četvrtak, 16. ožujka 2017.

Trenutni favoriti

Pozdrav!

Kako ste mi danas?
Ja sam jako sretna jer je ovako lijepo vrijeme, bliži se proljeće, samo što nije stiglo! :)


Za danas vam pišem nešto o svojim trenutnim favoritima. Nisam se htjela opredijeliti za samo jedan mjesec, tako da, ovo su proizvodi (i stvari) koje u posljednje vrijeme jako volim koristiti (i nositi). Tako da, krenimo!


Prva stvar je ...




Naravno, a što drugo? Kupila sam opet isti parfem i jednostavno, ovaj mi omiljeni (kao da to niste znali, spominjem ga u svakom trećem postu)! Neću opet puno pričati o njemu, zaista mislim da nema potrebe!




Sljedeća stvar je ovaj Afroditin uljni gel za tuširanje. Ono što mi se sviđa kod ovoga gela je to što tako previdno miriše! U zadnje vrijeme ga jako često koristim. Koliko je ovo  "uljno" ne bih vam znala reći. Nisam primijetila da mi nešto posebno hrani kožu, ali mene je sam miris orhideje osvojio! 




Sljedeća stvar je ova Balea sol za kupanje s mirisom kokosa i ljiljana. Jako lijepa stvar, potrošila sam ih do sada 3 ili 4, nisam sigurna. Jako mi se sviđa sam miris, mene to odmah osvoji, kao što ste možda pretpostavili. Miris se osjeća dok je proizvod još u kesici, divno!



Nastavljam u istom tonu. Tu su ova dva Palmolive gela za tuširanje. Jedan je s mirisom cvijeta trešnje, nisam sigurna kako miriše cvijet trešnje, ali ovaj gel predivno miriše, drugi je s mirisom orhideje, opet, predivno miriše. 
Ovi gelovi također nisu nešto posebno i specijalno, no meni se sviđaju i ova tri koja sam nabrojala koristim često u zadnje vrijeme. 




Ja sam totalno zaljubljena u ove Adidas tenisice! 
Kupila sam ih prije mjesec dana, ali ih jako često nosim i meni su predivne... 
Ova slika je sa moga Instagram profila, ako me ne pratite, možete me zapratiti ovdje.

Sljedeća stvar bi također trebale biti tenisice, ali da, izbrisala sam sliku slučajno, pa da se ne zadržajem previše, možete ih vidjeti na mome Instagramu ovdje. Obične crne Nike tenisice, ali mi se jako, jako sviđaju i prije svega, jako su udobne!



To bi bilo sve od ovih favorita. Nema ih puno, no ove proizvode sam baš koristila u posljednje vrijeme! 

Planirala sam vam pisati neki outfit post (ili slikati), no imam problem sa pozadinama, ne mogu naći ništa što se meni sviđa, a imam par ideja za taj post. Tako da ću se potruditi da nađem nešto prikladno.
Što se tiče posta o mršavljenju, mislim da će on biti uskoro, samo će mi trebati neko vrijeme dok ga napišem jer mislim da će to biti jedan jako dugačak post i želim se baš potruditi oko njega. 


Do sljedećeg čitanja :*


MMara



Kontakt: marijana-1-@hotmail.com
Instagram: mmara_blog

Broj komentara: 11:

  1. Woow! Super post! Jako mi se sviđa ovaj parfem i mislim da ću i ja isprobati isti. Tenesice su oboje predivne <3
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post,sve odlicno napisano superrr
    Molim te da uzvratis komentar ???!!

    OdgovoriIzbriši
  3. I sama sam veliki fan Palmolive gelova za tusiranje. Sviđa mi se post. Uživala sam čitajući. Tenisice ... u njih sam se zaljubila !

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga :)
    Kvalitet tvojih fotografija se jako poboljšao, jako mi se dopadaju :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post. Uzivala sam čitajući.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je Adidas veoma draga marka za obuću, a tenisice su zaista savršene! Odličan post ♥

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post,predivni favoriti!Prijavila sam se na tvoj blog. Pogledaj moj blog i prijavi se ako zelis ,novi post je objavljen :) <333
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Prije svega moram pohvaliti tvoje fotografije, koje su baš u ovom proljetnom 'fazonu', divni proizvodi, znam da je ovaj parfem presavršen, a i patike mi se jako dopadaju

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš volim vidjeti i čitati ovakve postove. Super je i odlični favoriti ! <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Svi favoriti izgledaju odlicno. Voljela bih isprobati parfem. I Adidas i Nike tenesice mi se jako svidaju. 😊

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Woow,slike fantasticne,a sam post odlican!
    Ako mozes klikni na linkove koji se nalaze na kraju mog zadnjeg posta :)
    --->
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html?m=1


    OdgovoriIzbriši

Hvala ti na komentaru!