matt top coat-om, nekako mi izgleda puno bolje, svakako ga obožavam. 




Slijedeći lak je također Gabrini, a ovaj  je u nijansi nude matt 02. Ovaj lak je matt, kao što mu i samo ime kaže, a roskaste je boje, izgleda jako nježno na noktima i zbog toga ga volim nositi u ovo doba godine!


Opet rozi i opet Gabrini. Ovaj je u broju 385. Nemam što posebno reći za njega, meni se ova nijansa jako sviđa. 


Ovo je Essence lak u nijansi 24 indian summer. Da, ime mu kaže da je ljetni lak, ali baš me briga, ja ga koristim i kada je proljeće jer mi se jako sviđa ova nijansa koja je nešto između narančaste i roze :)



Naravno, ništa bez šljokica ovoga proljeća! 
Prvi lak je p2 u nijansi 030 let's dance! Ovaj lak pored sitnih šljokica ima još i malene listiće u sebi i meni se jako sviđa. Drugi je Gabrini i on je u broju 368. On ima samo sitne šljokice, ali je također odličan! 



To bi bilo sve od ovih lakova. Ima ih malo, no mislim da nema smisla da vam slikam tonu lakova koje ne koristim :)


Do sljedećeg čitanja :*



MMara 



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog

Broj komentara: 11:

  1. Divne boje draga! Pastelne su mi favorit! xx
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Probala sam od gabrini ovaj svjetlo rozi matte lak i odličan je! super post,slike savsrene! :)
    Ako mozes ostavi komentar--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni lakovi! Svi su, na neki svoj nacin, lijepi i meni se najvise dopara prvi.. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne bojice, da budem iskrena ja nemam toliko proljetnih lakova, jer više koristim one tamnije nijanse, ali uraditi neki cvijetni dezen bi bilo odlično :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  5. Svi lakovi su stvarno divni. Moj trenutni favorit je mint boja ili nekakve pastelne roze. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi lakovi su divni, nez koji bih izdvojila
    Zanimljiv post veoma ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Marijana draga, jako simpatican post. Obozavam lakove, te sam se zaista obradovala ovom postu. Sjajan izbor, ove boje su zaista u prolecnoj varijanti i jako mi se dopadaju.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. Boje su stvarno divne, pogotovo ove prve dvije nijanse, mislim da ću isprobati nešto slično xo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Boje su predivne iako najviše volim u proljeće pastelno plave boje laka, ali i ove su predivne. Divan post!

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!