utorak, 7. ožujka 2017.

Posne slatke kiflice - recept

Zdravo svima!

Da, rokovi su napokon završili, jedva sam čekala da prođu pa da mogu malo i pisati na blogu :)
Sve u svemu, ja sam zadovoljna kako su prošli! 

Kako ste mi vi?

Budući da je počela korizma (a kome nije, može svejedno isprobati ovaj recept), mislim da će ovaj recept super doći onima koji žele jesti lijepo i slatko. Ove kiflice su jako jednostavne za napraviti, a jako su ukusne. Svakako pogledajte kako se prave! :)





Potrebni sastojci:

  • 4 dL bijeloga vina
  • 4 dL ulja
  •  Kora od jednoga limuna
  • 2 kesice praška za pecivo
  • 2 kesice vanilin šećera
  • Brašno po potrebi (koristila sam oštro, T400)
Bit će potrebno još i:
  • Pekmez za punjenje
  • Šećer u prahu za posipanje


Što se tiče vina, ja sam čula da se ove kiflice mogu praviti i sa pivom, ali ja to nisam isprobala, tako da ne mogu reći da će biti dobre. Ako se bojite da ćete osjetiti arome vina dok budete jeli ove kiflice, nećete, ne brinite, vino se zaista ne osjeti, barem ja nisam, a sa pivom ne znam kakav je slučaj. 
Što se tiče pekmeza, ja vam preporučujem Podravkin pekmez od šljiva jer je najbolji (p.s. ovo nije reklama, samo kažem haha :)), ali vi naravno, možete odabrati nešto drugo! 




Priprema:

U posudu sipajte vino i ulje te dobro promješajte električnim mikserom. Vino i ulje se inače ne miješaju, ali nakon nekog vremena hoće. Odmah možete dodati i koru jednoga limuna. Nakon toga stavite malo brašna te prašak za pecivo i vanilin šećer. 
Dobro promješajte te kasnije postepeno dodajite brašno. Kada više ne mognete miješati električnim mikserom, tijesto zamijesite rukama. 
Tijesto treba biti lagano, ne trebate ga baš previše mijesiti. 

Od ovoga tijesta možete formirati 8 loptica, ja sam pravila pola jedne mjere pa ih zbog toga imam samo 4.



Nadam se da na slici dobro vidite da tijesto nije previše čvrsto i kakvo bi zapravo trebalo izgledati. Nisam se previše trudila da ispadnu savršene ove loptice, nemojte mi zamjeriti :).


Kiflice možete odmah praviti, znači, ne trebate čekati kada izmjesite tijesto, odmah ga možete valjati, što je, po meni, veliki plus ovih kiflica jer, barem ja, ne volim dugo čekati da se tijesto digne!


Na pobrašnjenoj podlozi razvaljajte ove loptice, ali ne previše, zaista nema potrebe. 
Kada to uradite, podijelite krug na 8 dijelova i pravite kiflice. 
Ja sam ih pravila obrnuto od uobičajenih jer mi je tako ljepše kad su ove kiflice u pitanju, ali možete ih valjati kako hoćete, izbor je na vama. 

Također, kada ih sve napravite, ne morate čekati, odmah idu u pekaru. Ja sam svoje pekla na 180°C, ali možete slobodno i na 200°C. 
Peku se oko 20-ak minuta. Kada vidite da su počele žutiti, gotove su. 


Kada ih izvadite iz pekare, možete ih posuti šećerom u prahu. Moj nije bio previše usitnjen pa mi se nije svidjelo kako izgleda na kraju na njima, ali je u redu :)
Također, ako ne želite previše šećera na kiflicama, prvo ih pustite da se malo prohlade, ne previše i onda ih posipajte šećerom!






To je to! 


Dobar tek!


Nadam se da vam se svidio ovaj recept i da ćete probati napraviti ove kiflice! 
Ovo je jako jednostavan recept, a ne oduzima puno vremena, a još su preukusne, što drugo reći već, probajte! :)


I da, htjela sam vas pitati biste li htjeli čitati post o tome kako sam smršala? Mislim da bi to bio jedan dugačak post, pa ako vam se takav post čita, svakako mi pišite u komentare, nadam se da ste ovo pročitali :)


Do sljedećeg čitanja :* 💗 


Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog

Broj komentara: 10:

  1. Predivne su kiflice. Ne samo na slici vec i po receptu zvuci savrseno. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, meni se svidio recept čim sam vidjela da vino u sastojcima :D. Divan post, draga i moram priznati da mi se sviđa kako si ih fino napravila.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  3. Recept mi izgleda jako jednostavan. Kiflice uzgledaju ukusno. Zapisala sam ovaj recept i sigurno ću ovo isprobati!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Marijana draga, bas si me nasikirala ovim postom. Na dijeti sam, a tako me mami da umesim ove kflice i isprobam ih, zaista. Obozavam testa, a ovaj recept mi izgleda jako ukusno. Ipak hvala sto si ga podelila sa nama. Kad ih isprobam javljam utiske.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Mljac, divno izgleda!:3
    Hvala na ovom divnom receptu <33

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan recept, uvijek volim pojesti ovavke tipove jela kada su npr. obiteljska okupljanja u pitanju :D ♥ Super posttt :)♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post. I ja postim, tako da jedva čekam da isprobam ove kiflice :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Ove kiflice izgledaju preukusno, sigurno cu ih napraviti cim cu imati vise vremena. Voljela bih da napises post kako si smrsavila, sigurno bi mi pomogao. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan recept, moram probati podhitno. Samim pogledom na ove tvoje kiflice pao mi je šećer 😊 Baš su njami!
    Magični svet lepote

    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!